TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ (6–8) METİNLERİN DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ B DOĞAN, A GÜLÜŞEN Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 75-102, 2011 | 158 | 2011 |
Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri B Doğan Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 1 (1), 20-33, 2013 | 59 | 2013 |
Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma Düzeyine Etkisi B DOĞAN, İ ERDEM International Journal of Language Academy 6 (1), 289-315, 2018 | 37 | 2018 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin okuma becerisinin kestirilmesinde etkili olan değişkenlerin belirlenmesi Y Özer Özkan, B Doğan International Journal of Social Science 6 (4), 667-680, 2013 | 23 | 2013 |
MEB’e Bağlı Okullarda Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilere Yönelik Verilen Türkçe Dersinin Öğreticiler Tarafından Değerlendirilmesi (Malatya Örneği) B DOĞAN, A ATEŞ Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi - ÇEDED 1 (1), 105-124, 2018 | 19 | 2018 |
Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme/İzleme Stratejileri Kullanım Sıklığı Ölçeğinin Geçerlik-Güvenirlik Çalışması B Doğan, İ Erdem E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (1), 64-81, 2017 | 19 | 2017 |
OKUMA VE GÖRSEL OKUMANIN BİR METNİN ANA DÜŞÜNCESİNİ BULMA İLE METNİ ANALİZ ETME ÜZERİNE ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ B DOĞAN Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 67-84, 2015 | 16 | 2015 |
100 temel eserde 6, 7 ve 8. sınıflar için önerilen ortak kitaplar üzerine bir araştırma B Doğan İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 14 | 2011 |
Yazma Stratejilerine Yönelik Bir Derleme Çalışması ve Stratejilerin Yazma Kazanımlarıyla İlişkisi B OĞUZ, B DOĞAN KAHTALI İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (14), 119-137, 2020 | 13 | 2020 |
Şermin Yaşar’ın Çocuk Kitaplarının Kök Değerler Açısından İncelenmesi G Gençer, B Doğan Kahtalı Turkish Studies 17, 3, 2022 | 12 | 2022 |
Türkçe Ders Kitaplarında (6-8. Sınıflar) Yer Alan Okuma Kültürü Teması Metinlerinin Metinler Arasılık Bakımından İncelenmesi MA ÇEÇEN, B DOĞAN | 12 | 2014 |
BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU'NUN ŞİİRLERİNDE HALK BİLİMİ UNSURLARI. B Doğan Electronic Turkish Studies 7 (1), 2012 | 12 | 2012 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ BELİRLENMESİ AGB Doğan, AGEH Özberk | 8* | 2013 |
Ortaokul öğrencilerinin kök değerler hakkındaki metaforik algıları Ş ÇELİK, B DOĞAN KAHTALI RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 206-223, 2022 | 7 | 2022 |
THE ROLE OF PARENTAL ATTITUDES, IRRATIONAL BELIEFS, NEED FOR SOCIAL APPROVAL AND SELF-ESTEEM IN SPEECH ANXIETY B Şahan, B Doğan Kahtalı European Journal of Alternative Education Studies 6 (1), 96-115, 2021 | 7 | 2021 |
SÖZ VARLIĞI GELİŞTİRME ÇALIŞMALARINA BİR KATKI: ÖRNEK OLAYLARLA DEYİM ÖĞRETİMİ R Doğan Kahtalı, B , Toptal, G , Anaç, F , Kılınç Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 60-73, 2020 | 7 | 2020 |
Türkiye’de Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin Geldiği Son Nokta. B Doğan Kahtalı, B Günata Electronic Turkish Studies 16 (3), 2021 | 6 | 2021 |
Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde dinleme/izleme eğitimi ve etkinlik örnekleri. B Doğan Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi, 69-94, 2019 | 6 | 2019 |
Turkish teachers’ views regarding the use of digital story telling in Turkish lessons. B Doğan Kahtalı, G Gençer International Journal of Education & Literacy Studies 9 (2), 111-118., 2021 | 4 | 2021 |
EVALUATION OF PRESERVICE TURKISH LANGUAGE TEACHERS’TEXT, THEME, AND ACQUISITION PREFERENCES AND QUESTIONS THEY PREPARE REGARDING ACQUISITION IN DESIGNING PROCESS OF READING … B Doğan Kahtalı European Journal of Education Studies 8 (5), 2021 | 3 | 2021 |