Follow
Adem BELDAĞ
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim yedinci sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazanılma düzeyinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Erzurum İli örneği)
A Beldağ
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
102*2012
Sosyal bilgiler öğretiminde edebî eser kullanımı: nitel bir çalışma
A Beldağ, E Aktaş
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 953-981, 2016
702016
İLKÖĞRETİM 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ (ERZURUM ÖRNEĞİ)
A NALÇACI, A BELDAğ
Doğu Coğrafya Dergisi 17 (28), 141-154, 2013
382013
Karar verme sürecinde okul yöneticileri ve değerler
A BELDAĞ, A YAYLACI
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015
362015
Values Education Research Trends in Turkey: A Content Analysis.
A Beldag
Journal of Education and Training Studies 4 (5), 101-112, 2016
332016
Arabalar filminin içerdiği değerlere ilişkin bir inceleme
A BELDAĞ, SY KAPTAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 487-499, 2017
312017
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNİN ÜNİVERSİTE-TOPLUM İŞBİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
A Beldağ, AF YAYLACI, GÖK Enes, İ Cemalettin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 161-178, 2015
272015
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM SİSTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
A BELDAĞ, AF YAYLACI
Elektronik sosyal bilimler dergisi 13 (48), 90-107, 2014
272014
Değerler Eğitimi ve Güncel Tartışmalar: Gazete Haberlerine İlişkin Bir Eleştirel Söylem Analizi Values Education and Recent Debates: A Critical Discourse Analysis on Newspapers
AF YAYLACI, A BELDAĞ
20*2018
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “coğrafya” kavramına ilişkin algıları: Bir olgubilim araştırması
A BELDAĞ, Y GEÇİT
Doğu Coğrafya Dergisi 22 (37), 99-112, 2017
192017
Öğretim programlarında değer eğitimi
A Beldağ
Karakter ve değer eğitimi, 135-144, 2019
182019
İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler dersindeki değerlerin kazandırılması ile ilgili öğretmen görüşleri
A Nalçacı, A Beldağ
International Journal of Eurasia Social Sciences 6 (21), 67-81, 2015
162015
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü Tarih Yönteminin Kullanımı: Nitel Bir Çalışma
A Beldağ, M Balcı
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 176-189, 0
16*
Kalila and Dimna as One of the Traditional Antecedents of Modern Classifications of Values
E Aktaş, A Beldağ
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES 10 (3), 46-53, 2017
122017
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
A OĞUZ NAMDAR, A BELDAĞ
Turkish Studies (Elektronik) 10 (15), 667-680, 2015
122015
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİ
A Beldağ, Ü Özdemir, A Nalçacı
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 317-328, 2017
112017
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM: BİR İÇERİK ANALİZİ
A BELDAĞ, N TEYMUR
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 2 (2), 117-129, 2018
102018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA ALANINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK SEVİYELERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (RİZE İLİ ÖRNEĞİ)
Y Geçit, A Beldağ
Education Sciences 9 (4), 353-363, 2014
102014
Social studies teachers’ perceptions regarding the concept “geography”: A phenomenological study
A Beldağ, Y Geçit
Eastern Geographical Review 22 (37), 99-112, 2017
82017
ve Aktaş, E.(2016). Sosyal bilgiler öğretiminde edebî eser kullanımı: Nitel bir çalışma
A Beldağ
EÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 953-981, 0
8
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20