Lise coğrafya derslerinde kavram ve terim öğretimi ile ilgili sorunlar İ Turan Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 2002 | 164 | 2002 |
İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DOĞAL AFETLER KONUSU İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI İ TURAN, A KARTAL Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 67-81, 2012 | 65 | 2012 |
Özel dershanelerde coğrafya öğretiminin öğrenci görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi İ Turan, A Alaz Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 279-292, 2007 | 55 | 2007 |
Zihin haritalama tekniğinin sosyal bilgiler dersinde öğrenci başarısı, tutumu ve kalıcılığına etkisi A Kartal Rize Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf …, 2011 | 29* | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretmen kılavuz kitaplarının öğretimdeki yansımaları İ TURAN, N KARABACAK Milli Eğitim, 138-152, 2008 | 24 | 2008 |
Sınıf Ögretmenligi Programı Ögrencilerinin Cografi Kavramları Ögrenme Düzeyleri ve Ezbercilik İ TURAN Milli Eğitim Dergisi 34 (170), 2006 | 20 | 2006 |
FARKLI PROGRAMLARDA OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ" BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK" KAVRAMINA YÖNELİK ALTERNATİF ANLAYIŞLARI VE OLASI NEDENLERİ İ Turan, S Yangın Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (49), 84-103, 2014 | 17 | 2014 |
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ N KARABACAK, İ TURAN Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 209-233, 2010 | 16 | 2010 |
LİSE COĞRAFYA 10. SINIF DERS KİTABININ FARKLI OKULLARA GÖRE OKUNABİLİRLİĞİ VE HEDEF YAŞ DÜZEYİNE UYGUNLUĞU İ Turan, Y Geçit Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (2), 613-622, 2010 | 14 | 2010 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin zihin haritalarında vatandaşlık bilgileri ile ilgili kavram yanılgıları A Kartal, İ Turan The Journal of Academic Social Science Studies 34 (2), 373-383, 2015 | 12 | 2015 |
İlköğretimde doğal afetler öğretiminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. 20 İ Turan, A Kartal Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 8-10, 2011 | 9 | 2011 |
GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI KARŞISINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ İ TURAN Millî Eğitim Dergisi 39 (184), 176-191, 2009 | 9 | 2009 |
Sosyal bilgiler dersinde tarihsel empati etkinliklerinin öğrencilerin akademik başarı, kalıcılık ve derse karşı tutumlarına etkisi S Çorapçi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 8 | 2019 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMA ÖZ YETERLİĞİ VE COĞRAFYA, TARİH VE VATANDAŞLIK BİLGİLERİ KONULARINDA DRAMA KULLANIMI İ Turan Education Sciences 7 (4), 1004-1016, 2012 | 8 | 2012 |
Üniversite öğrenci topluluklarının toplumsallaşmada yeri ve önemi İ Turan, A Duysak, İH Kuğuoğlu Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (6), 203-217, 2017 | 7 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON UYGULAMALARI HA DEMİR, İ TURAN Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi 6 (3), 426-465, 2019 | 6 | 2019 |
Sınıf öğretmeni adayların nükleer santralle ilgili metaforları İ TURAN Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi 3 (4), 569-579, 2017 | 6 | 2017 |
LİSE ÜLKELER COĞRAFYASI EĞİTİMİNDE VERİMLİLİĞİ YÜKSELTMENİN BAŞLICA YÖNTEM VE İLKELERİ İ TURAN Kastamonu Eğitim Dergisi, 211, 2004 | 6 | 2004 |
Lise Ülkeler Coğrafyası Dersinde Kullanılan Araç ve Gereçlerin Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi İ Turan Coğrafya Kurultayı, Bildiriler, Türk Coğrafya Kurumu, 9-12, 2003 | 6 | 2003 |
Examining the effects of using a porphyrios-tree aided constructive teaching approach with pre-service social studies teachers to develop understanding about ecological … S Yangin, I Turan, Ş BİLGİN Review of International Geographical Education Online 10 (3), 283-300, 2020 | 5 | 2020 |