Araştırma Görevlilerinin Örgütsel Destek Algıları ile Örgütsel Sinizm Tutumları Arasındaki İlişki G Kalağan Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 578 | 2009 |
Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeylerinin İncelenmesi G Kalağan, CO Güzeller Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 83-97, 2010 | 443 | 2010 |
The Relationship between Teacher Self-Efficacy and Teacher Job Satisfaction: A Meta-Analysis of the Teaching and Learning International Survey (TALIS). G Kasalak, M Dagyar Educational Sciences: Theory and Practice 20 (3), 16-33, 2020 | 196 | 2020 |
The relationship between perceived organizational support and organizational cynicism of research assistants. G Kasalak, M Bilgin Aksu Educational Sciences: Theory and Practice 14 (1), 125-133, 2014 | 183* | 2014 |
Örgütsel sinizm ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve çeşitli değişkenler açısından eğitim örgütlerinde incelenmesi. 16 C Güzeller, G Kalağan Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiri Kitabı, 87-94, 2008 | 153 | 2008 |
Organizational cynicism of the research assistants: A Case of Akdeniz University G Kalağan, MB Aksu Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4820-4825, 2010 | 99 | 2010 |
How do organizations intoxicate? faculty's perceptions on organizational toxicity at university G Kasalak, M Aksu HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2016 | 62* | 2016 |
Teacher burnout and demographic variables as predictors of teachers’ enthusiasm G Kasalak, M Dağyar Participatory Educational Research 9 (2), 280-296, 2022 | 31 | 2022 |
A meta-analysis study on the antecedents and consequences of organized cynicism in the educational organizations M Dagyar, G Kasalak HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2018 | 31* | 2018 |
Bilimsel araştırmalarda etik dışı davranışlar: Bir durum çalışması İ GÜNBAYI, G Kasalak, S Özçetin Yükseköğretim Dergisi 3 (2), 97-108, 2013 | 27* | 2013 |
Toxic Behaviors in Workplace: Examining the Effects of the Demographic Factors on Faculty Members' Perceptions of Organizational Toxicity. G Kasalak International Journal of Research in Education and Science 5 (1), 272-282, 2019 | 23 | 2019 |
Öğretim Elemanlarının Erasmus Personel Ders Verme Hareketliliğine İlişkin Görüşleri: Akdeniz Üniversitesi Örneği G Kasalak Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 3 (2), 133-141, 2013 | 22* | 2013 |
Yükseköğretimde örgütsel toksisite: Kaynakları, etkileri ve başa çıkma stratejileri G Kasalak Akdeniz Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 13 | 2015 |
Aday öğretmenlerin uygulamalı eğitim sürecinin akran danışma ve kliniksel denetim yoluyla desteklenmesi M Aksu, T Aksu, Ç Apaydın, G Kasalak, O Tan, Y Şenol Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (2), 131-160, 2015 | 12* | 2015 |
Gifted and talented youth leadership, perfectionism, and lifelong learning: Leadership, perfectionism, and lifelong learning M Dağyar, G Kasalak, G Özbek International Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 566-596, 2022 | 11 | 2022 |
University Student Satisfaction, Resource Management and Metacognitive Learning Strategies. G Kasalak, M Dagyar Teachers and Curriculum 20 (1), 73-85, 2020 | 11 | 2020 |
Profesörlerin Cinsiyetlerine göre ‘Bilim İnsanı, Akademisyen, Bilim Adamı ve Bilim Kadını’Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi Ç APAYDIN, A Mualla, G KASAlAK Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 148-155, 2015 | 10 | 2015 |
Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar? G Kasalak Yaşadıkça Eğitim 34 (1), 111-130, 2020 | 9 | 2020 |
Relationship between Pre-Service Teachers' University Image Perceptions and Student Loyalty: A Structural Equation Model. G Kasalak, M Özcan, M Dagyar Universal Journal of Educational Research 7 (2), 480-489, 2019 | 9 | 2019 |
Novice teacher self-efficacy belief: a study of scale development MB Aksu, Ç Apaydın, G Kasalak International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 1 (4), 262-276, 2014 | 7 | 2014 |