Follow
Neşet MUTLU
Neşet MUTLU
Verified email at erciyes.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Effect of digital writing instruction with tablets on primary school students’ writing performance and writing knowledge
A Yamaç, E Öztürk, N Mutlu
Computers & Education 157, 103981, 2020
542020
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
M ÖZTÜRK, N MUTLU
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 379-402, 2017
302017
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Beceri ve Değerleri Ne Kadar Öğretiyoruz? How Do We Teach the Skills and Values in Social Sciences and History Courses?
M ÖZTÜRK, N MUTLU
Sakarya University Journal of Education 7 (3), 552-563, 2017
282017
Metacognitive awareness of pre-service teachers
VG Sendurur, Emine, Sendurur, Polat, Mutlu, Neset, & Baser
International Journal on New Trends in Education and Their Implications 2 (4 …, 2011
162011
Farklılaştırılmış öğretim öz-yeterlik ölçeği geliştirilmesi
N Mutlu, M Öztürk, S Aktekin
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2019
102019
An Investigation of Relationship Between Pre-Service Elementary Teachers’ Pedagogical Beliefs and Their Technology Integration Perception
VG Baser, N Mutlu
Second International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011
92011
Analyzing pre-service elementary teachers’ pedagogical beliefs
VG Başer, N Mutlu
International Journal on New Trends in Education and Their Implications 2 (4), 2011
82011
Tasarım ve geliştirme araştırma modeli
N Mutlu
Eğitimde Üretim Tabanlı Çalışmalar İçin Nitel Araştırma Yöntemleri 5, 2016
72016
Farklılaştırılmış, beceri ve değer temelli öğretim: kavramsal çerçeve
M Öztürk, N Mutlu
Yenilikçi sosyal bilgiler ve tarih öğretimi: Teori ve uygulama., 2017
62017
Perceptions of students about technology integration
VG Başer, N Mutlu, P Şendurur, E Şendurur
Education Sciences 7 (2), 591-598, 2012
52012
The design and development of an online professional development material for science and technology teachers on assessment and evaluation
N Mutlu
Fen Bilimleri, 2012
42012
Sosyal bilgiler öğretiminde öğretim teknolojisi kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi
N Mutlu, B Bayram, Y Taçyıldız
Asya Studies 4 (Special Issue (Özel Sayı) 1), 29-38, 2020
32020
Needs Analysis of Science and Technology Teachers towards Alternative Assessment Methods Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik …
N MUTLU, MY ÖZDEN
Mersin University Journal of the Faculty of Education 13 (3), 936-948, 2017
3*2017
Teknopedagojik Tabanlı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yönelik Algısına Etkisinin İncelenmesi
N MUTLU
ICITS 2016 Honorary Board, 712, 2016
32016
Yetişkinler ve Öğrenme: Öğrenme Kuramları Açısından bir Değerlendirme
N Mutlu
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, 88-107, 2019
2*2019
Investigation of Factors Affecting Pre-School Teachers’ Vocational Alienation
N Mutlu, S Öcal
Education Quarterly Reviews 4 (2), 2021
12021
Öğrencilerin teknoloji entegrasyon algısı
VG Başer, N Mutlu, P Şendurur, E Şendurur
Education Sciences 7 (2), 591-598, 2012
12012
The effect of using concept maps in writing education on the development of writing skills
N Mutlu, M Akkuş, MA Mertaş, S Ziya
2023
ONLINE AND FACE-TO-FACE TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAMS
N MUTLU
EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, 459, 2017
2017
Yabancı diller eğitimi bölümü öğrencilerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliliklerinin incelenmesi
N Mutlu
International Conference on Quality in Higher Education, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20