Takip et
Prof.Dr. Sertel ALTUN
Prof.Dr. Sertel ALTUN
yildiz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of cooperative learning on students’ achievement and views on the science and technology course
S Altun
International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 451-468, 2015
2342015
Öğrenme stilleri
M Erden, S Altun
Morpa, 2008
2032008
Farklılaştırılmış öğretim tasarımının öğrencilerin özyeterlik algıları, bilişüstü becerileri ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
D Yabaş, S Altun
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (37), 201-214, 2009
1522009
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK ÖZDİZENLEME VE BİLİŞÜSTÜ BECERİLERİ, CİNSİYETE, SINIFA VE ALANLARA GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?
B Alcı, S Altun
Journal of the Çukurova University Institute of Social Sciences 16 (1), 2007
1522007
Öğrenmede motive edici stratejiler ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
S Altun, M Erden
Yeditepe Üniversitesi. Edu7 2 (1), 1-16, 2006
1262006
Öğrencilerin öz düzenlemeye dayalı öğrenme stratejilerinin ve öz yeterlik algılarının öğrenme stilleri ve cinsiyete göre matematik başarısını yordama gücü
S Altun
Yayımlanmamış Doktora Tezi, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2005
1222005
Perceptions of teacher candidates regarding project-based learning
OD Baysura, S Altun, BY TOY
Eurasian Journal of Educational Research 16 (62), 2016
832016
The Effect of Cooperative Learning: University Example.
B Tombak, S Altun
Eurasian Journal of Educational Research 64, 173-196, 2016
822016
Self-regulation based learning strategies and self-efficacy perceptions as predictors of male and female students’ mathematics achievement
S Altun, M Erden
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 2354-2364, 2013
752013
Intercultural Sensitivity in Today’s Global Classes
N Yurtseven, S Altun
Journal of Ethnic and Cultural Studies 2 (1), 49-54, 2015
732015
Understanding by Design (UbD) in EFL Teaching: Teachers' Professional Development and Students' Achievement.
N Yurtseven, S Altun
Educational Sciences: Theory and Practice 17 (2), 437-461, 2017
712017
Teacher and student beliefs on constructivist instructional design: A case study.
S Altun, Fİ Büyükduman
Educational Sciences: Theory & Practice 7 (1), 2007
632007
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları
S Fer, İ Cırık, S Altun, E Çolak, R Özkılıç, E Şahin, S Avcı, S Yüksel, ...
içinde, Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımlarına giriş (ss. xiii), Anı …, 2011
482011
Matematik dersine ilişkin kavram yanılgılarının giderilmesinde öğrenme günlüklerinin etkisinin incelenmesi
N AYYILDIZ, S ALTUN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-2), 71-86, 2013
472013
Proje tabanli öğrenmenin öğrencilerin bilişüstü becerileri ve öz-yeterlik algilari ile proje ürünleri üzerindeki etkisi
B Tonbuloğlu, D Aslan, S Altun, H AYDIN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (23), 97-117, 2013
462013
Sekizinci sınıf Türkçe öğretim programı (2018)’nın 21. yüzyıl becerileri açısından değerlendirilmesi
E Kayhan, S Altun, M Gürol
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (2 …, 2019
452019
Application of the six thinking hats and scamper techniques on the 7th grade course unit Human and environment: an exemplary case study
S Toraman, S Altun
Mevlana International Journal of Education 3 (4), 166-185, 2013
442013
Isıl işlem uygulamasının ağaç malzemenin teknolojik özelliklerine etkisi, 5
A Özçifçi, S Altun, F Yapıcı
Uluslararası İleri Teknolojiler Sempozyumu (IATS’09) 13, 15, 2009
382009
Öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımlarının üniversite türüne, öğrenim görülen alana ve cinsiyete göre incelenmesi
S Altun
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 227-233, 2013
322013
Understanding by Design (UbD) in EFL Teaching: The Investigation of Students' Foreign Language Learning Motivation and Views.
N Yurtseven, S Altun
Journal of Education and Training Studies 4 (3), 51-62, 2016
312016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20