Takip et
Ebru OSKALOĞLU
Ebru OSKALOĞLU
Mardin Artuklu Üniversitesi/ İİBF/İşletme/ Pazarlama Anabilim Dalı
artuklu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üretim işletmelerinde süreç iyileştirme tekniklerinin kullanılabilirliği üzerine bir araştırma
E Oskaloğlu
İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2019
82019
Uzaktan eğitimde ergonomik çalışma koşullarının öğrenci memnuniyetine etkisi
E Oskaloğlu, K Çatı
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal 7 (45), 1022–1044, 2021
4*2021
Akıllı Telefon Sektöründe Ülke Menşe ve Öz Saygının Marka Sadakatine Etkisinde Marka İmajının Aracılık Rolü
ME GÜVEN, K ÇATI, E OSKALOĞLU
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 1-17, 2022
3*2022
Araştırma ve Aday Araştırma Üniversitelerinin Stratejik Planlarının İncelenmesi
E Oskaloğlu, K Çatı
The Journal of Academic Social Science Studies 15 (90), 477-500, 2022
3*2022
Bir Cam İşleme Fabrikasında Verimliliği Arttırmaya Yönelik İş Etüdü Çalışması
E Oskaloğlu, M Deste
9. Uluslararası Genç Akademisyenler Sempozyumu, 2024
2024
Atık Yönetiminde Alıcı Değerlendirme Üzerine Bir Uygulama: Makine Sanayinde Bir Uygulama
E Oskaloğlu, M Deste
9. Uluslararası Genç Akademisyenler Sempozyumu, 2024
2024
Üretim İşletmelerinde Süreç İyileştirme Tekniklerinin Kullanılabilirliği Üzerine Bir Araştırma*
E Oskaloğlu, M Yücel
Cumhurıyet 11th Internatıonal Conference On Socıal Scıences, 2024
2024
Havayolu firmalarında algılanan hizmet kalitesinin müşteri sadakatine etkisi
E Özkeser Kaya, K Çatı, E Oskaloğlu, Ş Ekinci
AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 2024
2024
Intermediate Role of Rational Spending in The Effect of Responsibility Consciousness on Utility Consumption Style
G Ergin, K Çatı, E Oskaloğlu
Sosyoekonomi 32 (59), 173-206, 2024
2024
Dini Yönelimin Çevreci Davranışa Etkisinde Öz Saygının Rolü
A Karyağdı, K Çatı, E Oskaloğlu, M Karataş
Uygulamada ve Teoride Pazarlama Tartışmaları /Yaz yayınları, 1-32, 2023
2023
Sosyal Medya Reklamları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Satın Alma Niyetine Etkisi
FS Erarslan, K Çatı, Ş Ekinci, E Oskaloğlu
CUMHURİYET ZİRVESİ 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 198-223, 2023
2023
Sorumluluk bilinci ve faydacı tüketimin demografik faktörler bağlamında irdelenmesi
G Ergin, K Çatı, E Oskaloğlu
Ege 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 22-24 Eylül, İzmir,, 268-285, 2023
2023
Malatya Restoranlarına Yönelik Yapılan Tüketici Şikâyetlerinin Betimlenmesi
M İnanır, K Çatı, E Oskaloğlu
KARADENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 269-284, 2022
2022
Akıllı Telefon Kullanımında Marka İmajı, Marka Sadakati Ve Ülke Menşeinin Demografik Faktörler Bağlamında İrdelenmesi
ME Güven, K Çatı, E Oskaloğlu
3. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 2022
2022
Süreç İyileştirmede Değişimin Üç Yüzü: Kaizen, Kaikaku, Kakushin
MM YÜCEL, E OSKALOĞLU
7th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 796-828, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–15