Takip et
Sümeyye OKYAR
Sümeyye OKYAR
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yetişkin görme engellilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında eşzamanlı ipucu ile yapılan öğretimin etkililiği
S Okyar, S Çakmak
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (2 …, 2019
122019
Braille (kabartma) yazıya yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
M Doğuş, C Aslan, S Okyar, A Kan
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (1), 271-295, 2019
112019
Ağır ve çoklu yetersizliği (AÇYE) olan öğrencilerle çalışan öğretmen adaylarına verilen dönütün işbirlikçi çalışma becerilerine etkisi
D Eylem, H YILMAZ, M ÖZDEMİR, S Okyar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 526-539, 2019
32019
Genç yetişkin görme engellilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında eş zamanlı ipucu işlem süreci ile yapılan öğretimin etkililiği
S Okyar
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
32017
The effect of feedback provided to preservice teachers working with severe and multiple disabilities on collaborative working skills
E Dayı, H Bilgiç, M Özdemir Kılıç, S Okyar
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2020
12020
Görme Engelli Yetişkinlerin Eğitimi
S OKYAR
Vize Akademik Yayıncılık 1, 235-262, 2023
2023
Yetişkin Yaşamına Geçiş ve İş/Çalışma Becerileri
S Okyar, S Çakmak
Nobel Yayın Dağıtım, 2021
2021
Effectiveness of Simultaneous Promting Procedure in Teaching Skills to Visually Impaired Adults in Their Daily Lives
S OKYAR, S ÇAKMAK
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2019
2019
Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Çocuklar ile Gören Çocukların Sesbilgisel Farkındalık ve Dinlediğini Anlama Becerilerinin Karşılaştırılması
D Işitan Kiliç, S Okyar
Görmeyen Çocuklarla Çalışan Öğretmenlerin Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutumları
S OKYAR, P ŞAFAK
Doğrudan Öğretim Modeliyle Gerçekleştirilen İsim Öğretiminin Az Gören Öğrencilerin Doğru Parçası Kavramını Kazanmaları Üzerindeki Etkililiği
D Işıtan Kılıç, S Okyar, B Altunay
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yönelim ve Bağımsız Harekete İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
S Okyar, D Işıtan Kılıç
Birden Fazla Yetersizliği Olan Çocuklara İşlevsel Yazma Becerilerinin Öğretimi
S OKYAR, P ŞAFAK
AĞIR ve ÇOKLU YETERSİZLİĞİ (AÇYE) OLAN ÇOCUKLARDA OLUMLU DAVRANIŞ DESTEĞİ
S OKYAR, P ŞAFAK
THE TEACHING OF FUNCTIONAL WRITING SKILL TO THE CHILDREN WITH MULTI DISABILITIES
S OKYAR, P ŞAFAK
Özel Eğitimde Kanıt Temelli Liderlik Uygulamaları ve Etkili Liderlik
S OKYAR, M ÖZDEMİR KILIÇ, H BİLGİÇ, E DAYI
TÜRKİYE’DE UYGULANAN ERKEN MÜDAHALE PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
S OKYAR
Özel Eğitim Liderliği ile Öğretmen Niteliğini İyileştirme ve Eğitim Sonuçlarının Değerlendirilmesi
H BİLGİÇ, M ÖZDEMİR KILIÇ, S OKYAR, E DAYI
İŞİTME YETERSİZLİĞİNDEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLARIN EBEVEYNLERİ İLE OLAN OYUN ETKİLEŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
I ORAN, S OKYAR
Genç Yetiskin Görme Engellilere Günlük Yasam BecerilerininKazandırılmasında Es Zamanlı Ipucu Islem Süreci ile Yapılan Ögretimin Etkililigi
S OKYAR, S ÇAKMAK
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20