E-Öğrenme sistemlerinin tasarımında kavram haritaları, öğrenme nesneleri ve eğitim yönetim sistemlerinin rolü ME Mutlu, GD Dinçer, MR Okur, S Şişman Akademik Bilişim, 11-13, 2004 | 39 | 2004 |
The Use of Gamification in Distance Education: A Web-Based Gamified Quiz Application YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372 - 395, 2017 | 37* | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenmede etkileşimli video kullanımı S Uğur, MR Okur Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (4), 104-126, 2016 | 29* | 2016 |
Transhumanizm ve Öğrenmedeki Değişim S Uğur Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) 4 (3), 58-74, 2018 | 15* | 2018 |
Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism S Sisman-Ugur, G Kurubacak | 14 | 2019 |
Artificial Intelligence to Super Artificial Intelligence, Cyber Culture to Transhumanist Culture: Change of the Age and Human S Uğur, G Kurubacak-Meric Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism 1, 1-16, 2019 | 11 | 2019 |
Transhümanist çağda mega açık üniversitelerin yeniden yapılandırılabilmesi için stratejik karar modeli ile bir blokzincir uygulamasının geliştirilmesi S Uğur, E Güler, H Yıldırım, G Kurubacak Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (3), 5-11, 2018 | 11 | 2018 |
Açık ve uzaktan öğrenmede oyunlaştırma unsurları içeren oyun kullanımı: Soruküp uygulaması örneği K Büyük, S Uğur, A Saykılı, V Şahin Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi - http://auad.anadolu.edu …, 2018 | 10 | 2018 |
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğretmenlerin Rolleri S Uğur Açıköğretimle 30 Yıl 1, 235-244, 2014 | 10 | 2014 |
Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin E-Ders Tasarımlarına İlişkin Görüşleri: Anadolu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programları Örneği S Uğur Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 10 | 2010 |
Technology management through artificial intelligence in open and distance learning S Uğur, G Kurubacak Handbook of research on challenges and opportunities in launching a …, 2019 | 9 | 2019 |
An Interaction Framework for Open and Distance Learning: Learning Outcomes, Motivation, Satisfaction, Perception A Kumtepe, E Atasoy, Ö Kaya, S Uğur, D Dinçer, E Erdoğdu, CH Aydın AJIT-e 10 (36), 7-26, 2019 | 8 | 2019 |
Merhaba yeni dünya: Covid19 ve değişen hayatlar, uzaktan eğitim, hızlanan dijital dönüşüm ve teknolojik tekillik S Uğur Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 6 (2), 2020 | 7 | 2020 |
Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism A Bozkurt, S Sisman-Ugur, G Kurubacak IGI Global,, 2019 | 7 | 2019 |
Open Universities in the Future with Technological Singularity Integrated Social Media SS Ugur, G Kurubacak-Meric Emerging Technologies and Pedagogies in the Curriculum, 413-428, 2020 | 4 | 2020 |
Eğitim Sitelerinin Yönetimi ÖGC GÜLER, ÖGS UĞUR, ÖGS GÜMÜŞ, ÖGMR OKUR, ÖGGD DİNÇER Akademik Bilişim, 09-11, 2006 | 4 | 2006 |
Sosyal ağlar, dijital avatarlar ve teknolojik tekillik U Serap Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (2), 4-6, 2019 | 3 | 2019 |
Virtual Identity in Blockchain EB Tuğtekin, ÖÖ Dursun, SŞ Uğur Blockchain Technology Applications in Education, 171-196, 2020 | 2 | 2020 |
(Kitap Özeti) e-Öğrenmede küresel politikalar ve siber şeffaflık için başarılı stratejilerin geliştirilmesi S UĞUR Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 198-210, 2016 | 2 | 2016 |
E-Öğrenmede Ekip Ödevleri N Çetinöz, GD Dinçer, SŞ Uğur IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi …, 0 | 2 | |