Yapısal eşitlik modellemesinde parametrelerin klasik test kuramı ve madde tepki kuramına göre sınırlandırılmasının uyum indekslerine etkisi A Sayın, S Gelbal Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 2 (2), 57-71, 2016 | 22 | 2016 |
Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği A Sayın, H Koğar, M Çakan Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 3 (1), 210-220, 2012 | 17 | 2012 |
Başarıyı etkileyen faktörlerin önem derecelerinin ardışık aralıklar yöntemiyle ölçeklenmesi A Sayın, S Gelbal Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Cilt 3, Sayı 1 (2014); 1-26, 2014 | 15 | 2014 |
Klasik test kuramı ve madde tepki kuramına göre kestirilen parametrelerle sınırlandırılan yapısal eşitlik modellerinin uyum indekslerinin karşılaştırılması A Sayin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 13 | 2014 |
Ekolojik okuryazarlık eğitiminin okul öncesi öğretmenlerinin ekolojik farkındalığı ve çevreye yönelik motivasyonlarına etkisi Ö Okyay, ZG Demir, A Sayın, K Özdemir Başkent University Journal of Education 8 (1), 129-146, 2021 | 10 | 2021 |
Yüksek lisans programına girişte öğrencilerin sınıflandırılma doğruluğunun incelenmesi: Gazi Üniversitesi örneği H KOĞAR, A SAYIN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 47 (1), 2014 | 6 | 2014 |
A measurement tool for repeated measurement of assessment of university students’ writing skill: Development and evaluation A Sayın, N Kahraman Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (2 …, 2020 | 5 | 2020 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin uyguladıkları öğretim programına yönelik farkındalıklarının incelenmesi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi) A Sayın Trabzon Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Trabzon, 2019 | 5 | 2019 |
Kayıp veri ile baş etme yöntemlerinin madde parametrelerine etkisinin incelenmesi A Sayın, A Yandı, E Oyar Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 2017 | 5 | 2017 |
The Effect of Using Relative and Absolute Criteria to Decide Students' Passing or Failing a Course. A Sayin Journal of Education and Training Studies 4 (9), 1-9, 2016 | 5 | 2016 |
Adaptation of Organizational Justice in Sport Scale into Turkish Language: Validity and Reliability Study. A Sayin, MY Sahin Journal of Education and Training Studies 5 (2), 207-214, 2017 | 3 | 2017 |
The Examination of model fit indexes with different estimation methods under different sample sizes in confirmatory factor analysis A SAYIN Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 7 (2), 432-442, 2016 | 3 | 2016 |
Automatic item generation for online measurement and evaluation: Turkish literature items A Sayin, MJ Gierl International Journal of Assessment Tools in Education 10 (2), 218-231, 2023 | 2 | 2023 |
Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesine Yönelik Soruların Hazırlanmasında Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri: Okuduğunu Anlama A SAYIN, NB TAKIL Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (1), 531-561, 2023 | 2 | 2023 |
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items A Sayin, Ş Mehmet International Journal of Assessment Tools in Education 9 (4), 998-1012, 2022 | 2 | 2022 |
THE IMPACT OF ECOLOGICAL LITERACY TRAINING ON ENVIRONMENTAL AWARENESS AND ATTITUDES OF PRE-SCHOOL CHILDRENS EKOLOJİK OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN ÇEVREYE … Ö Okyay, A SAYIN, Z Demİr, K Özdemİr Milli Egitim 51 (236), 2022 | 2 | 2022 |
Examination the effect of missing data techniques of item parameters A Sayın, A Yandı, E Oyar Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (4), 490-510, 2017 | 2 | 2017 |
Türkçe öğretmen adaylarının sosyal ve akademik yeterlik algılarının incelenmesi A Sayın, B Takıl Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 868-883, 2017 | 2 | 2017 |
Sözlü anlatım dersine yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması A Sayın Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 447-467, 2016 | 2 | 2016 |
Analysis in the accuracy of classification in students’ graduate school entrance H KOĞAR, A Sayin Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (1 …, 2014 | 2 | 2014 |