Effects of the dialogic and traditional reading techniques on children's language development ZC Simsek, NI Erdogan Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 754-758, 2015 | 158 | 2015 |
Ebeveynlerin okul öncesi eğitim kurumlarından beklentileri ZC Şimşek, A İvrendi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29-2), 240-254, 2014 | 63 | 2014 |
Birinci sınıfa başlayan çocukların, velilerin ve öğretmenlerin okula uyumlarının incelenmesi N Işıkoğlu Erdoğan, ZC Şimşek International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2014 | 59* | 2014 |
Farklı kitap okuma tekniklerinin 48-66 ay grubu çocuklarının dil gelişimine olan etkileri ZC Şimşek Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 42* | 2017 |
Comparing the effects of different book reading techniques on young children’s language development ZC Şimşek, N Işıkoğlu Erdoğan Reading and Writing 34 (4), 817-839, 2021 | 38 | 2021 |
Ev merkezli diyaloğa dayalı okumanın 4-5 yaş çocuklarının dil gelişimine olan etkileri NI ERDOĞAN, ZC Şimşek, M Canbeldek Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 789-809, 2017 | 25 | 2017 |
DİYALOĞA DAYALI OKUMANIN 48-66 AY GRUBU ÇOCUKLARININ İFADE EDİCİ DİL BECERİLERİNE OLAN ETKİSİ. ZC ŞİMŞEK, NI ERDOĞAN Electronic Turkish Studies 12 (34), 2017 | 10 | 2017 |
Ebeveyn-çocuk birlikte okuma alışkanlıkları, etkinlikleri ve sosyoekonomik faktörlerin dil gelişimine olan etkileri N Işıkoğlu, ZC Şimşek Millî Eğitim 51 (233), 177-189, 2022 | 5 | 2022 |
Erken çocukluk eğitimi öğretmenlerinin hikâye anlatma/kitap okuma uygulamaları tercihleri ve nedenleri N Işıkoğlu, ZC Şimşek Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1519-1533, 2020 | 5 | 2020 |
Ebeveynlerin pandemi sürecinde dijital ebeveynliğe yönelik deneyimleri ZC Şimşek, M Canbeldek, N IŞIKOĞLU Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 250-271, 2023 | 4 | 2023 |
Worksheets in Early Childhood Education: A Dilemma for Teachers and Pre-Service Teachers. ZC Şimşek International Journal of Educational Research Review (IJERE) 8 (3), 2023 | 2* | 2023 |
Experiences of Preschool Teachers in the Professional Development Program of Children’s Self-Regulation Skills A İVRENDİ, N KALBURAN, ZC ŞİMŞEK Journal of Teacher Education and Educators 11 (3), 309-330, 2022 | 2 | 2022 |
EBEVEYN-ÇOCUK BİRLİKTE OKUMA ALIŞKANLIKLARI, ETKİNLİKLERİ VE SOSYOEKONOMİK FAKTÖRLERİN DİL GELİŞİMİNE OLAN ETKİLERİ NI ERDOĞAN, ZC ŞİMŞEK Milli Eğitim Dergisi 51 (233), 177-189, 2022 | 2 | 2022 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Kültürünün Sınıf İçi Kitap Okuma Uygulamaları Üzerine Etkisi zeynep ceren şimşek INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 1 (1), 386-391, 2022 | | 2022 |
Uzaktan eğitime ne kadar yakınız? Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde uzaktan eğitim hakkındaki görüşleri zeynep ceren şimşek IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 1593, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Eğitimi Dergisine bir bakış: Tarihsel trendler ve gelecek vizyonu N Işıkoğlu, S Erdoğan, ZC Şimşek, Ö Akgün Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 445-468, 2021 | | 2021 |
Journal of Early Childhood Education: Historical trends and future vision N Işıkoğlu Erdoğan, S Erdoğan, ZC Şimşek, Ö Akgün Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 2021 | | 2021 |
ÇOCUK EDEBIYATINDA KITAP OKUMA TEKNIKLERI MS Gönen, Uyanık, Gülden Okul Öncesinde ÇOCUK EDEBİYATI ve Etkinlik Örnekleri 1, 113-135, 2021 | | 2021 |