İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde değer eğitimi yaklaşımlarının öğrencilerin sorumluluk değerini kazanma düzeyine etkisi S Aladağ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 327 | 2009 |
Sosyal bilgilerde değerlerin öğretimi S Yel, S Aladağ Pegem Akademi, 2009 | 149 | 2009 |
Sınıf öğretmeni adaylarının ‘değer’kavramına ilişkin metaforik algıları S ALADAĞ, M KUZGUN Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 163-193, 2015 | 117 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısına etkisi S Aladağ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 157-170, 2008 | 114 | 2008 |
Hayat bilgisi: Tanımı, amacı ve doğası S Aladağ Pegem Atıf İndeksi, 1-21, 2016 | 45 | 2016 |
Kapsayıcı eğitim uygulamaları bağlamında sorunlar ve çözüm önerilerinin incelenmesi R Ünal, S Aladağ Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 2 (1), 23-42, 2020 | 31 | 2020 |
The Views of Class Teachers on Acquisition of Entrepreneurship Ability. S Aladag Journal of Education and Training Studies 5 (8), 51-61, 2017 | 20 | 2017 |
An investigation of the relationship between digital citizenship levels of pre-service primary school teachers and their democratic values S Aladağ, S Çiftci European Journal of Education Studies, 2017 | 20 | 2017 |
KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ KAVRAM YANILGILARINI GİDERMEYE ETKİSİ S Aladağ, E Yılmaz Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 163-176, 2014 | 19 | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretiminde beceriler S Aladağ Sosyal bilgiler öğretimi içinde, 307-348, 2015 | 13 | 2015 |
Sosyal bilgilerde değerlerin öğretimi. Mustafa Safran S Yel, S Aladağ Sosyal bilgiler öğretimi, 118-145, 2009 | 13 | 2009 |
Sınıf öğretmeni adaylarının gazete ve dergi takip etme alışkanlıkları ile medya okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişki E Yılmaz, S Aladağ Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (4), 1-16, 2015 | 12 | 2015 |
Investigation of problems and solution proposals in the context of inclusive education practices R Ünal, S Aladağ Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 2 (1), 23-42, 2020 | 10 | 2020 |
Hayat bilgisi öğretimi S Aladağ Hayat bilgisi: Tanımı, amacı ve doğası (ss. 1-21). Ankara: Pegem Akademi, 2016 | 10 | 2016 |
The Relationship between the Values of Primary School and Music Teacher Candidates and Their Cheating Attitudes. AS Saracaloglu, CS Gerçeker, S Aladag Journal of Education and Learning 7 (1), 281-298, 2018 | 6 | 2018 |
Hayat bilgisi dersi öğretim programının tarihsel gelişimi P BİLASA, S ALADAĞ, S GÜVEN, S KAYMAKCI, A YONTAR, H KAPICI, ... Pegem A Akademi, 2016 | 6 | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin müzelerin değer aktarmasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi G Kuşcuoğlu, S ALADAĞ Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (1), 124-140, 2019 | 5 | 2019 |
Hayat bilgisi dersinde estetik değerinin kazandırılmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri G KUŞCUOĞLU, S ALADAĞ, MP KUZGUN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 195-211, 2017 | 4 | 2017 |
Hayat bilgisi dersinde estetik değerinin kazandırılmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri S ALADAĞ, MP KUZGUN, G KUŞCUOĞLU Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 195-211, 2017 | 4 | 2017 |
Classroom teachers’ views on the acquisition the value of esthetics in life sciences course S Aladağ, MP Kuzgun, G Kuşcuoğlu Erzincan University Journal of Education Faculty 19 (2), 195-211, 2017 | 3 | 2017 |