EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ V PAN, C Akay Education Sciences 10 (2), 125-138, 2015 | 61 | 2015 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ADANA İLİ ÖRNEĞİ D ÖZSIRKINTI, A Cenk, E BOLAT Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 313-331, 2014 | 46 | 2014 |
Ortaokul Öğrencilerinin Yaparak-Yaşayarak ÖğrenmeTemelli TÜBİTAK 4004 Bilim Okulu Projesi Sonrası Bilim Kavramına Yönelik Görüşleri C AKAY Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 326-338, 2013 | 36 | 2013 |
Andragojik temellere dayalı kolaylaştırılmış okuma-yazma eğitimi (KOYE) sürecine yönelik KOYE eğiticilerinin görüşleri C Akay, E Ültanır Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 75-88, 2010 | 31 | 2010 |
Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Yeterliklerine Yönelik Görüşleri. E YALÇIN İNCİK, C AKAY Journal of Kirsehir Education Faculty 16 (2), 2015 | 23 | 2015 |
Eğitim fakültesinde yabancı dil dersi alan öğrencilerin yabancı dil dersine yönelik tutumlarının ve sınıf kaygılarının incelenmesi VL Pan, C Akay Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 14 (55), 79-97, 2015 | 14 | 2015 |
Turkish High School Students' English Demotivation and Their Seeking for Remotivation: A Mixed Method Research. C Akay English Language Teaching 10 (8), 107-122, 2017 | 13 | 2017 |
The Use of" Drama in Education" in Primary Schools from the Viewpoint of the Classroom Teachers: A Mixed Method Research. ÖÖ Isyar, C Akay Online Submission 8 (28), 201-216, 2017 | 9 | 2017 |
Ortaöğretim İngilizce dersinde okuma ve yazma becerilerinin kazandırılmasında oluşturmacılık (constructivism) temelli sosyal etkileşim modelinin öğrenciler üzerindeki … C Akay Zonguldak Karaelmas University, Zonguldak, 2005 | 9 | 2005 |
Öğretmenlik mesleği ve yaşam boyu öğrenme: öğretmen adayları penceresinden Ü Kerim, A Cenk Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 821-838, 2017 | 7 | 2017 |
Examining teacher candidates’ entrepreneurship levels in terms of various variables VL Pan, C Akay E-Journal of New World Sciences Academy NWSA Education Sciences 10 (2), 125-138, 2015 | 7 | 2015 |
Öğrenmeyi etkileyen temel faktörler ve genel öğrenme-öğretme ilkeleri C Akay Öğretim İlke Ve Yöntemleri.(Ed. Tuğba Yanpar Yelken-Cenk Akay), Ankara: Anı …, 2015 | 7 | 2015 |
Genel Ortaöğretim Kurumlarında Uygulanmakta Olan Fizik Dersi Programlarının Toplam Kalite Yönünden Sahip A Cenk Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-17, 2009 | 7 | 2009 |
A Comprehensive Analysis on Technopedagogical Education Competency and Technology Perception of Pre-Service Teachers: Relation, Levels and Views. EY Incik, C Akay Contemporary Educational Technology 8 (3), 232-248, 2017 | 6 | 2017 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN AVRUPA BİRLİĞİ HAYAT BOYU ÖĞRENME PROJELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ T Demircioğlu, GY KONOKMAN, C Akay Electronic Journal of Social Sciences 15 (59), 2016 | 6 | 2016 |
Öğretmen Adaylarının ve Öğretim Elemanlarının “Her Yerde Her Zaman” Eğitim İçin Mobil İletişim Teknolojilerinin Kullanımına Dair Görüşleri/Prospective Teachers’ and Instructors … VL PAN, A Cenk Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 2016 | 6 | 2016 |
Hastane okullarının mevcut durumuna ilişkin öğretmen görüşleri H KAMIŞLI, A Cenk Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 321-351, 2013 | 6 | 2013 |
İngilizce Dersinde Okuma-Yazma Becerilerinin Kazanılmasında Oluşturmacılık Temelli Sosyal Etkileşim Modelinin Etkisi C Akay, TY Yelken Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 189-202, 2008 | 6 | 2008 |
Mersin Üniversitesi öğretmen adaylarının FATIH Projesine ilişkin görüşleri E Yalçın İncik, C Akay International Online Journal of Educational Sciences 7 (2), 142-154, 2015 | 5 | 2015 |
Ortaokul öğrencilerinin TÜBİTAK “4004 yapıyorum öğreniyorum yaz bilim okulu” projesi sonrası bilim kavramına yönelik görüşleri C Akay Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 2013 | 5 | 2013 |