Environmental awareness and sensitivity of the gifted students:“Science and Art Explorers in the Nature” Y AYAYDIN, ÜN Duygu, AŞ Burçin, UG Seda, S CAMCI-ERDOĞAN Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507-536, 2018 | 19 | 2018 |
Özel öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilere yönelik bilişsel müdahale programı D Ün Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Üniversitesi/Sosyal Bilimler …, 2009 | 19 | 2009 |
Bilim ve sanat merkezi öğretmenlerinin bilsem ve üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine yönelik görüşleri Y Ayaydın, D Ün Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 121-155, 2018 | 16 | 2018 |
Özel yetenekli öğrencilerin çevre farkındalık ve duyarlılıkları:“Bilim ve sanat kâşifleri doğada” Y Ayaydın, D Ün, B Şeşen, S Usta Gezer, S Camcı Erdoğan Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 507-536, 2018 | 7 | 2018 |
The Effect of Out-of-School Learning Activities on Gifted Students' Affective and Behavioral Tendencies towards the Environment. Y Ayaydin, BA Sesen, SC Erdogan, D Ün, H Özçiris Journal of Science Learning 6 (1), 48-58, 2023 | 3 | 2023 |
PASS Teorisi Üzerine Genel Bir Literatür Taraması* D ÜN https://dergipark.org.tr/tr/pub/izujed 2 (3), 84-100, 2020 | 3 | 2020 |
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAġAYAN ÖĞRENCĠLERE YÖNELĠK BĠLĠġSEL MÜDAHALE PROGRAMI D ÜN, T ERGĠN | | |