Takip et
Orhan Duman
Orhan Duman
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi ÖSUBF
bandirma.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Organik ürünlerin pazarlama stratejileri ve üreticiler üzerinde bir alan araştırması
S KILIÇA, O Dumanb, E Bektaşc
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (1), 39-65, 2014
39*2014
The Effect of Electronic Word-of-Mouth Communication (e-WOM) on the Conspicuous and Materialist Consumption: Research on Generation Z
A Kurnaz, O Duman
International Journal of Business and Management 16 (5), 2021
42021
A Consumer-Based Branding Process
O Duman
Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding, 209-224, 2018
32018
Rising Power of Today's Brands: Digital Market Mavens
O Duman
Innovations in Digital Branding and Content Marketing, 66-90, 2021
12021
EĞİTİM KURUMLARINDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM: BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ ÇOCUK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
O DUMAN
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE İŞLETMECİLİK, 25, 2021
2021
Festival Ziyaretçilerinin Sosyal Fayda, Sosyal Maliyet ve Memnuniyet Algısının Gelecekteki Katılım Niyeti Üzerindeki Etkisi: Gönen Alışveriş Festivali Örneği.
O DUMAN, F ŞAHİN, İM ALTAN
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 10 (3), 2021
2021
SEKİZİNCİ BÖLÜM Pazarlama Alanındaki Dijitalleşme Çalışmaları ve Türkiye’deki Fuar Düzenleyicilerinin Sanal Fuarcılığa Yatkınlıkları Üzerine Bir Araştırma
O DUMAN, MZ ECEVİT
SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, 94, 2021
2021
Festival Katılımcısı İşletmelerin Algılanan Toplumsal Fayda, Algılanan Toplumsal Maliyet ve Katılım Motivasyonlarının Festival Memnuniyeti ve Sadakati Üzerindeki Etkisi
O Duman, S Ercan, B Yaprak
OPUS International Journal of Society Researches 17 (35), 2125-2154, 2021
2021
Tüketici Temelli Markalaşmada Bir Model Önerisi
O Duman, MH ALTINTAÅ
Journal of Academic Value Studies 3 (15), 289-302, 2019
2019
Markalaşma Sürecine Tüketici Temelli Bir Model Onerisi
O Duman
PQDT-Global, 2016
2016
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE İŞLETMECİLİK
G KOCA, Ö EĞİLMEZ
GENÇLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIM DÜZEYİ İLE e-WOM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÖÜA KURNAZ, ÖÜO DUMAN
TAM METİN BİLDİRİLER KİTABI II: Tarım
A AYDIN, ÖÜG AYDIN
TÜKETİCİ TEMELLİ MARKALAŞMADA BİR MODEL ÖNERİSİ
O DUMAN, MH ALTINTAŞ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14