Takip et
Alişan Baltacı
Alişan Baltacı
Yuksek Ihtisas University
yiu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
COVID-19 pandemi sürecinin tüketicilerin gıda ürünlerini satın alma davranışları üzerindeki etkisi: Bir literatür taraması
A Baltacı, H Akaydın
Yüksek İhtisas Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 1 (1), 57-64, 2020
612020
Rusya Ukrayna Savaşı Kapsamında Türkiye’nin Siyasi ve Ekonomik Rolü
A Baltacı
14. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 517-526, 2022
92022
Amaca yönelik pazarlama çabalarının tüketicilerin margarin markası seçimine etkisi ve Ankara ili Keçiören ilçesi süpermarketlerinde yapılan uygulama
A Baltacı
PQDT-Global, 2011
8*2011
Sağlık Hizmetlerinde Stratejik Planlama
A Baltacı
SAGE Matbaacılık, 2020
72020
Kompulsif Satın Almada Durumsal Faktörler ve Benlik Algısının Etkisi Üzerine Bir Araştırma
A Baltacı
Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
62019
Pazarlamada Sanal Topluluklar ve Önemi
A Baltacı
http://www.pazarlamamakaleleri.com/pazarlamada-sanal-topluluklar-ve-onemi/, 2012
62012
Doğum Teminatı Sigortası Tercihinde Hamilelikte Risk Algısının Etkisi: Kadın Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
A BALTACI
Bankacılık ve Sigortacılık Araştırmaları Dergisi, 26-43, 2020
32020
Pazarlamada Fiyat Stratejileri
A Baltacı
https://www.researchgate.net/publication …, 2008
3*2008
Tüketici Davranışları Araştırmalarında İçerik Analizi Yöntemi Kullanımı
A Baltacı
14. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 153-167, 2022
22022
Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uzaktan Eğitim Uygulamaları İçin Bir Memnuniyet Ölçeği Önerisi
A Baltacı, H Akaydın, İ Mercan Annak, C Akbay, TŞ Sökmensüer
2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi 1 (http://dx …, 2021
22021
Tüketici Davranışlarında Benlik Saygısı Kavramı: Bir Literatür Taraması
A Baltacı
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi 3 (2), 257-269, 2020
2*2020
Sağlık Kurumlarında Pazarlama
A Baltacı
Sağlık Kurumları Yönetimi 1, 47-60, 2018
22018
Pazarlamada Fiyatlandırma Sorunları
A Baltacı
şu adresten temin edilebilir: http://www. pazarlamamakaleleri. com/tag …, 2012
22012
Aile Hekimliği Hizmetlerinde Hekim-Hasta İletişiminin Hizmeti Tavsiye Etme Niyetine Etkisi
H Akaydın, A Baltacı
Turkish Journal of Marketing 7 (4), 162-186, 2022
12022
Türkiye’de Göçmen Kaçakçılığının Hukuki ve Ekonomik Açıdan İncelenmesi
A Baltacı, ZM Sakar
Ulisa: Uluslararası Çalışmalar Dergisi 6 (1), 1-17, 2022
12022
Effect of the Store Atmosphere on Compulsive Buying Behavior
A Baltacı, Z Eser
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 (25 …, 2022
12022
Yeni Normalde Dijital Dönüşüm ve Sosyal Ağlarda İçerik Pazarlamasına Stratejik Bir Bakış
A Baltacı
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 56-70, 2021
12021
The Effect of Consumers’ Perceived Risk from the COVID-19 Pandemic on Their Stockpiling Behaviour: An Evaluation from the Framework of Planned Behaviour Theory
A Baltacı
Business & Management Studies: An International Journal 9 (4), 1485-1503, 2021
12021
Özel Sektörün Büro Yönetimi ve Sekreterlik Programı Mezunlarında Aradığı Kriterler ile Meslek Yüksek Okullarının Ders İçeriklerinin Karşılaştırılması
A Baltacı
Başkent University Journal of Education 1 (2018: BUJE Special Issue: 1), 113-120, 2018
12018
Özel Sektörün Büro Yönetimi ve Sekreterlik Programı Mezunlarında Aradığı Kriterler ile Meslek Yüksek Okullarının Ders İçeriklerinin Karşılaştırılması
A Baltacı
2. Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu 1 (1), 26, 2017
12017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20