İlköğretim yedinci sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazanılma düzeyinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Erzurum İli örneği) A Beldağ Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 102* | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretiminde edebî eser kullanımı: nitel bir çalışma A Beldağ, E Aktaş Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 953-981, 2016 | 70 | 2016 |
İLKÖĞRETİM 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ (ERZURUM ÖRNEĞİ) A NALÇACI, A BELDAğ Doğu Coğrafya Dergisi 17 (28), 141-154, 2013 | 38 | 2013 |
Karar verme sürecinde okul yöneticileri ve değerler A BELDAĞ, A YAYLACI Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015 | 36 | 2015 |
Values Education Research Trends in Turkey: A Content Analysis. A Beldag Journal of Education and Training Studies 4 (5), 101-112, 2016 | 33 | 2016 |
Arabalar filminin içerdiği değerlere ilişkin bir inceleme A BELDAĞ, SY KAPTAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 487-499, 2017 | 31 | 2017 |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNİN ÜNİVERSİTE-TOPLUM İŞBİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ A Beldağ, AF YAYLACI, GÖK Enes, İ Cemalettin Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 161-178, 2015 | 27 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM SİSTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ A BELDAĞ, AF YAYLACI Elektronik sosyal bilimler dergisi 13 (48), 90-107, 2014 | 27 | 2014 |
Değerler Eğitimi ve Güncel Tartışmalar: Gazete Haberlerine İlişkin Bir Eleştirel Söylem Analizi Values Education and Recent Debates: A Critical Discourse Analysis on Newspapers AF YAYLACI, A BELDAĞ | 20* | 2018 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “coğrafya” kavramına ilişkin algıları: Bir olgubilim araştırması A BELDAĞ, Y GEÇİT Doğu Coğrafya Dergisi 22 (37), 99-112, 2017 | 19 | 2017 |
Öğretim programlarında değer eğitimi A Beldağ Karakter ve değer eğitimi, 135-144, 2019 | 18 | 2019 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazandırılması ile ilgili öğretmen görüşleri A Nalçacı, A Beldağ International Journal of Eurasia Social Sciences 6 (21), 67-81, 2015 | 16 | 2015 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü Tarih Yönteminin Kullanımı: Nitel Bir Çalışma A Beldağ, M Balcı Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 176-189, 0 | 16* | |
Kalila and Dimna as One of the Traditional Antecedents of Modern Classifications of Values E Aktaş, A Beldağ INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES 10 (3), 46-53, 2017 | 12 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ A OĞUZ NAMDAR, A BELDAĞ Turkish Studies (Elektronik) 10 (15), 667-680, 2015 | 12 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİ A Beldağ, Ü Özdemir, A Nalçacı Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 317-328, 2017 | 11 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM: BİR İÇERİK ANALİZİ A BELDAĞ, N TEYMUR Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 2 (2), 117-129, 2018 | 10 | 2018 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA ALANINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK SEVİYELERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (RİZE İLİ ÖRNEĞİ) Y Geçit, A Beldağ Education Sciences 9 (4), 353-363, 2014 | 10 | 2014 |
Social studies teachers’ perceptions regarding the concept “geography”: A phenomenological study A Beldağ, Y Geçit Eastern Geographical Review 22 (37), 99-112, 2017 | 8 | 2017 |
ve Aktaş, E.(2016). Sosyal bilgiler öğretiminde edebî eser kullanımı: Nitel bir çalışma A Beldağ EÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 953-981, 0 | 8 | |