Effectiveness of Gamification Elements in Blended Learning Environments C Meşe, ÖÖ Dursun The Turkish Online Journal of Distance Education 20 (3), 119-142, 2019 | 111 | 2019 |
The Use of Social Networks among University Students. C Mese, GS Aydin Educational Research and Reviews 14 (6), 190-199, 2019 | 87 | 2019 |
Influence of Gamification Elements on Emotion, Interest and Online Participation C Mese, ÖÖ Dursun Education and Science 43 (196), 67-95, 2018 | 36* | 2018 |
Harmanlanmış öğrenme ortamlarında oyunlaştırma bileşenlerinin etkililiği C Meşe Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2016 | 32 | 2016 |
“Interest” and the Domains of Interest in the Curricula of CEIT Departments/“İlgi” ve BÖTE Öğrencilerinin Çalışma Alanlarındaki Önemi M Can, Ö Seda, M DİNDAR, HF ODABAŞI Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (1), 143-170, 2014 | 10* | 2014 |
Çoklu Ortam Kanal İlkesine ve Sunum Biçimlerine Göre Çözümlü Örneklerle Desteklenerek Hazırlanmış Yazılımların Öğrencilerin Akademik Erişi ve Öğrenme Deneyimine Etkisi C Meşe Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 8 | 2012 |
Research Trends on Digital Games and Gamification in Nursing Education S Meşe, C Meşe Journal of Computer and Education Research 10 (20), 734-750, 2022 | 7 | 2022 |
Etkileşim kavramı ve öğrenme ortamlarına yansımaları ÖÖ Dursun, N Dulkadir, C Meşe Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, 195-212, 2015 | 4 | 2015 |
Variables Predicting Video Development Process in Teacher Training MŞ Solak, K Hava, C Meşe Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET) 7 (2), 97-112, 2019 | 3 | 2019 |
Oyunlaştırmanın Kuramsal Temelleri C Meşe, ÖÖ Dursun Eğitim Teknolojilileri Okumaları 2017, 218 - 233, 2017 | 3* | 2017 |
A bibliometric analysis of situational interest research C Meşe Review of Education 11 (3), e3419, 2023 | 1 | 2023 |
Sosyal paylaşım ağlarını kullanma düzeyi ile öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi C Meşe, Hİ Haseski, E Barut Route Educational and Social Science Journal 1 (3), 33-49, 2014 | 1* | 2014 |
The effect of mobile scaffolding on academic achievement and cognitive load of third grade students in mathematical problem solving FH Karabay, C Meşe Asia Pacific Education Review, 1-20, 2024 | | 2024 |
Öğrencilerin Uzaktan Öğrenme Ortamında Eğitim Yaşantısının Memnuniyete Etkisi C Meşe Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (2), 312 - 324, 2023 | | 2023 |
Büyük Veriden Öğrencilerin Öğretim İçerik Tercihlerinin Başarıya Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Veritabanlarından Bilgi Keşfi Yöntemi: OULAD Veri Seti Örneği C Meşe Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (1), 121 - 138, 2023 | | 2023 |
Validity and Reliability Study of the Situational Interest Scale in Turkish C Meşe International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 91-101, 2021 | | 2021 |
Erken Çocukluk Eğitimde Öğretim Teknolojileri ÖK İ., C Meşe Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, 2020 | | 2020 |
Öğretim Teknolojisinin Tanımlanması C Meşe Öğretim Teknolojileri, 2020 | | 2020 |
The Effect of Integrating Gamification Elements in Blended Learning Environments C MEŞE, ÖÖ Dursun Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2016 | | 2016 |
Comparative assessment of the opinions of students, parents and teachers on performance tasks C MEŞE, MC AVAROĞLU, D Middleschool, H ALDAĞ Curriculum Studies in Higher Education: Proceeding Book, 193, 2016 | | 2016 |