Follow
Fatih Karip
Fatih Karip
Doç. Dr., Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi
Verified email at agri.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Akıllı telefon bağımlılığı ölçeği-kısa versiyonunun ergenler için Türk kültürüne uyarlanması
M Şata, F Karip
Cumhuriyet International Journal of Education 6 (4), 426-440, 2017
522017
Farklılaştırılmış görsel sanatlar öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, tutum ve çalışmalarına etkisi
F Karip
Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2016
132016
İLKOKUL GÖRSEL SANATLAR DERSİ KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
F KARİP
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (3), 1929-1948, 2019
122019
Turkish culture adaptation of smartphone addiction scale-short version for adolescents
M Şata, F Karip
Cumhuriyet International Journal of Education 6 (4), 426-440, 2017
102017
Analyzing the Dissertations about Differentiated Instruction in Terms of Their Contents in Turkey.
F Karip
Educational Research and Reviews 11 (16), 1590-1597, 2016
102016
Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Görsel Sanatlarda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Farkındalıkları ve Uygulamalar (Ağrı İli Örneği
F KARİP
Journal of Gifted Education and Creativity 3 (1), 17-31, 2016
62016
İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜLTÜREL MİRASI KORUMA BİLİNCİNİN İNCELENMESİ
F Karip
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 2 (3), 49-68, 2014
62014
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ORTA ÖĞRETİM KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
F Karip
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (2), 185-206, 2019
52019
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının estetik kavramına yönelik bilişsel yapıları
F Karip
İdil Dergisi 61, 1159-1167, 2019
52019
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin kültürel mirasın korunması bilincine yönelik hazırbulunuşluk düzeylerinin ölçülmesi (Ağrı ili örneği)
F Karip
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
52012
Analyzing the Cognitive Structures of Pre-Service Teachers Who Take Art Education Classes Related to Art Concept.
F Karip
Universal Journal of Educational Research 7 (1), 178-189, 2019
42019
İlköğretim İkinci Kademede Okutulan Derslerin Kültürel Mirası Korumada Amaçlarına Uygunluğunun Değerlendirilmesi
A Zor, F Karip
Sanat ve Tasarım Dergisi 1 (14), 2014
42014
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının çok alanlı sanat eğitimine yönelik bilişsel yapılarının kavram haritası ile incelenmesi
F Karıp
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi 26 (45), 702-709, 2020
22020
TÜRKİYE’DE ÇOK ALANLI SANAT EĞİTİMİ YAKLAŞIMININ KULLANILDIĞI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
F Karip
İdil Sanat ve Dil Dergisi 9 (75), 1650-1658, 2020
22020
Resim İş Öğretmenliği Lisans Derslerinin Meslek Hayatına Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri
F Karip
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 9-19, 2019
22019
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN SANAT KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
F Karip
SED-Sanat Eğitimi Dergisi 7 (2), 179-196, 2019
22019
Öğretmen adaylarının korsan üretime ilişkin metaforik algıları
F KARİP
Current Research in Education 1 (1), 13-22, 2015
22015
Bağlam Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı (ss. 1-30)
F Karip, E Kömek
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları I, 2014
22014
Türkiye’de engelli bireylerin görsel sanatlar eğitimi: lisansüstü tezler üzerinden bir meta-sentez
F KARİP
EKEV Akademi Dergisi, 249-262, 2020
12020
GÖRSEL SANATLARDA ÜSTÜN YETENEKLİ BİREYLER İÇİN FARKLILAŞTIRILMIŞ GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ
F Karip
SED-Sanat Eğitimi Dergisi 8 (2), 83-92, 2020
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20