Professional development of teachers in PISA achiever countries: Finland, Estonia, Japan, Singapore and China FE Tonga, S Eryiğit, FA Yalçın, FT Erden Professional development in education 48 (1), 88-104, 2022 | 35 | 2022 |
GEMS tabanlı etkinliklerle desteklenen proje yaklaşımının okul öncesi eğitimde kavramsal gelişime etkisi F Yalçın null, 2013 | 34 | 2013 |
A crosscultural study on outdoor play: parent and teacher perspectives F Yalçın Middle East Technical University, 2015 | 20 | 2015 |
Risky Play in Early Childhood Education: A Risk Worth Taking F Yalçın, F Tantekin Erden İlköğretim Online 17 (4), 1847-1860, 2018 | 12 | 2018 |
Erken çocukluk döneminde okuma–yazma: Bir Celestin Freinet okulu örneği F Ay Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 213-222, 2012 | 7 | 2012 |
Erken Çocukluk Eğitimi Kurumlarının Dış Mekanları Üzerine Bir Derleme: Tasarım ve Değerlendirme F Yalçın, FT Erden Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi 55 (1), 263-312, 2022 | 6 | 2022 |
Açık hava oyunları üzerine kültürlerarası bir çalışma: Öğretmenlerin inanç ve uygulamaları F Yalçın, FT Erden Eğitim ve Bilim 46 (206), 2021 | 6 | 2021 |
Doğanın Kalbinde Oyun Temelli Eğitim: Orman Okul Yaklaşımı. F Erden, F Yalçın Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği-Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve …, 2017 | 5 | 2017 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin yürütmekte oldukları okul geliştirme çalışmalarının incelenmesi (Kastamonu ili örneği)(Tez No. 277994)[Yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi … F Yalçın Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Tez Merkezi, 2010 | 5 | 2010 |
A cross-cultural study on outdoor play: teachers’ beliefs and practices F Yalçın, F Erden | 4 | 2021 |
Acil Durumlarda Çalışanların Öz Yeterliliği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması F Yalçın Üsküdar Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü. İstanbul, 2018 | 4 | 2018 |
Erken çocukluk eğitimine Küba perspektifinden alternatif bir bakış: Kendi çocuğunu eğit programı F YALÇIN, FT ERDEN Ege Eğitim Dergisi 18 (1), 56-82, 2017 | 4 | 2017 |
Doğa temelli müfredat modelleri F Yalçın, S Sevimli Çelik Erken Çocukluk Eğitiminde Çevre Eğitimi, 2020 | 3 | 2020 |
Dış mekân oyunları F Erden, F Yalçın Çocuk ve Oyun, 2016 | 3 | 2016 |
Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü: Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme F Yalçin Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 2 | 2015 |
GEMS TABANLI ETKİNLİKLERLE DESTEKLENEN PROJE YAKLAŞIMININ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KAVRAMSAL GELİŞİME ETKİSİ F YALÇIN, A TEKBIYIK Electronic Turkish Studies 8 (9), 2013 | 2 | 2013 |
Eğitim ve Bilim Hİ Yalın Cilt 20 (102), 3-12, 0 | 2 | |
Exploring forest kindergarten practices in Türkiye: Kindergarten founders’, teachers’, and parents’ knowledge of forest pedagogy F Yalçın Middle East Technical University, 2022 | 1 | 2022 |
20. Yüzyıla yön veren erken çocukluk eğitimi müfredat modelleri F Yalçın Erken çocukluk eğitimine giriş, 2021 | 1 | 2021 |
Integration within national documents: An examination of early childhood education curriculum of five high-achieving countries of MIPEX Z Avcı, F Tantekin Erden, F Yalçın Contemporary Issues in Early Childhood, 14639491231217067, 2023 | | 2023 |