Takip et
Berrin Onaran
Berrin Onaran
Pazarlama Programı Profesörü, Dokuz Eylül Üniversitesi
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Müşteri değerinin, müşteri tatmini, marka sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi performansı üzerindeki etkilerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
B Onaran, ZA Bulut, A Özmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 37-53, 2013
1432013
Hizmet işletmelerinde pazar yönlü değer yaratma: Finansal performansa etki boyutu
N Aydeniz, B YÜKSEL
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 95-111, 2007
592007
İlkeler ve işlevlerle işletme
M Babacan, B Onaran
Detay Yayıncılık, Ankara, 2012
362012
Sürdürülebilir pazarlama
B Onaran
Detay Yayıncılık, 2014
322014
Eğitim Destekli Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tüketici Algılamaları.
B Onaran, A Uyar, A Avan
Business & Economics Research Journal 4 (3), 2013
192013
A study to investigate the effect of customer value on customer satisfaction, brand loyalty and customer relationship management performance
B Onaran, ZA Bulut, A Ozmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 1-37, 2013
182013
İşletme-müşteri ilişkilerini kişisel boyuta indirgemede kitlesel kişiselleştirme (mass customization) stratejisinin rolü
B Yüksel
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 207-222, 1999
161999
Fark Yaratan Uygulamalar Perspektifinden Seyahat Acentelerinde İlişkisel Pazarlama Faaliyetlerini Anlamak.
ÜE ARACI, ZA BULUT, B Onaran, N Koçak
Ege Academic Review 14 (4), 2014
132014
’Hizmet Pazarlaması Stratejik Bir Yaklaşımla
B Onaran, A Özmen
Efil Yayınevi, Ankara, 2017
72017
Kalite kavramına müşteri yönlü yaklaşım: Pazarlamanın kalite hareketindeki rolünün incelenmesi
B Yüksel
Verimlilik Dergisi 2, 73-100, 1998
71998
Mobil Belediye Aplikasyonlarında Hizmet Kalitesi: İzmir Örneği
B Onaran, KK Gençtürk
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 5 (1), 16-31, 2022
52022
Özmen, Alparslan. 2013," Müşteri Değerinin, Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
B Onaran, ZA Bulut
Business and Economics Research Journal, S 2, 37-53, 0
5
THE LINK BETWEEN CONSUMERS'ONLINE SHOPPING BEHAVIOURS AND E-SERVICESCAPE IN C2C E-COMMERCE: EVIDENCES FROM TURKEY
ZA Bulut, B Onaran
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 390-400, 2017
42017
Sürdürülebilirlik ve Pazarlama İlişkisi ve Pazarlamama Stratejisinin Bu İlişkideki Yeri
B Onaran
Researcher 5 (2), 30-40, 2017
32017
Consumers' Omnichannel Integration Quality, Credibility and Innovativeness Perceptions of the Brands and Omnichannel Adoptions
I Mazan, MH CETINEL, B Onaran
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2023
2023
Understanding Customer Relationship Activities of Travel Agencies from The Perspective of Difference Creating Implications
ÜE Aracı, ZA Bulut, B Onaran, N Koçak
Ege Academic Review 14 (4), 559-570, 2014
2014
Consumer Perceptions of Education-Based Corporate Social Responsibility Campaigns
B Onaran, A Uyar, A Avan
Business and Economics Research Journal 4 (3), 131-131, 2013
2013
HİZMET PAZARLAMASINDA DEMARKETING (PAZARLAMAMA) STRATEJİSİ VE EGE BÖLGESİ BUTİK OTELLERİNDE BİR ARAŞTIRMA
B ONARAN, ÖG İlknur, ÖGS SERT
BOOK OF PROCEEDINGS, 375, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18