Viyola öğretiminde geleneksel Türk müziği ses sistemine ilişkin dizilerin kullanımı ve bu sistem kaynaklı çokseslilik yaklaşımları A Albuz Fen Bilimleri Enstitüsü, 2001 | 67 | 2001 |
Türk müziğinde çokseslilik yaklaşımları A Albuz İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi 1 (1), 2011 | 32 | 2011 |
Viyolonsel Öğretiminde Performansı Değerlendirmeye Yönelik Hazırlanan Dereceli Puanlama Anahtarının Rubric Sınanması ve Değerlendirilmesi A Birel, A Albuz Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3, 2014 | 27 | 2014 |
Müzik öğretmenliği eğitiminde çok boyutluluk A Albuz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 2004 | 27 | 2004 |
Müzik öğretmenliği anabilim dallarında uygulanan bireysel ses eğitimi derslerinde türk müziğine dayalı ezgilerin kullanımına ilişkin bir araştırma DY Kekeç, A ALBUZ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (2), 51-68, 2008 | 24 | 2008 |
ilköğretim müzik dersi öğretim programı ile 2018 ilkokul ve ortaokul müzik dersi öğretim programının karşılaştırılmalı kuramsal çerçeve analizi A Albuz, B Demirci Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi 41, 86-95, 2006 | 23 | 2006 |
Eğitim müziği besteleme teknikleri T Sağer, A Albuz Maya Akademi Yayın Dağıtım, 2008 | 21 | 2008 |
2006 İlköğretim müzik dersi öğretim programına dayalı olarak hazırlanan öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının uygulamadaki görünümüne yönelik bir değerlendirme B Demirci, A Albuz Uluslar arası İnsan Bilimleri Dergisi 7 (2), 247-266, 2010 | 20 | 2010 |
İlköğretim müzik dersi öğretim programı ve yeni yaklaşımlar A Albuz, M Akpınar Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Samsun, 2006 | 20 | 2006 |
Covid-19 Pandemi Sürecinde 4-13 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Uzaktan Çalgı Öğretimine İlişkinÖğretmen Görüşleri D Ayaz Töral, A Albuz Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5 (1), 2021 | 18 | 2021 |
Türk sanat müziği dizilerinin bilgisayar destekli makamsal analizi HT Sümbüllü, A Albuz Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 8 (1), 145-198, 2011 | 18 | 2011 |
PİYANO ÖĞRETİMİNDE CARL CZERNY OP. 599 VE JEAN-BAPTİSTE DUVERNOY OP. 176 METODLARINDA YER ALAN ETÜDLERİN KLASİK DÖNEM SONATİN İCRALARINA ETKİ DURUMU FD Oğan, A ALBUZ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 19 (1), 397-426, 2015 | 15 | 2015 |
2009 Ortaöğretim Müzik Dersi Öğretim Programı İle 2018 Ortaöğretim Müzik Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılmalı Kuramsal Çerçeve Analizi A ALBUZ, S DEMİREL Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 146-156, 2019 | 14 | 2019 |
Zihinsel engelli çocuklara kavram öğretiminde müziğin kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri P Yıldırım, A Albuz E-Journal of New World Sciences Academiy 5 (4), 233-244, 2010 | 14 | 2010 |
AGSL Müzik Bölümlerinde Uygulanan Müziksel İşitme Okuma Dersinin Önemi İçeriği ve Sorunları A Albuz | 14 | 1996 |
Eğitim/müzik eğitiminde program değerlendirme yaklaşımlarına genel bir bakış A Albuz Uludağ Üniversitesi, 2004 | 13 | 2004 |
Viyola Öğretiminde Türk Müziği dizilerine dayalı oluşturulan makamsal içerikli etütlerin işlevsellik durumuna ilişkin öğretim elemanı görüşleri B Derican, A Albuz Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 34-43, 2008 | 9 | 2008 |
Müzik öğretmenliği lisans programlarına yönelik saksafon öğretim programı tasarısı ve değerlendirilmesi A Önlü, A Albuz Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2015 | 8 | 2015 |
İlköğretim müzik dersi programı ve yeni yaklaşımlar A Albuz, M Akpınar Ondokuz Mayıs Üniversitesi 8, 175-183, 2006 | 8 | 2006 |
21 Yüzyıl Türk Müzik Eğitiminde Oluşum Anlayış ve Yaklaşımlar Neler olmalıdır? A Albuz | 8 | 2002 |