Takip et
Hasan Bakırcı
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen adaylarının eğitimde teknolojiyi kullanabilme özgüvenlerinin tespiti
N Erdemir, H BAKIRCI, E Eyduran
Journal of Turkish Science Education 6 (3), 99-108, 2009
345*2009
Fen bilimleri öğretmenlerinin FeTeMM yaklaşımı hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
H BAKIRCI, E Kutlu
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9 (2), 367-389, 2018
1442018
FATİH Projesinin Uygulama Sürecinde Ortaya Çıkan Sorunların İdareciler, Öğretmenler Ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
HŞ AYVACI, H BAKIRCI, MH Başak
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 20-46, 2014
111*2014
Investigating the Preservice Primary School, Mathematics and Science Teachers' STEM Awareness.
H Bakirci, D Karisan
Journal of Education and Training Studies 6 (1), 32-42, 2018
912018
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin fen öğretim süreçleriyle ilgili görüşlerinin 5E modeli açısından incelenmesi
HŞ AYVACI, H BAKIRCI
Journal of Turkish Science Education 9 (2), 132-151, 2012
802012
Fen bilimleri öğretmenlerinin hizmet içi eğitim uygulamalarına ilişkin görüşleri ve beklentileri
H AYVACI, H BAKIRCI, M YILDIZ
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 357-383, 2014
662014
The effects of simulation technique and worksheets on formal operational stage in science and technology lessons
H Bakırcı, AK Bilgin, A Simsek
Procedia-social and behavioral sciences 15, 1462-1469, 2011
592011
STEM teaching intention and computational thinking skills of pre-service teachers
MS Günbatar, H Bakırcı
Education and information technologies 24, 1615-1629, 2019
512019
Ortak bilgi yapılandırma modeline dayalı öğretim materyali tasarlama, uygulama ve modelin etkililiğini değerlendirme çalışması: Işık ve ses ünitesi örneği
H Bakirci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
512014
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavına ve bu sınavın kaldırılmasına yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
H BAKIRCI, MG KIRICI
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 383-416, 2018
452018
Ortak bilgi yapılandırma modeline dayalı fen öğretimi aracılığıyla yedinci sınıf öğrencilerinin sosyobilimsel konular hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
H Bakırcı, H Artun, S Şahin, M Sağdıç
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (2), 207-237, 2018
44*2018
Article 3 of the European Convention on Human Rights: A practitioner's handbook
U Erdal, H Bakirci
OMCT, 2006
432006
The effect of the common knowledge construction model-oriented education on sixth grade students’ views on the nature of science
H Bakırcı, M Çalık, S Cepni
Journal of Baltic Science Education 16 (1), 43, 2017
422017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Tutumlarının Gelişim ve Değişimi
N ERDEMİR, H BAKIRCI
Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 161-170, 2009
41*2009
Ortak bilgi yapılandırma modeline dayalı fen öğretiminin ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi (gök cisimlerini tanıyalım)
H BAKIRCI, H ARTUN, S ŞENEL
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 514-543, 2016
402016
Ortak bilgi yapılandırma modelinin altıncı sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına etkisi: Işık ve ses ünitesi
H Bakırcı, S Çepni, M Yıldız
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 26, 182-204, 2015
402015
Covid-19 pandemi dönemindeki uzaktan eğitim sürecinde fen bilgisi öğretmenlerinin mesleki kazanımlarının ve sorunlarının incelenmesi
H Bakırcı, N Doğdu, H Artun
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 2021
392021
Fen bilimleri dersi öğretim programı temelinde ortak bilgi yapılandırma modelinin irdelenmesi
H BAKIRCI, S ÇEPNİ
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 2 (2), 83-94, 2014
392014
SERBEST ETKİNLİK ÇALIŞMALARI DERSİNE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
A AYDIN, H BAKIRCİ, Ü Mustafa
Milli Eğitim Dergisi 42 (193), 214-230, 2012
382012
Adaptasyon ve doğal seçilim konusunda geliştirilen rehber materyallerin sekizinci sınıf öğrencilerinin alternatif kavramlarının giderilmesine etkisi
H Bakırcı, M Çalık
Eğitim ve Bilim 38 (168), 2013
352013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20