Takip et
Ayfer SAYIN
Ayfer SAYIN
Associate Prof., Gazi Universtiy
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yapısal eşitlik modellemesinde parametrelerin klasik test kuramı ve madde tepki kuramına göre sınırlandırılmasının uyum indekslerine etkisi
A Sayın, S Gelbal
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 2 (2), 57-71, 2016
222016
Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği
A Sayın, H Koğar, M Çakan
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 3 (1), 210-220, 2012
172012
Başarıyı etkileyen faktörlerin önem derecelerinin ardışık aralıklar yöntemiyle ölçeklenmesi
A Sayın, S Gelbal
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Cilt 3, Sayı 1 (2014); 1-26, 2014
152014
Klasik test kuramı ve madde tepki kuramına göre kestirilen parametrelerle sınırlandırılan yapısal eşitlik modellerinin uyum indekslerinin karşılaştırılması
A Sayin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
132014
Ekolojik okuryazarlık eğitiminin okul öncesi öğretmenlerinin ekolojik farkındalığı ve çevreye yönelik motivasyonlarına etkisi
Ö Okyay, ZG Demir, A Sayın, K Özdemir
Başkent University Journal of Education 8 (1), 129-146, 2021
102021
Yüksek lisans programına girişte öğrencilerin sınıflandırılma doğruluğunun incelenmesi: Gazi Üniversitesi örneği
H KOĞAR, A SAYIN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 47 (1), 2014
62014
A measurement tool for repeated measurement of assessment of university students’ writing skill: Development and evaluation
A Sayın, N Kahraman
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (2 …, 2020
52020
Ortaokul matematik öğretmenlerinin uyguladıkları öğretim programına yönelik farkındalıklarının incelenmesi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
A Sayın
Trabzon Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Trabzon, 2019
52019
Kayıp veri ile baş etme yöntemlerinin madde parametrelerine etkisinin incelenmesi
A Sayın, A Yandı, E Oyar
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 2017
52017
The Effect of Using Relative and Absolute Criteria to Decide Students' Passing or Failing a Course.
A Sayin
Journal of Education and Training Studies 4 (9), 1-9, 2016
52016
Adaptation of Organizational Justice in Sport Scale into Turkish Language: Validity and Reliability Study.
A Sayin, MY Sahin
Journal of Education and Training Studies 5 (2), 207-214, 2017
32017
The Examination of model fit indexes with different estimation methods under different sample sizes in confirmatory factor analysis
A SAYIN
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 7 (2), 432-442, 2016
32016
Automatic item generation for online measurement and evaluation: Turkish literature items
A Sayin, MJ Gierl
International Journal of Assessment Tools in Education 10 (2), 218-231, 2023
22023
Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesine Yönelik Soruların Hazırlanmasında Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri: Okuduğunu Anlama
A SAYIN, NB TAKIL
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (1), 531-561, 2023
22023
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
A Sayin, Ş Mehmet
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (4), 998-1012, 2022
22022
THE IMPACT OF ECOLOGICAL LITERACY TRAINING ON ENVIRONMENTAL AWARENESS AND ATTITUDES OF PRE-SCHOOL CHILDRENS EKOLOJİK OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN ÇEVREYE …
Ö Okyay, A SAYIN, Z Demİr, K Özdemİr
Milli Egitim 51 (236), 2022
22022
Examination the effect of missing data techniques of item parameters
A Sayın, A Yandı, E Oyar
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (4), 490-510, 2017
22017
Türkçe öğretmen adaylarının sosyal ve akademik yeterlik algılarının incelenmesi
A Sayın, B Takıl
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 868-883, 2017
22017
Sözlü anlatım dersine yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
A Sayın
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 447-467, 2016
22016
Analysis in the accuracy of classification in students’ graduate school entrance
H KOĞAR, A Sayin
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (1 …, 2014
22014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20