Follow
Berrin Onaran
Berrin Onaran
Pazarlama Programı Profesörü, Dokuz Eylül Üniversitesi
Verified email at deu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Müşteri değerinin, müşteri tatmini, marka sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi performansı üzerindeki etkilerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
B Onaran, ZA Bulut, A Özmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 37-53, 2013
1532013
Hizmet işletmelerinde pazar yönlü değer yaratma: Finansal performansa etki boyutu
N Aydeniz, B YÜKSEL
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 95-111, 2007
642007
İlkeler ve işlevlerle işletme
M Babacan, B Onaran
Detay Yayıncılık, Ankara, 2012
412012
Sürdürülebilir pazarlama
B Onaran
Detay Yayıncılık, 2014
342014
Eğitim Destekli Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tüketici Algılamaları.
B Onaran, A Uyar, A Avan
Business & Economics Research Journal 4 (3), 2013
202013
A study to investigate the effect of customer value on customer satisfaction, brand loyalty and customer relationship management performance
B Onaran, ZA Bulut, A Ozmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 1-37, 2013
192013
İşletme-müşteri ilişkilerini kişisel boyuta indirgemede kitlesel kişiselleştirme (mass customization) stratejisinin rolü
B Yüksel
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 207-222, 1999
161999
Fark Yaratan Uygulamalar Perspektifinden Seyahat Acentelerinde İlişkisel Pazarlama Faaliyetlerini Anlamak.
ÜE ARACI, ZA BULUT, B Onaran, N Koçak
Ege Academic Review 14 (4), 2014
152014
Mobil Belediye Aplikasyonlarında Hizmet Kalitesi: İzmir Örneği
B Onaran, KK Gençtürk
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 5 (1), 16-31, 2022
92022
’Hizmet Pazarlaması Stratejik Bir Yaklaşımla
B Onaran, A Özmen
Efil Yayınevi, Ankara, 2017
82017
Kalite kavramına müşteri yönlü yaklaşım: Pazarlamanın kalite hareketindeki rolünün incelenmesi
B Yüksel
Verimlilik Dergisi 2, 73-100, 1998
71998
Özmen, Alparslan. 2013," Müşteri Değerinin, Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
B Onaran, ZA Bulut
Business and Economics Research Journal, S 2, 37-53, 0
6
THE LINK BETWEEN CONSUMERS'ONLINE SHOPPING BEHAVIOURS AND E-SERVICESCAPE IN C2C E-COMMERCE: EVIDENCES FROM TURKEY
ZA Bulut, B Onaran
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 390-400, 2017
52017
Sürdürülebilirlik ve Pazarlama İlişkisi ve Pazarlamama Stratejisinin Bu İlişkideki Yeri
B Onaran
Researcher 5 (2), 30-40, 2017
42017
Consumers' Omnichannel Integration Quality, Credibility and Innovativeness Perceptions of the Brands and Omnichannel Adoptions
I Mazan, MH CETINEL, B Onaran
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2023
2023
Understanding Customer Relationship Activities of Travel Agencies from The Perspective of Difference Creating Implications
ÜE Aracı, ZA Bulut, B Onaran, N Koçak
Ege Academic Review 14 (4), 559-570, 2014
2014
Consumer Perceptions of Education-Based Corporate Social Responsibility Campaigns
B Onaran, A Uyar, A Avan
Business and Economics Research Journal 4 (3), 131-131, 2013
2013
HİZMET PAZARLAMASINDA DEMARKETING (PAZARLAMAMA) STRATEJİSİ VE EGE BÖLGESİ BUTİK OTELLERİNDE BİR ARAŞTIRMA
B ONARAN, ÖG İlknur, ÖGS SERT
BOOK OF PROCEEDINGS, 375, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18