Follow
Adem BELDAĞ
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim yedinci sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazanılma düzeyinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Erzurum İli örneği)
A Beldağ
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
108*2012
Sosyal bilgiler öğretiminde edebî eser kullanımı: nitel bir çalışma
A Beldağ, E Aktaş
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 953-981, 2016
752016
Karar verme sürecinde okul yöneticileri ve değerler
A Beldağ, A Yaylacı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015
412015
İLKÖĞRETİM 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ (ERZURUM ÖRNEĞİ)
A Nalçacı, A Beldağ
Doğu Coğrafya Dergisi 17 (28), 141-154, 2012
402012
Values Education Research Trends in Turkey: A Content Analysis.
A Beldag
Journal of Education and Training Studies 4 (5), 101-112, 2016
352016
Arabalar filminin içerdiği değerlere ilişkin bir inceleme
A Beldağ, SY Kaptan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 487-499, 2017
322017
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNİN ÜNİVERSİTE-TOPLUM İŞBİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
A Beldağ, AF Yaylacı, E Gök, C İpek
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 161-178, 2015
302015
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM SİSTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
A Beldağ, AF Yaylacı
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (48), 90-107, 2014
262014
Değerler Eğitimi ve Güncel Tartışmalar: Gazete Haberlerine İlişkin Bir Eleştirel Söylem Analizi Values Education and Recent Debates: A Critical Discourse Analysis on Newspapers
AF YAYLACI, A BELDAĞ
24*2018
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “coğrafya” kavramına ilişkin algıları: Bir olgubilim araştırması
A Beldağ, Y Geçit
Doğu Coğrafya Dergisi 22 (37), 99-112, 2017
192017
Öğretim programlarında değer eğitimi
A Beldağ
Karakter ve değer eğitimi, 135-144, 2019
172019
İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazandırılması ile ilgili öğretmen görüşleri
A Nalçacı, A Beldağ
International Journal of Eurasia Social Sciences 6 (21), 67-81, 2015
172015
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü Tarih Yönteminin Kullanımı: Nitel Bir Çalışma
A Beldağ, M Balcı
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 176-189, 0
17*
Kalila and Dimna as One of the Traditional Antecedents of Modern Classifications of Values
E Aktaş, A Beldağ
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES 10 (3), 46-53, 2017
152017
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİ
A Beldağ, Ü Özdemir, A Nalçacı
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 317-328, 2017
122017
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
A OĞUZ NAMDAR, A BELDAĞ
Turkish Studies (Elektronik) 10 (15), 667-680, 2015
122015
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM: BİR İÇERİK ANALİZİ
A Beldağ, N Teymur
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 2 (2), 117-129, 2018
102018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA ALANINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK SEVİYELERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (RİZE İLİ ÖRNEĞİ)
Y Geçit, A Beldağ
Education Sciences 9 (4), 353-363, 2014
92014
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin uzaktan eğitim süreçlerine ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma
A Kılıç, A Beldağ
Sosyal Bilimler ve Değerler Eğitimi Dergisi 2 (1), 1-23, 2021
82021
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE SÖZLÜ VE YEREL TARİH UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERDE FARKINDALIK OLUŞMASINA ETKİSİ
B Mert, A Beldağ
Milli Eğitim Dergisi 48 (1), 267-292, 2019
82019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20