Follow
Prof.Dr.B.Ünal İBRET
Prof.Dr.B.Ünal İBRET
Verified email at kastamonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
KASTAMONU ŞEHRİNDE KÜLTÜR VE İNANÇ TURİZMİ - Culture and Belief Tourism in Kastamonu city
BÜ İBRET, M UĞURLU, D AYDINÖZÜ
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ, 239-269, 2015
802015
İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİNİN “DÜNYA” KAVRAMINA İLİŞKİN GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLAR - The Metaphors Developed By Elementary School Second Stage Students On The Concept Of …
BÜ İbret, D Aydinözü
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (No:1), 85-102, 2013
74*2013
Çankırı’daki Köy Adları Üzerine coğrafi Açıdan Bir İnceleme-A Geographical Perspective on Village Names in Çankırı-TURKEY
BÜ İBRET
Marmara Coğrafya Dergisi, 2003
70*2003
Öğretmenlik Uygulaması-II Dersine İlişkin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin Değerlendirilmesi--Evaluatıon Of Teacher Candidates Vıews Regardıng To Teaching Practice-II
EK AVCI, BÜ İBRRET
Kastamonu Education Journal 24 (5), 2519, 2016
622016
TÜRKİYEDE YENİ GELİŞEN BİR TERMAL TURİZM MERKEZİ: ÇAVUNDUR KAPLICASI-The newly improving thermal tourism center: Çavundur Hot Spring-Çankırı/TURKEY
BÜ İbret
Doğu Coğrafya Dergisi 12 (18), 2007
55*2007
ŞEHİRLEŞMEDE YANLIŞ YER SEÇİMİNİN HAVA KİRLİLİĞİ ÜZERİNE OLAN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: KASTAMONU ŞEHRİ
BÜ İbret, D Aydınözü
Coğrafya Dergisi, 71-88, 2010
432010
Evaluating Views of Teacher Trainees on Teacher Training Process in Turkey - Kursiyer Öğretmenlerin Türkiye'deki Öğretmen Yetiştirme Sürecine Yönelik Görüşleri
AO Kildan, BU Ibret, M Pektas, D Aydinozu, L Incikabi, E Recepoglu
Australian Journal of Teacher Education 38 (2), n2, 2013
38*2013
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri-Social Studies Teachers Views Related With The Value of The Patriotism is Given at …
AA Avcı, BÜ İbret, EK Avcı
İlköğretim Online 16 (4), 2017
372017
Toplumsal kimliğin oluşumunda sosyal bilgiler dersinin rolünün incelenmesi: sosyal bilgiler öğretim programları (1968, 1998, 2005)
EK Avcı, BÜ İbret
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 336-376, 2018
282018
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ
BÜ İbret, K Karatekin, E Avcı
Milli Eğitim Dergisi 45 (207), 5-23, 2015
272015
Öğretmen Adaylarının “Demokrasi” Kavramına Yönelik Metafor Algıları/Perceptions of Prospective Teachers About the Concept of" Democracy"
BÜ İbret, E Recepoğlu, EK Avcı, S Recepoğlu
Journal of History Culture and Art Research 7 (5), 421-441, 2018
252018
Preschool Teacher Candidates’ Opinions About The Value Of Patriotism
EK Avcı, BÜ İbret
Kastamonu Education Journal 24 (5), 2501-2518, 2016
232016
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlerin Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımı-The Use Of Lıterature Products In Teachıng The Values By Socıal Studıes Teachers
BÜ İBRET, EK AVCI, Ş Karabıyık, M Güleş, M Demirci
Uluslararası Türk eğitim bilimleri dergisi 2017 (9), 104-124, 2017
222017
İlkokul 4. sınıf öğrencilerine alternatif etkinliklerle doğal çevreye duyarlılığın kazandırılması
BÜ İbret, İ Demirbaş, FB Demir
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (1), 258-280, 2019
212019
Ilgaz Dağlarında Kış Turizmi-The Wınter Tourism in the Ilgaz Monutain
BÜ İBRET
TÜRK COĞRAFYA DERGİSİ, 61-78, 2006
212006
TÜRKİYE’DEKİ SARIMSAK TARIMI VE TAŞKÖPRÜ SARIMSAĞI ÜZERİNE COĞRAFİ AÇIDAN BİR İNCELEME - A Geographical Study On Garlic Agriculture And Taşköprü Garlic In TURKEY
BÜ İBRET
Marmara Coğrafya Dergisi, 2005
21*2005
Tarihi İpek Yolu Üzerindeki Bir Anadolu Şehri Tosya (Kuruluşu ve Gelişmesi)
B İbret
Marmara Coğrafya Dergisi, 2003
212003
KASTAMONU’DA NÜFUSUNUN GELİŞİM, DAĞILIM VE YOĞUNLUK ÖZELLİKLERİ
BÜ İbret
Kastamonu Eğitim Dergisi, 157, 2004
202004
Sosyal bilgilerde çevre eğitimi: lisansüstü çalışmalara ait bir inceleme
BÜ İbret, O YILMAZ
Anadolu Journal of Educational Sciences International 9 (2), 431-449, 2019
192019
KASTAMONU ŞEHRİNİN TARİHÎ GELİŞİMİ VE 1924/1925 ŞEHİR PLANI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
E Baydil, BÜ İbret
Kastamonu Eğitim Dergisi 7 (1), 3-18, 2013
19*2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20