Ağ tarama ve K-ortalama kümeleme yöntemleri ile kaza kara noktalarının belirlenmesi: İstanbul D100 Karayolu örneği A Maltaş, H Özen, A Saraçoğlu Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 25 (6), 672-682, 2019 | 6* | 2019 |
A new approach to determine traffic peak periods to utilize in transportation planning A Saracoglu, H Ozen, MS Apaydin, A Maltas Arabian Journal for Science and Engineering, 1-10, 2021 | 3 | 2021 |
Yol geometrik standartlarının karayolu işletme maliyetleri üzerindeki etkisinin incelenmesi S Canver, H Özen, A Saraçoğlu, A Maltaş Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Dergisi 4 (1), 209-226, 2020 | 3 | 2020 |
Determination of highway bottlenecks by using intelligent transportation systems and geographic information systems A Maltaş, H Ozen Sigma Journal of Engineering and Natural Sciences 38 (4), 1925-1937, 2020 | 2 | 2020 |
Methodology to Detect Bus Stop Influence Zones Utilizing Facebook Prophet Changepoint Detection Method A Maltas, H Ozen, A Saracoglu KSCE Journal of Civil Engineering 27 (10), 4472-4484, 2023 | 1 | 2023 |
IDENTIFICATION OF ACCIDENT BLACK SPOTS USING NETWORK SCREENING: THE CASE OF SOGUTLUCESME-15 TEMMUZ SEHITLER BRIDGE CORRIDOR A Maltaş, H Özen, A Saraçoğlu Sigma 9 (4), 383-394, 2018 | | 2018 |
Ağ tarama yöntemleri ile kaza kara nokta tespiti: İstanbul D100 kara yolu örneği A Maltaş Fen Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |