İlköğretim yedinci sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazanılma düzeyinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Erzurum İli örneği) A Beldağ Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 108* | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretiminde edebî eser kullanımı: nitel bir çalışma A Beldağ, E Aktaş Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 953-981, 2016 | 75 | 2016 |
Karar verme sürecinde okul yöneticileri ve değerler A Beldağ, A Yaylacı Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015 | 41 | 2015 |
İLKÖĞRETİM 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ (ERZURUM ÖRNEĞİ) A Nalçacı, A Beldağ Doğu Coğrafya Dergisi 17 (28), 141-154, 2012 | 40 | 2012 |
Values Education Research Trends in Turkey: A Content Analysis. A Beldag Journal of Education and Training Studies 4 (5), 101-112, 2016 | 35 | 2016 |
Arabalar filminin içerdiği değerlere ilişkin bir inceleme A Beldağ, SY Kaptan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 487-499, 2017 | 32 | 2017 |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNİN ÜNİVERSİTE-TOPLUM İŞBİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ A Beldağ, AF Yaylacı, E Gök, C İpek Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 161-178, 2015 | 30 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM SİSTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ A Beldağ, AF Yaylacı Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (48), 90-107, 2014 | 26 | 2014 |
Değerler Eğitimi ve Güncel Tartışmalar: Gazete Haberlerine İlişkin Bir Eleştirel Söylem Analizi Values Education and Recent Debates: A Critical Discourse Analysis on Newspapers AF YAYLACI, A BELDAĞ | 24* | 2018 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “coğrafya” kavramına ilişkin algıları: Bir olgubilim araştırması A Beldağ, Y Geçit Doğu Coğrafya Dergisi 22 (37), 99-112, 2017 | 19 | 2017 |
Öğretim programlarında değer eğitimi A Beldağ Karakter ve değer eğitimi, 135-144, 2019 | 17 | 2019 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazandırılması ile ilgili öğretmen görüşleri A Nalçacı, A Beldağ International Journal of Eurasia Social Sciences 6 (21), 67-81, 2015 | 17 | 2015 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü Tarih Yönteminin Kullanımı: Nitel Bir Çalışma A Beldağ, M Balcı Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 176-189, 0 | 17* | |
Kalila and Dimna as One of the Traditional Antecedents of Modern Classifications of Values E Aktaş, A Beldağ INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES 10 (3), 46-53, 2017 | 15 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİ A Beldağ, Ü Özdemir, A Nalçacı Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 317-328, 2017 | 12 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ A OĞUZ NAMDAR, A BELDAĞ Turkish Studies (Elektronik) 10 (15), 667-680, 2015 | 12 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM: BİR İÇERİK ANALİZİ A Beldağ, N Teymur Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 2 (2), 117-129, 2018 | 10 | 2018 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA ALANINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK SEVİYELERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (RİZE İLİ ÖRNEĞİ) Y Geçit, A Beldağ Education Sciences 9 (4), 353-363, 2014 | 9 | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin uzaktan eğitim süreçlerine ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma A Kılıç, A Beldağ Sosyal Bilimler ve Değerler Eğitimi Dergisi 2 (1), 1-23, 2021 | 8 | 2021 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE SÖZLÜ VE YEREL TARİH UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERDE FARKINDALIK OLUŞMASINA ETKİSİ B Mert, A Beldağ Milli Eğitim Dergisi 48 (1), 267-292, 2019 | 8 | 2019 |