Takip et
Halil İbrahim Şengün
Halil İbrahim Şengün
Doç.Dr. İ.İ.B.F. İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Dicle Üniversitesi
dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yerel halkın turizm faaliyetlerine yönelik tutumları
A Karakaş, Hİ Şengün
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (15), 183-202, 2017
652017
Hedonik (hazcı) tüketim alışkanlıkları ve tüketicileri bu tür alışkanlıklara motive eden nedenler
Hİ Şengün, M Karahan
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2 (4), 13-26, 2013
402013
Examination of the relationship between job satisfaction levels and organizational commitments of tourism sector employees: A research in the Southeastern Anatolia region of Turkey
C AKSOY, Hİ ŞENGÜN, Y YILMAZ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (65), 356-365, 2018
392018
Aile şirketlerinde kurumsallaşma ve bir araştırma
Hİ Şengün
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
322011
Üniversite öğrencilerinin fast-food tercih etme sebeplerinin belirlenmesi: Dicle üniversitesi örneği
S KINGIR, A Karakaş, Hİ Şengün, İ Çenberlitaş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 12 (3), 2015
232015
The multiple mediation roles of trust and satisfaction in the effect of perceived corporate social responsibility on loyalty
A Uslu, Hİ Şengün
Business, Management and Economics Engineering 19 (1), 49-69, 2021
92021
GSM operatör markalarının tüketici açısından değerlendirilmesi
Hİ Şengün, N Menteş
Mukaddime 9 (1), 209-230, 2018
72018
KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN HAZCI VE BİLİNÇLİ TÜKETİM ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Hİ ŞENGÜN, N MENTEŞ
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (14), 313-324, 2017
72017
Politik pazarlama araçlarının seçmen davranışlarına olan etkisini belirlemeye yönelik bir araştırma: Dicle Üniversitesi İİBF örneği
Hİ Şengün
International Journal of Social Sciences and Education Research 2 (2), 652-662, 2015
62015
TAM ZAMANINDA ÜRETİM (TZÜ)’NÜN KAPSAMI VE TZÜ’DE TEMEL SAYILAN KAVRAMLARIN İNCELENMESİ
Hİ Şengün
International Journal of Management and Administration 1 (1), 24-29, 2017
52017
Tüketicilerin Yeşil Ürünleri tercih etme eğilimlerinin değerlendirilmesi: Diyarbakır örneği
Hİ Şengün
İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
52016
TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ İŞ TATMİNİ DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE’NİN GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİNDE BİR ARAŞTIRMA
C AKSOY, Hİ ŞENGÜN, Y YILMAZ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) 17 (65), 356-365, 2018
42018
A general overview of innovation and innovation strategies
Hİ Şengün
The Journal of Social Science 1 (1), 35-43, 2017
32017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Algılanan Fiyat ve Algılanan Hizmet Kalitesi Üzerindeki Etkileri
Hİ Şengün, A Uslu
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 17 (65), 295-314, 2022
22022
SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM KAVRAMI ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ÇALIŞMA
Y EREN, Hİ ŞENGÜN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 78-93, 2022
12022
İkinci mertebe doğrulayıcı faktör analizi ile retro ürün tercihinde etkili olan unsurların belirlenmesi
N Menteş, Hİ Şengün
Business & Management Studies: An International Journal 10 (1), 192-207, 2022
12022
Customer Satisfaction From The Services of Retailing Markets: A Model Proposal With Multiple Logistic Regression
Hİ Şengün, N Menteş
Yönetim Bilimleri Dergisi 19 (41), 529-550, 2021
12021
BİLİNÇLİ TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Hİ ŞENGÜN, Y CÖMERT
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 9 (2), 396-410, 2020
12020
Practice of Green Marketıng Activities in the Organic Agricultural Sector in Turkey
V Asoğlu, Hİ Şengün
Environmental and Agricultural Informatics: Concepts, Methodologies, Tools …, 2020
12020
İNOVASYON VE İNOVASYON STRATEJİLERİNE GENEL BİR BAKIŞ
Hİ Şengün
The Journal of Social Science 1 (1), 35-43, 2017
12017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20