Takip et
Kazım BİBER
Kazım BİBER
balikesir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul öncesi eğitimin tanımı, kapsamı, önemi ve temel ilkeleri
K Biber
Erken Çocukluk Eğitimi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2014
39*2014
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin, ailelerinin sosyo ekonomik düzeylerine göre öğretmen aile iletişimi
K Biber
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 9 (3), 360-373, 2003
332003
The Effects of Folk Dance Training on 5-6 Years Children's Physical and Social Development.
K Biber
Journal of Education and Training Studies 4 (11), 213-226, 2016
302016
60-72 aylık çocukların okula hazır bulunuşluk düzeyleri ile öz düzenleme beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
D Bayındır, K Biber
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 9 (1), 135-154, 2019
242019
Portage erken eğitim programının 5–6 yaş çocuklarının gelişimleri ile aile katılım düzeyleri üzerindeki etkisi
K Biber, O Ural
Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2016
212016
Perceptions of father involvement among Turkish fathers with pre-school children.
K Biber
Journal of Education and Training Studies 4 (6), 115-126, 2016
172016
THE RELATIONSHIP BETWEEN PRESCHOOL ADMINISTRATORS'LEADERSHIP STYLES AND SCHOOL CULTURE
R Zembat, A Atiye, T Sezer, BÖ BECEREN, K BİBER
Education Sciences 7 (2), 798-811, 2012
142012
Erken okuryazarlık becerilerinin ev ortamında desteklenmesi
S Işıtan, M Saçkes, K Biber
Yaşadıkça Eğitim 34 (2), 284-298, 2020
132020
PORTAGE ERKEN EĞİTİM PROGRAMININ KURUM ORTAMINDA YAŞAYAN 5–6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİ İLE AİLE KATILIM DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
K Biber, O Ural
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (27), 87-125, 2012
132012
İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin “ses temelli cümle yöntemi” ile ilkokuma yazma öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri (Balıkesir örneği). 16
K Biber
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2007
132007
Portage erken eğitim programının aile ve kurum ortamında yaşayan 5–6 yaş çocuklarının gelişimleri ile aile katılım düzeyleri üzerindeki etkisi
K Biber
PQDT-Global, 2012
112012
Investigation of environmental awareness and attitudes of children attending nature centred private kindergartens and public kindergartens
K Biber, H Cankorur, RS Güler, E Demir
Australian Journal of Environmental Education 39 (1), 4-16, 2023
92023
The Effectof Parents’ Attentionon the Technology Usage of Children between the Agesof Four and Six
K Biber, K Ayşe, Nur, K Mehriye, Ş Dagdeviren
Asian Journal of Education and Training 5 (3), 473-481, 2019
92019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AİLE KATILIMINA İLİŞKİN ÖZ YETERLİLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN BELİRLEMESİ
K BİBER
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 22 (2), 623-642, 2018
82018
ÇOCUKLARI OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ANNELERE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNA YÖNELİK FARKINDALIK EĞİTİMİ
K BİBER, H CANKORUR, ZN AKÇAY, B ŞUMNULU
Turkish Studies 13, 11, 2018
82018
İlköğretim birinci sınıfta sosyo-ekonomik düzeye göre öğretmen-aile iletişiminin şekli
K Biber
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002
82002
The Effects of Portage Early Education Program on Family Involvement and Development of Children At The Age of 5-6/Portage Erken Eğitim Programının 5–6 Yaş Çocuklarının …
K BİBER, U Ozana
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (6), 1181-1204, 2016
72016
Çocuk yuvası ve yetiştirme yurtlarındaki grup sorumlularının empati düzeylerinin incelenmesi
K Biber, T Sezer
E-Journal of New World Sciences 6 (2), 1704-1714, 2011
72011
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stresle Başa Çıkma Tarzları
kazım biber Hülya Cankorur, Elif Asena Aydemir, Rabia Sultan Güler
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 32-62, 2019
52019
ATTITUDES OF PRESCHOOL TEACHERS TOWARDS ART EDUCATION AND ART ACTIVITIES
K BİBER, H CANKORUR, D ÖZÇINAR, B GÜNGÖR
Current research in education, 2022
32022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20