A Validity and Reliability Study on Developing a Scale for Assessing Classroom Teachers' Attitudes towards Illustrated Children's Books. S Ates, GS Altuner Çoban Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (3), 222-237, 2022 | 5 | 2022 |
6+ 1 ANALİTİK YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİSİ VE ÖZ YETERLİĞİ İLE YAZMA KAYGISINA ETKİSİ GŞA ÇOBAN, A Seyit Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 771-786, 2022 | 1* | 2022 |
Öğretmen Adayları İçin Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması E BOZKURT POLAT, GÜL ALTUNER ÇOBAN, A KAN Iksad Publications, 2021 | 1 | 2021 |
EĞİTSEL OYUNA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI GÜL ALTUNER ÇOBAN, E BOZKURT, A KAN Turkish Studies-Educational Sciences 14 (3), 2019 | 1 | 2019 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN “ÜNİVERSİTE HOCASI M BAŞARAN, GŞA ÇOBAN Milli Eğitim Dergisi 48 (223), 179-206, 2019 | 1 | 2019 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İyi Oluşları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Y SÖNMEZ, GÜL ALTUNER ÇOBAN Duvar Yayınları, 2022 | | 2022 |
Okuduğunu anlama ve yazılı anlatım becerileri arasındaki ilişki M YILDIZ, GÜL ALTUNER ÇOBAN, Z Yaşar Sağlık Turkish Studies-Educational Sciences, 2020 | | 2020 |
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI M YILDIZ, Z Yaşar, GÜLŞ ALTUNER ÇOBAN | | 2018 |