Follow
Hayriye Nur Başyazıcıoğlu
Hayriye Nur Başyazıcıoğlu
Verified email at erciyes.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
MARKETING 4.0: IMPACTS OF TECHNOLOGICAL DEVELOPMENTS ON MARKETING ACTIVITIES
HN BAŞYAZICIOĞLU, K KARAMUSTAFA
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 621-640, 2018
572018
Pazarlama Aracı olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: Facebook Örneği
HN Başyazıcıoğlu
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
142013
Teknoloji kabul modellerinin karşılaştırılması ve havayolu mobil uygulamalarının kabulüne yönelik bir model önerisinin geliştirilmesi
HN Başyazıcıoğlu
Erciyes Univesity, 2018
122018
Facebook'ta Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi.
I Varinli, N BAŞYAZICIOĞLU
Ege Academic Review 16 (1), 2016
72016
THE EFFECTS OF INTERNAL MARKETING ACTIVITIES ON THE SATISFACTION AND PERFORMANCE OF SALESPEOPLE
HN Basyazicioglu, MS Akdogan
Journal of Business Economics and Finance 7 (3), 309-318, 2018
12018
THE EVALUATION OF THE RELATIONSHIPS AMONG PERCEIVED RISK OF DELIVERY, ONLINE PURCHASE ATTITUDE, AND INTENTION OF CONSUMERS
HN BAŞYAZICIOĞLU
Business & Management Studies: An International Journal 8 (4), 445-463, 2020
2020
Müşteri Şikâyet Davranışı
HN Başyazıcıoğlu
Müşteri Şikâyet Yönetimi, 63-88, 2020
2020
Etkileşimli Pazarlama İletişimi ve Dijital Reklam
HN Başyazıcıoğlu
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, 201-228, 2020
2020
COVID-19 and, Consumer Psychology
HN Başyazıcıoğlu
COVID-19 and New Business Ecosystem, 429-447, 2020
2020
THE EFFECTS OF COVID-19 ON CONSUMER BEHAVIOR
HN Başyazıcıoğlu
Academic Studies in Administrative Sciences, 183-201, 2020
2020
TÜKETİCİLERİN ÇEVRE İLGİLENİM ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
HN Başyazıcıoğlu
ISLETMELERDE YÖNTEM VE KAVRAM ÇALISMALARI, 121-144, 2019
2019
sUsTAINABLE CONsUMPTION MODEL: EXPLORING THE EFFECTs OF ENVIRONMENTAL CHARACTERIsTICs OF CONsUMERs ON SUSTAINABLE CONSUMPTION BEHAVIOR
HN Başyazıcıoğlu
RECENT ECONOMIC APPROACHES & FINANCIAL CORPORATE POLICY Editors Serap, 347-367, 2019
2019
Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
HN Başyazıcıoğlu, L Leblebici Koçer
A critical review of social sciences: theory and practice 1, 73-84, 2018
2018
The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior
H BAŞYAZICIOĞLU, L LEBLEBİCİ KOÇER
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–14