Ebru Kabadayı
Ebru Kabadayı
gtu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Supplier fairness as a mediating factor in the supplier performance–reseller satisfaction relationship
C Yilmaz, B Sezen, ET Kabadayı
Journal of Business Research 57 (8), 854-863, 2004
1302004
Store brand purchase intention: Effects of risk, quality, familiarity and store brand shelf space
I Dursun, ET Kabadayı, AK Alan, B Sezen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 24, 1190-1200, 2011
1082011
Brand trust and brand affect: Their strategic importance on brand loyalty
ET Kabadayi, AK Alan
Journal of Global Strategic Management 11 (6), 81-88, 2012
802012
İşletmelerdeki üretim performans ölçütlerinin gelişimi, özellikleri ve sürekli iyileştirme ile ilişkisi
ET KABADAYI
Doğuş Üniversitesi Dergisi 3 (2), 61-75, 2011
792011
Factors affecting repurchase intention to shop at the same website
S Aren, M Güzel, E Kabadayı, L Alpkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 536-544, 2013
712013
TÜKETİCİ KARAR VERME TARZLARI ÖLÇEĞİ: YAPISI VE BOYUTLARI
İ Dursun, Ü ALNIAÇIK, ET KABADAYI
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 9 (19), 293-304, 2013
592013
The role of monitoring in interfirm exchange: Effects on partner unilateral cooperation
C Yilmaz, ET Kabadayi
Journal of Business Research 59 (12), 1231-1238, 2006
432006
İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI.
A KOÇAK ALAN, E TÜMER KABADAYI, T Erişke
Electronic Journal of Social Sciences 17 (66), 2018
372018
Green purchase intention of young Turkish consumers: Effects of consumer's guilt, self-monitoring and perceived consumer effectiveness
ET Kabadayı, İ Dursun, AK Alan, AT Tuğer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 165-174, 2015
372015
Deneyimsel pazarlama: pazarlamadaki artan önemi
ET KABADAYI, AK Alan
292014
Cognitive and affective constituents of the consumption experience in retail service settings: effects on store loyalty
AK Alan, ET Kabadayi, C Yilmaz
Service Business 10 (4), 715-735, 2016
282016
Determinants of brand loyalty and the link between brand loyalty and price tolerance
ET Kabadayi, İ Aygün
Bogazici Journal of Economics and Administrative Sciences 21, 21-35, 2007
252007
Quality antecedents of brand trust and behavioral intention
AK Alan, ET Kabadayı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 619-627, 2014
242014
Duygu tipolojilerinin tüketici davranışları üzerindeki etkisi ve pazarlamadaki önemi
ET Kabadayı, AK Alan
İşletme Araştırmaları Dergisi 5 (1), 93-115, 2013
202013
The effects of marketing mix strategies on brand equity: mobile phone sector
ET Kabadayi, I Aygun, C Cipli
Journal of Global Strategic Management 2, 74-81, 2007
192007
The effect of personal factors on social media usage of young consumers
AK Alan, ET Kabadayı
Procedia–Social and Behavioral Sciences 235, 595-602, 2016
182016
Revisit intention of consumer electronics retailers: Effects of customers’ emotion, technology orientation and wom influence
ET Kabadayı, AK Alan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 41, 65-73, 2012
172012
Resistance to persuasion in an anti‐consumption context: Biased assimilation of positive product information
İ Dursun, E Tümer Kabadayi
Journal of Consumer Behaviour 12 (2), 93-101, 2013
162013
Dağıtım Kanallarında Üretici-Bayi İlişkilerinde Bağımlılık Kavramı ve Bağımlılığın İşbirliği, Bağlılık ve Memnuniyet Üzerine Etkileri
C YILMAZ, ET KABADAYI, B Sezen
Doğuş Üniversitesi Dergisi 5, 181-192, 2002
162002
Dağıtım Kanallarında Üretici-Bayi İlişkilerinde Bağımlılık Kavramı ve Bağımlılığın İşbirliği, Bağlılık ve Memnuniyet Üzerine Etkileri
C YILMAZ, ET KABADAYI, B Sezen
Doğuş Üniversitesi Dergisi 5, 181-192, 2002
162002
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20