Web based authorship in the context of user generated content: an analysis of a Turkish web site: Eksi Sozluk B Dogu, Z Ziraman, DE Ziraman The real and the virtual: Critical issues in cybercultures, 119-125, 2009 | 26 | 2009 |
Sinemada temsil kurmak: Mustang (2015) filmi üzerine bir inceleme Z Cerrahoğlu SineFilozofi 4 (Sp. Iss), 518-535, 2019 | 17 | 2019 |
European co-productions and film style: Nuri Bilge Ceylan Z Cerrahoğlu Zıraman Studies in European Cinema 16 (1), 73-89, 2019 | 6 | 2019 |
Yeni kavramı çerçevesinde 1990 sonrası Türkiye sinemasında yönetmen üslupları Z Ziraman PQDT-Global, 2014 | 5 | 2014 |
1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri ZC Zıraman Doğu Batı, Yıl 18, 67-85, 2015 | 2 | 2015 |
Doğaya Dönüş Temasının Ekolojik Karşılıkları: Koca Dünya (2016) Ve Yuva (2018) Filmleriyle İnsan-Doğa İlişkisi Üzerine Düşünmek Z Cerrahoğlu SineFilozofi 6 (Sp. Iss.), 491-514, 2021 | 1 | 2021 |
An Analysis on the Cover Designs of yedi: Journal of Art, Design & Science Within the Context of Cover-Content Relationship L Öğüt, EK Dönmez, Z Cerrahoğlu, MA Zeren, DF Aktürk, Nİ Atar, ... İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi 9 (18), 187-198, 2023 | | 2023 |
Getting Your Money Back: Swedish Funding Institutions and Questions About Quality Films Z Cerrahoğlu CINEJ Cinema Journal 11 (1), 387-412, 2023 | | 2023 |
The New Wave in Turkey's Cinema A Şen, S İnce, İ Bilir, B Çakır, ME Demoğlu, ZC Zıraman, S Koyuncu, ... Proverbial Elephant, 2018 | | 2018 |
1990 sonrası japon korku sinemasında intikamcı ruh öğesi Z Ziraman PQDT-Global, 2007 | | 2007 |