Takip et
zeynep ceren şimşek
zeynep ceren şimşek
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effects of the dialogic and traditional reading techniques on children's language development
ZC Simsek, NI Erdogan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 754-758, 2015
1582015
Ebeveynlerin okul öncesi eğitim kurumlarından beklentileri
ZC Şimşek, A İvrendi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29-2), 240-254, 2014
632014
Birinci sınıfa başlayan çocukların, velilerin ve öğretmenlerin okula uyumlarının incelenmesi
N Işıkoğlu Erdoğan, ZC Şimşek
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2014
59*2014
Farklı kitap okuma tekniklerinin 48-66 ay grubu çocuklarının dil gelişimine olan etkileri
ZC Şimşek
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
42*2017
Comparing the effects of different book reading techniques on young children’s language development
ZC Şimşek, N Işıkoğlu Erdoğan
Reading and Writing 34 (4), 817-839, 2021
382021
Ev merkezli diyaloğa dayalı okumanın 4-5 yaş çocuklarının dil gelişimine olan etkileri
NI ERDOĞAN, ZC Şimşek, M Canbeldek
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 789-809, 2017
252017
DİYALOĞA DAYALI OKUMANIN 48-66 AY GRUBU ÇOCUKLARININ İFADE EDİCİ DİL BECERİLERİNE OLAN ETKİSİ.
ZC ŞİMŞEK, NI ERDOĞAN
Electronic Turkish Studies 12 (34), 2017
102017
Ebeveyn-çocuk birlikte okuma alışkanlıkları, etkinlikleri ve sosyoekonomik faktörlerin dil gelişimine olan etkileri
N Işıkoğlu, ZC Şimşek
Millî Eğitim 51 (233), 177-189, 2022
52022
Erken çocukluk eğitimi öğretmenlerinin hikâye anlatma/kitap okuma uygulamaları tercihleri ve nedenleri
N Işıkoğlu, ZC Şimşek
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1519-1533, 2020
52020
Ebeveynlerin pandemi sürecinde dijital ebeveynliğe yönelik deneyimleri
ZC Şimşek, M Canbeldek, N IŞIKOĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 250-271, 2023
42023
Worksheets in Early Childhood Education: A Dilemma for Teachers and Pre-Service Teachers.
ZC Şimşek
International Journal of Educational Research Review (IJERE) 8 (3), 2023
2*2023
Experiences of Preschool Teachers in the Professional Development Program of Children’s Self-Regulation Skills
A İVRENDİ, N KALBURAN, ZC ŞİMŞEK
Journal of Teacher Education and Educators 11 (3), 309-330, 2022
22022
EBEVEYN-ÇOCUK BİRLİKTE OKUMA ALIŞKANLIKLARI, ETKİNLİKLERİ VE SOSYOEKONOMİK FAKTÖRLERİN DİL GELİŞİMİNE OLAN ETKİLERİ
NI ERDOĞAN, ZC ŞİMŞEK
Milli Eğitim Dergisi 51 (233), 177-189, 2022
22022
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Kültürünün Sınıf İçi Kitap Okuma Uygulamaları Üzerine Etkisi
zeynep ceren şimşek
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 1 (1), 386-391, 2022
2022
Uzaktan eğitime ne kadar yakınız? Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde uzaktan eğitim hakkındaki görüşleri
zeynep ceren şimşek
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 1593, 2022
2022
Okul Öncesi Eğitimi Dergisine bir bakış: Tarihsel trendler ve gelecek vizyonu
N Işıkoğlu, S Erdoğan, ZC Şimşek, Ö Akgün
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 445-468, 2021
2021
Journal of Early Childhood Education: Historical trends and future vision
N Işıkoğlu Erdoğan, S Erdoğan, ZC Şimşek, Ö Akgün
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 2021
2021
ÇOCUK EDEBIYATINDA KITAP OKUMA TEKNIKLERI
MS Gönen, Uyanık, Gülden
Okul Öncesinde ÇOCUK EDEBİYATI ve Etkinlik Örnekleri 1, 113-135, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18