Akıllı telefon bağımlılığı ölçeği-kısa versiyonunun ergenler için Türk kültürüne uyarlanması M Şata, F Karip Cumhuriyet International Journal of Education 6 (4), 426-440, 2017 | 52 | 2017 |
Farklılaştırılmış görsel sanatlar öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, tutum ve çalışmalarına etkisi F Karip Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2016 | 13 | 2016 |
İLKOKUL GÖRSEL SANATLAR DERSİ KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ F KARİP Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (3), 1929-1948, 2019 | 12 | 2019 |
Turkish culture adaptation of smartphone addiction scale-short version for adolescents M Şata, F Karip Cumhuriyet International Journal of Education 6 (4), 426-440, 2017 | 10 | 2017 |
Analyzing the Dissertations about Differentiated Instruction in Terms of Their Contents in Turkey. F Karip Educational Research and Reviews 11 (16), 1590-1597, 2016 | 10 | 2016 |
Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Görsel Sanatlarda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Farkındalıkları ve Uygulamalar (Ağrı İli Örneği F KARİP Journal of Gifted Education and Creativity 3 (1), 17-31, 2016 | 6 | 2016 |
İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜLTÜREL MİRASI KORUMA BİLİNCİNİN İNCELENMESİ F Karip Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 2 (3), 49-68, 2014 | 6 | 2014 |
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ORTA ÖĞRETİM KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ F Karip Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (2), 185-206, 2019 | 5 | 2019 |
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının estetik kavramına yönelik bilişsel yapıları F Karip İdil Dergisi 61, 1159-1167, 2019 | 5 | 2019 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin kültürel mirasın korunması bilincine yönelik hazırbulunuşluk düzeylerinin ölçülmesi (Ağrı ili örneği) F Karip Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 5 | 2012 |
Analyzing the Cognitive Structures of Pre-Service Teachers Who Take Art Education Classes Related to Art Concept. F Karip Universal Journal of Educational Research 7 (1), 178-189, 2019 | 4 | 2019 |
İlköğretim İkinci Kademede Okutulan Derslerin Kültürel Mirası Korumada Amaçlarına Uygunluğunun Değerlendirilmesi A Zor, F Karip Sanat ve Tasarım Dergisi 1 (14), 2014 | 4 | 2014 |
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının çok alanlı sanat eğitimine yönelik bilişsel yapılarının kavram haritası ile incelenmesi F Karıp Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi 26 (45), 702-709, 2020 | 2 | 2020 |
TÜRKİYE’DE ÇOK ALANLI SANAT EĞİTİMİ YAKLAŞIMININ KULLANILDIĞI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ F Karip İdil Sanat ve Dil Dergisi 9 (75), 1650-1658, 2020 | 2 | 2020 |
Resim İş Öğretmenliği Lisans Derslerinin Meslek Hayatına Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri F Karip Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 9-19, 2019 | 2 | 2019 |
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN SANAT KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI F Karip SED-Sanat Eğitimi Dergisi 7 (2), 179-196, 2019 | 2 | 2019 |
Öğretmen adaylarının korsan üretime ilişkin metaforik algıları F KARİP Current Research in Education 1 (1), 13-22, 2015 | 2 | 2015 |
Bağlam Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı (ss. 1-30) F Karip, E Kömek Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları I, 2014 | 2 | 2014 |
Türkiye’de engelli bireylerin görsel sanatlar eğitimi: lisansüstü tezler üzerinden bir meta-sentez F KARİP EKEV Akademi Dergisi, 249-262, 2020 | 1 | 2020 |
GÖRSEL SANATLARDA ÜSTÜN YETENEKLİ BİREYLER İÇİN FARKLILAŞTIRILMIŞ GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ F Karip SED-Sanat Eğitimi Dergisi 8 (2), 83-92, 2020 | 1 | 2020 |