Follow
Gül Şebnem ALTUNER ÇOBAN
Gül Şebnem ALTUNER ÇOBAN
Verified email at bozok.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
A Validity and Reliability Study on Developing a Scale for Assessing Classroom Teachers' Attitudes towards Illustrated Children's Books.
S Ates, GS Altuner Çoban
Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (3), 222-237, 2022
52022
6+ 1 ANALİTİK YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİSİ VE ÖZ YETERLİĞİ İLE YAZMA KAYGISINA ETKİSİ
GŞA ÇOBAN, A Seyit
Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 771-786, 2022
1*2022
Öğretmen Adayları İçin Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
E BOZKURT POLAT, GÜL ALTUNER ÇOBAN, A KAN
Iksad Publications, 2021
12021
EĞİTSEL OYUNA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
GÜL ALTUNER ÇOBAN, E BOZKURT, A KAN
Turkish Studies-Educational Sciences 14 (3), 2019
12019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN “ÜNİVERSİTE HOCASI
M BAŞARAN, GŞA ÇOBAN
Milli Eğitim Dergisi 48 (223), 179-206, 2019
12019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İyi Oluşları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Y SÖNMEZ, GÜL ALTUNER ÇOBAN
Duvar Yayınları, 2022
2022
Okuduğunu anlama ve yazılı anlatım becerileri arasındaki ilişki
M YILDIZ, GÜL ALTUNER ÇOBAN, Z Yaşar Sağlık
Turkish Studies-Educational Sciences, 2020
2020
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI
M YILDIZ, Z Yaşar, GÜLŞ ALTUNER ÇOBAN
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8