Follow
Sefer Gümüş
Sefer Gümüş
İstanbul Esenyurt Üniversitesi, İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi
Verified email at esenyurt.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Motivasyonun örgütsel bağlılığa ve performansa etkisi
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2012
1962012
Measurement of employees' performance: A state bank application
H Kazan, S Gumus
International Review of Management and Business Research 2 (2), 2013
662013
An application in human resources management for meeting differentiation and innovativeness requirements of business: talent management
S Gümüş, S Apak, HG Gümüş, Z Kurban
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 794-808, 2013
612013
Performance appraisal and a field study
S Apak, S Gümüş, G Öner, HG Gümüş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 229, 104-114, 2016
562016
Bankacılıkta pazarlama
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2014
452014
Pazarlamada markalaşma stratejileri
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2013
452013
Investigation relational levels of intensity between paternalistic and servant leadership styles and national culture, organizational commitment and subordinate responses or …
S Top, E Öge, Ö Atan, S Gümüş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 181, 12-22, 2015
442015
A research about the effect of the leadership qualities of public administrators on the motivation of the employees
S Apak, S Gümüş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 210, 368-377, 2015
432015
LOJİSTİK SEKTÖRÜNÜN TÜRK EKONOMİSİNE KATKILARI VE BİR ARAŞTIRMA
S Gümüş
Business & Management Studies: An International Journal 1 (3), 302-324, 2013
402013
İnternet reklamlarının tüketicinin satın alma davranışlarına etkileri
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2014
302014
İnovasyonu oluşturan işletmelerin yaşam döngüleri
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2014
302014
Marketing of innovation in business
S Gümüş, HG Gümüş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 181, 261-268, 2015
292015
Hizmet pazarlaması (sağlıkta güncel konular, inceleme ve deneyimler)
YRDDOÇDRS GÜMÜŞ
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2017
282017
Sağlık turizminde pazarlama değişkenlerine bir bakış ve İstanbul örneği
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2012
242012
Hizmet, hizmet pazarlaması, Türkiye'de bireysel emeklilik sistemi ve pazarlama stratejileri
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2012
202012
Ultimate Point in the Service Provided by the Banks to their Customers: Customer Satisfaction in the Common use of ATMs
S Gümüş, S Apak, TB Gümüş, HG Gümüş, S Gümüş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 98-110, 2015
192015
Türk sigorta sektörünün analizi ve banka kaynaklı sigorta pazarlaması
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2012
192012
Hizmet kalitesinin hizmet performansına etkisi: bir hastanede uygulama
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2012
192012
Strategies of international growth in enterprises and strategic alliances
S Gümüs, S Apak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 24, 737-744, 2011
192011
Bankacılıkta müşteri ilişkileri yönetimi
S Gümüş
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2014
182014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20