Takip et
Fatih Baş
Fatih Baş
Bilinmeyen bağlantı
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen yetiştirme ve öğretmenlik mesleği
A Işık, A Çiltaş, F Baş
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (1), 53-62, 2010
1972010
Türkiye’de eğitim alanında üstbiliş odaklı yapılan makalelere yönelik bir içerik analizi
F Baş, MÖ Sağırlı
Eğitim ve Bilim 42 (192), 2017
57*2017
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının üst biliş farkındalıkları, problem çözmeye yönelik inançları
F Baş, M Özturan-Sağırlı, M Bekdemir
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (2), 464-482, 2016
34*2016
Öğretmen adayların matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri
M Bekdemir, VA Sanalan, M Okur, O Kanbolat, F Baş, MÖ Sağırlı
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 155-168, 2013
322013
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin örüntüler konusundaki matematiksel dil becerileri
Z Çakmak, M Bekdemir, F Baş
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 204-223, 2014
28*2014
Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik kaygı, üstbilişsel farkındalık düzeyleri ve ilgili değişkenlerin matematik başarılarındaki etkisi
M Mert, F Baş
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 10 (3), 732-756, 2019
21*2019
Matematik öğretmenlerinin eğitim araştırmalarını takip etme durumları ve araştırmalara yönelik tutumları: Türkiye örneği
F Baş
Eğitim ve Bilim 42 (189), 2017
20*2017
İlköğretim matematik eğitimi programı öğretim elemanlarının yapılandırmacı öğretime bakış açıları
A IŞIK, A BUDAK, F BAŞ, F ÖZTÜRK
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 2015
202015
Ortaokul öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık, öz-düzenleyici öğrenme stratejileri, matematiğe yönelik kaygı ve tutum düzeylerinin matematik başarısını yordama durumu
R Kandal, BAŞ Fatih
International Journal of Educational Studies in Mathematics 8 (1), 27-43, 2021
18*2021
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative
A Dane, ÖF Çetin, M Özturan Sağırlı, F Baş
International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016
182016
Pre-Service Secondary Mathematics Teachers' Metacognitive Awareness and Metacognitive Behaviours in Problem Solving Processes.
F Bas
Universal Journal of Educational Research 4 (4), 779-801, 2016
172016
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi
M ÖZTURAN SAĞIRLI, F BAŞ, Z Çakmak Gürel, M OKUR
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016
172016
Eğitim fakültesi öğrencilerinin akademik başarıları, bölümleri, sınıf düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeyleri arasındaki ilişkiler
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, M Bekdemir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (29), 1-22, 2020
142020
Türkiye’de eğitim dergilerinde yayınlanan problem temalı makalelere yönelik bir içerik analizi
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1105-1135, 2020
122020
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematığın doğasına ilışkın düşüncelerı: Bır yapısal eşıtlık modelı incelemesı1
F Baş, A IŞIK, Z ÇAKMAK GÜREL, M Okur, M Bekdemir
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 2015
10*2015
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ
BAŞ Fatih, D Arif, ÖF ÇETİN, MÖ SAĞIRLI
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015
92015
Matematik öğretmenlerinin sınavlarda kullandıkları soruların kavramsal ve işlemsel bilgi boyutunda analizi
M Bekdemir, F Baş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (1), 95-113, 2017
82017
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
O Kanbolat, M Bekdemir, F Baş
International Journal of Educational Researchers 1 (3), 103-121, 2011
6*2011
Öğretim elemanları ile öğrencilerin derste oluşturduğu tanımlar arasındaki farklar ve sebepleri
BAŞ Fatih, Z Çakmak, I Ahmet, M Bekdemir
İlköğretim Online 14 (4), 1276-1289, 2015
52015
Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Web-Tabanlı ve Yüz-Yüze Bilgi Paylaşım Ortamlarının Katılımcılar Perspektifinden Değerlendirilmesi.
F Baş, A Işık
Turkish Journal of Computer & Mathematics Education 5 (3), 2014
52014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20