Takip et
Can Meşe
Can Meşe
Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi
istiklal.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effectiveness of Gamification Elements in Blended Learning Environments
C Meşe, ÖÖ Dursun
The Turkish Online Journal of Distance Education 20 (3), 119-142, 2019
1112019
The Use of Social Networks among University Students.
C Mese, GS Aydin
Educational Research and Reviews 14 (6), 190-199, 2019
872019
Influence of Gamification Elements on Emotion, Interest and Online Participation
C Mese, ÖÖ Dursun
Education and Science 43 (196), 67-95, 2018
36*2018
Harmanlanmış öğrenme ortamlarında oyunlaştırma bileşenlerinin etkililiği
C Meşe
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2016
322016
“Interest” and the Domains of Interest in the Curricula of CEIT Departments/“İlgi” ve BÖTE Öğrencilerinin Çalışma Alanlarındaki Önemi
M Can, Ö Seda, M DİNDAR, HF ODABAŞI
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (1), 143-170, 2014
10*2014
Çoklu Ortam Kanal İlkesine ve Sunum Biçimlerine Göre Çözümlü Örneklerle Desteklenerek Hazırlanmış Yazılımların Öğrencilerin Akademik Erişi ve Öğrenme Deneyimine Etkisi
C Meşe
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
82012
Research Trends on Digital Games and Gamification in Nursing Education
S Meşe, C Meşe
Journal of Computer and Education Research 10 (20), 734-750, 2022
72022
Etkileşim kavramı ve öğrenme ortamlarına yansımaları
ÖÖ Dursun, N Dulkadir, C Meşe
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, 195-212, 2015
42015
Variables Predicting Video Development Process in Teacher Training
MŞ Solak, K Hava, C Meşe
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET) 7 (2), 97-112, 2019
32019
Oyunlaştırmanın Kuramsal Temelleri
C Meşe, ÖÖ Dursun
Eğitim Teknolojilileri Okumaları 2017, 218 - 233, 2017
3*2017
A bibliometric analysis of situational interest research
C Meşe
Review of Education 11 (3), e3419, 2023
12023
Sosyal paylaşım ağlarını kullanma düzeyi ile öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
C Meşe, Hİ Haseski, E Barut
Route Educational and Social Science Journal 1 (3), 33-49, 2014
1*2014
The effect of mobile scaffolding on academic achievement and cognitive load of third grade students in mathematical problem solving
FH Karabay, C Meşe
Asia Pacific Education Review, 1-20, 2024
2024
Öğrencilerin Uzaktan Öğrenme Ortamında Eğitim Yaşantısının Memnuniyete Etkisi
C Meşe
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (2), 312 - 324, 2023
2023
Büyük Veriden Öğrencilerin Öğretim İçerik Tercihlerinin Başarıya Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Veritabanlarından Bilgi Keşfi Yöntemi: OULAD Veri Seti Örneği
C Meşe
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (1), 121 - 138, 2023
2023
Validity and Reliability Study of the Situational Interest Scale in Turkish
C Meşe
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 91-101, 2021
2021
Erken Çocukluk Eğitimde Öğretim Teknolojileri
ÖK İ., C Meşe
Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, 2020
2020
Öğretim Teknolojisinin Tanımlanması
C Meşe
Öğretim Teknolojileri, 2020
2020
The Effect of Integrating Gamification Elements in Blended Learning Environments
C MEŞE, ÖÖ Dursun
Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2016
2016
Comparative assessment of the opinions of students, parents and teachers on performance tasks
C MEŞE, MC AVAROĞLU, D Middleschool, H ALDAĞ
Curriculum Studies in Higher Education: Proceeding Book, 193, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20