Matematiksel modelleme etkinliklerinin derslerde kullanimi: öğretmen görüşleri S URHAN, D Şenol Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (59), 2016 | 52 | 2016 |
Argümantasyon ve matematiksel kanıt süreçleri arasındaki ilişkiler A BÜLBÜL, S URHAN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1), 2016 | 26 | 2016 |
Matematik eğitiminde argümantasyon ve kanıt süreçlerinin analizi ve karşılaştırılması S Güneş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 25 | 2013 |
Analysis of Ninth Grade Mathematics Course Book Activities Based on Model-Eliciting Principles S Urhan, Ş Dost International Journal of Science and Mathematics Education, 2017 | 19 | 2017 |
Geometrik cisimler konusunun dinamik geometri yazılımı ile öğretimi B Uğur, S Urhan, SA Kocadere Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (2 …, 2016 | 19 | 2016 |
Students’ mathematical reasoning on the area of the circle: 5E-based flipped classroom approach M Demir, Y Zengin, Ş Özcan, S Urhan, N Aksu International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 54 …, 2023 | 12 | 2023 |
Using Habermas’ construct of rationality to analyze students’ computational thinking: The case of series and vector S Urhan Education and Information Technologies 27 (8), 10869-10948, 2022 | 7 | 2022 |
Teaching geometric objects with dynamic geometry software B Uğur, S Urhan, SA Kocadere Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2016 | 7 | 2016 |
The Relationships Between Argumentation and Mathematical Proof Processes. S URHAN, A BÜLBÜL Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2016 | 6 | 2016 |
Matematiği Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu: Araçlar NS Yüksel, S Urhan, Ö S., S Kocadere Arkün 10th International Computer and Instructional Technologies, 2016 | 6 | 2016 |
Analysis of metacognitive skills and Van Hiele levels of geometric thinking through various variables Ö Şefik, S Urhan, N Sezen-Yüksel AIP Conference Proceedings 2037 (1), 2018 | 4 | 2018 |
Analysis of mathematical proving in geometry based on Habermas’ construct of rationality S Urhan, A Bülbül Mathematics Education Research Journal 35 (4), 929-959, 2023 | 3 | 2023 |
Investigating university students’ argumentations and proofs using dynamic mathematics software in collaborative learning, debate, and self-reflection stages S Urhan, Y Zengin International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education, 1-28, 2023 | 3 | 2023 |
Ortaokul öğrencilerinin çember konusundaki kavramsal anlamalarının incelenmesi: 5e öğrenme modeli ile ters yüz edilmiş sınıf yaklaşımı Ş Özcan, M Demir, N Aksu, S Urhan, Y Zengin Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 110-133, 2022 | 3 | 2022 |
The evaluation of technology-based course materials developed by mathematics teachers S Urhan, NS Yüksel, SA Kocadere New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences.[Online …, 2017 | 3 | 2017 |
Matematik Eğitiminde Modelleme Etkinlikleri N SEZEN YÜKSEL, Y SAĞLAM KAYA, S URHAN, Ö ŞEFİK PEGEM, 2019 | 2 | 2019 |
Kanıt yapma sürecinin Habermas akılcı davranış modeli ile analizi S Urhan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 2 | 2018 |
Habermas’ construct of rationality in the analysis of the mathematical problem-solving process S Urhan, A Bülbül Educational Studies in Mathematics 112 (1), 175-197, 2023 | 1 | 2023 |
The analysis of the algebraic proving process based on Habermas’ construct of rationality S URHAN, ALİ BÜLBÜL Hacettepe Egitim Dergisi 37 (3), 2022 | 1 | 2022 |
The analysis of problem solving process of pre-service physics teachers by Habermas’ theory of rationality S Urhan, NS Yüksel AIP Conference Proceedings 2178 (1), 2019 | 1 | 2019 |