Takip et
Gül Sakarya
Gül Sakarya
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi
trakya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Covid-19 pandemi sürecinde uzaktan keman eğitimine ilişkin öğrenci görüşleri
G Sakarya, O Zahal
Turkish Studies 15 (6), 795-817, 2020
612020
Covid-19 ve çevrimiçi müzik eğitimi: okul öncesi öğretmen adaylarının görüşleri üzerine nitel bir çalışma
H YILMAZ, G SAKARYA, Ş GAYRETLİ, O ZAHAL
Journal of Qualitative Research in Education, 2021
222021
Covid-19 and online music education: A qualitative study on the views of preschool teacher candidates
H Yılmaz, G Sakarya, S Gayretlı, O Zahal
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 283-299, 2021
162021
The student opinions on distant violin education during Covid-19 epidemic
G Sakarya, O Zahal
Electronic Turkish Studies 15 (6), 795-817, 2020
152020
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE EBA PLATFORMUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN MÜZİKDERSLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
İ İnal, G Sakarya, O Zahal
122021
Fine Arts Education with Distance Education in Pandemic Period.
DY Ergin, A Gurbuz, G Sakarya
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 20 (3), 72-84, 2021
92021
ANLAMAYI İZLEME STRATEJİLERİNİN KEMAN ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÖTESİ FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ
G SAKARYA, Y ŞENDURUR
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 435-457, 2020
42020
ORTAÖĞRETİM DÜZEYİ MESLEKİ MÜZİK EĞİTİMİNDE TÜRK ÜSLUBUNDA KEMAN ÇALMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
GÜL SAKARYA, A SAGLAM
2*2011
The Opinions of the Candidate Teachers of Art Education about Preparatory Body Exercises.
F Girgin, G Sakarya, O Zahal, O Musaoglu
Online Submission, 2022
12022
Distant Violin Education in the First Outbreak of the Pandemic: Exploring Perceptions of the Instructors in Turkey.
G Sakaryaa, İ İnalb, Y Sendururc, O Zahald
Pegem Journal of Education and Instruction 13 (1), 292-300, 2022
12022
A Phenomenological Research on Preparatory Physical Exercises in Music Education.
G Sakarya, F Girgin, O Zahal, O Musaoglu
Online Submission, 2022
2022
Instrument Practice Habits and Metacognitive Strategies: An Experimental Study on Violin Students.
G Sakarya, O Zahal, Y Şendurur
International Online Journal of Education & Teaching 10 (1), 2022
2022
Students' Evaluating Art Education through Distance Education during the Pandemic Period.
DY Ergin, A Gürbüz, G Sakarya
Online Submission, 2021
2021
Covid-19 and Online Music Education: A Qualitative Study on the Views of
H Yilmaz, G Sakarya, S Gayretli, O Zahal
2021
THE EFFECT OF COMPREHENSION MONITORING STRATEGIES ON THE METACOGNITIVE AWARENESS LEVEL OF VIOLIN STUDENTS
G SAKARYA, Y ŞENDURUR
Mehmet Akif Ersoy University, 2020
2020
ANLAMAYI İZLEME STRATEJİLERİNİN KEMAN ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÖTESİ FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ
GSEA DALI, MEB DALI
2020
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN MÜZİK EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ÖGDG SAKARYA
2020
Uluslararası Öğrencilerin Müzik Eğitimine Yönelik Görüşleri (Trakya Üniversitesi Örneği)
G Sakarya
BALKAN ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29-40, 2020
2020
Keman Eğitiminde Bedensel Farkındalık
G Sakarya
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR II 26, 129-149, 2020
2020
ONLINE UKULELE TRAINING DURING COVID-19: A CASE STUDY OF TURKEY ON PRESCHOOL TEACHER CANDIDATES
H Yılmaz, G Sakarya, Ş Gayretli, O Zahal
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20