Follow
Özlem Özçakır Sümen
Title
Cited by
Cited by
Year
Pre-Service Teachers' Mind Maps and Opinions on STEM Education Implemented in an Environmental Literacy Course.
ÖÖ Sümen, H Çalisici
Educational sciences: Theory and practice 16 (2), 459-476, 2016
1502016
GeoGebra yazılımı ile simetri konusunun öğretiminin matematik başarısı ve kaygısına etkisi
Ö Özçakir Sümen
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
412013
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM FAKÜLTESİNDEN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ VE HAYAL ETTİKLERİ EĞİTİM ORTAMI
ÖÖ SÜMEN, KT Çağlayan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 249-272, 2013
372013
Metaphorical Perceptions of Prospective Teachers for STEM Education.
H Çalisici, ÖÖ Sümen
Universal Journal of Educational Research 6 (5), 871-880, 2018
292018
The relationships between preservice teachers’ mathematical literacy self efficacy beliefs, metacognitive awareness and problem solving skills
ÖÖ Sümen, H Çalışır
Participatory Educational Research 3 (5), 11-19, 2016
232016
Examining the 21st century skills of secondary school students: A mixed method study
ÖÖ Sümen, H Çalışıcı
Journal of Education & Social Policy 4 (4), 92-100, 2017
192017
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik korkuları
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN, KT ÇAĞLAYAN, A KARTAL
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (2), 69-80, 2015
182015
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLKOKUL MATEMATİK DERSLERİ NASIL İŞLENİYOR? BİR DURUM ÇALIŞMASI
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 8 (3), 662-674, 2021
142021
STEM proje tabanlı öğrenme ortamında sınıf öğretmeni adaylarının geliştirdikleri matematik projelerinin incelenmesi
ÖÖ Sümen, H Çalışıcı
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (1), 238-252, 2019
142019
The Associating Abilities of Pre-Service Teachers Science Education Program Acquisitions with Engineering According to STEM Education.
OO Sumen, H Calisici
Journal of Education and Practice 7 (33), 117-123, 2016
142016
Matematik öğretmen adaylarının matematiğe yönelik algıları: Bir metafor çalışması
H Çalışıcı, ÖÖ Sümen
International Journal of Educational Studies in Mathematics 6 (3), 108-123, 2019
112019
Primary School Students' Abstraction Levels of Whole-Half-Quarter Concepts According to RBC Theory.
Ö Özçakir Sümen
Journal on Mathematics Education 10 (2), 251-264, 2019
92019
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI YAPILAN İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ ZORBA DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ
Y ÖKSÜZ, CÇÖSB GÜVEN
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 1), 205-229, 2019
72019
Enhancing Mental Rotation Skills through Google SketchUp.
ÖÖ Sümen
Universal Journal of Educational Research 6 (11), 2586-2596, 2018
72018
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Özdüzenleme Stratejileri ve Motivasyonlarının Matematik Başarıları Üzerindeki Yordayıcı Etkileri.
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN, H ÇALIŞICI
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017
72017
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretim elemanlarından beklentileri ve beklentilerinin karşılanma düzeyine ilişkin görüşleri
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN, A KESTEN
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 183-199, 2014
62014
Investigation of Fourth Grade Students' Problem Posing Skills.
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN
Erzincan University Journal of Education Faculty 23 (2), 2021
42021
Matematik dersinde uygulanan stem etkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme ürünlerine etkileri
ÖÖ Sümen
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
42018
School of education students' expectations from their lecturers and their views on whether these are fulfilled
ÖÖ SÜMEN, A KESTEN
Gaziantep University Journal of Social Sciences 13 (1), 183-199, 2013
42013
The Mediating Role of Metacognitive Self-Regulation Skills in the Relationship between Problem-Posing Skills and Mathematics Achievement of Primary Pre-Service Teachers.
Ö Özçakir Sümen
International Online Journal of Education and Teaching 8 (3), 2081-2096, 2021
32021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20