Follow
İlke BAŞARANGİL
İlke BAŞARANGİL
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ
Verified email at klu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Otel İşletmeleri İşgörenlerinin İş Tatminini Etkileyen Faktörler: Geliştirilen Bir İş Tatmini Ölçeği
İ Kaya
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 355-372, 2007
1972007
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin İş Tatmini Etkileyen İşi Bırakma Eğilimi
İ Kaya
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 219-236, 2010
742010
The relationships between the factors affecting perceived service quality, satisfaction and behavioral intentions among theme park visitors
İ Başarangil
Tourism and Hospitality Research 18 (4), 415-428, 2018
532018
Toplam Kalite Yönetiminin Başarıyla Uygulanma Esasları-Bir Hizmet İşletmesi Örneği
B Taner, İ Kaya
Toplam Kalite Yönetiminin Başarıyla Uygulanma Esasları-Bir Hizmet İşletmesi …, 2005
472005
Sosyal Medyanın Tatil Tercihlerine Etkisi: Kırklareli Üniversitesi Turizm Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma (The Impact of Social Media on Holiday Preferences: A …
İ BAŞARANGİL
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (2), 839-852, 2019
322019
Destinasyon Çekim Unsurlarının Ziyaretçi Tatmini Üzerine Etkisi: Kırklareli İli Örneği
İ BAŞARANGİL, U Şevki
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 189-204, 2018
172018
Restoran pazarlamasında 7 P: Etnik bir restoranda örnek olay incelemesi
İ Başarangil, İ Nevin
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (2), 127-145, 2017
162017
Yavaş yemek: Şile yeryüzü pazarı ziyaretçilerinin memnuniyet düzeylerinin değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
İ BAŞARANGİL, C TOKATLI
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (1), 3-19, 2018
142018
OTEL İŞLETMELERİNDE KULLANILAN BİLGİ-İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN İŞLETMENİN FARKLI BOYUTLARINDA YARATTIĞI DEĞİŞİMLER.
İ Kaya
Cag University Journal of Social Sciences 6 (2), 2009
142009
Süpermarket Müşterilerinin Satın Alma Sonrası Davranış Eğilimlerinin İncelenmesi: Mersin Örneği.
T Duman, M Yağcı, İ Kaya
Pazarlama Dünyası 18 (6), 46-52, 2004
142004
A research on the perceptions, attitudes and life satisfaction of the cittaslow citizens sample of Vize county
İ Başarangil, Ş Ulaş
International Journal of Business and Social Science 8 (1), 107-116, 2017
132017
Zincir/ Grup Otel İşletmelerinde Müşterilerin Marka Değerine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının İncelenmesi: İstanbul İli Örneği
İ Kaya
Ege Akademik Bakış Dergisi 14 (4), 2014
112014
MİNTZBERG'İN YÖNETSEL ROLLERİNİN YÖNETİCİ DÜZEYİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ KAPSAMINDA BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ.
İ Başarangil
Balkan Journal of Social Sciences/Balkan Sosyal Bilimler Dergisi 5, 2016
102016
Turizm ve Coğrafi Bilgi Sistemleri (Ed. İrfan Arıkan)
S Ahipaşaoğlu, İ Kaya
Ankara: Gazi Kitabevi., 2005
10*2005
İnsan Kaynakları Yönetimi'nde Eğitim ve Geliştirme Uygulamaları: Otel İşletmesinde Bir Örnek Olay İncelemesi
İ Kaya
UHBAB Uluslararası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi (2015 kabul …, 2015
9*2015
Erişilebilir Turizm Destinasyonları İçin Uygulanabilecek Düzenlemeler Örnek Destinasyonlar, 15
İ Başarangil
Ulusal Turizm Kongresi, 323-337, 2014
92014
Alışveriş Merkezi Tüketicilerine Yönelik Rekreatif Alışveriş Ölçeği’nin Geliştirilmesi: İstanbul Örneği
İ Kaya
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality …, 2014
82014
KAMP DENEYİMİNİN ZİYARETÇİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN ZİYARET NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ.
H ÖZTÜRK, İ BAŞARANGİL
Journal Of International Social Research 12 (65), 2019
72019
Akademisyenlerin boş zaman aktivitelerine katılımı, iş tatmini ve iş verimliliği: Kırklareli üniversitesi’nde bir araştırma
İ Başarangil
Turizm Akademik Dergisi 5 (2), 155-170, 2018
72018
Trakya bölge halkının destinasyon yönelimlerindeki rekreasyonel etkinlik tercihlerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
İ BAŞARANGİL, MC ALTUNEL, C TOKATLI
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 4 (4), 39-56, 2016
72016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20