Follow
Sibel Sadi Yılmaz
Sibel Sadi Yılmaz
Sınıf Öğretmenliği, Kafkas Üniversitesi
Verified email at kafkas.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kimya eğitiminde içeriğe/bağlama dayalı (context-based) öğretim yaklaşımı ve dünyadaki uygulamaları, I
M Sözbilir, S Sadi, H Kutu, A Yıldırım
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi 108, 2007
1242007
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı: Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri
S Sibel, A ŞEKERCİ, B Kurban, T Fatma, T Demirel, C Tosun, T Demirci, ...
Bilişim teknolojileri dergisi 1 (3), 2008
1142008
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4‑Heteroarylidenamino-4, 5-dihydro-1 H-1, 2, 4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1H-and …
H Yüksek, I Cakmak, S Sadi, M Alkan, H Baykara
International Journal of Molecular Sciences 6 (6), 219-229, 2005
762005
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment.
N İlhan, A Yildirim, SS Yilmaz
International Journal of Environmental and Science Education 11 (9), 3117-3137, 2016
582016
Compared to different variables of prospective biology teachers’ metacognitive awareness
Ş Gül, EÖ Köse, SS Yılmaz
Hasan Ali Yücel Journal of Education Faculty 12 (23), 83-91, 2015
46*2015
Kimya Motivasyon Anketi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması/Chemıstry Motıvatıon Questıonnaıre: The Study of Valıdıty and Relıabılıty
N İlhan, A Yıldırım, SS Yılmaz
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 297-310, 2012
32*2012
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
SS YILMAZ, O OTHAN, E CANTİMUR
e-Kafkas Journal of Educational Research 1 (3), 41-49, 2014
302014
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUAR UYGULAMALARI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ
N İlhan, S Sadi, A Yıldırım, H Bulut
Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 153-160, 2009
122009
Effects of the context-based learning approach on the teaching of chemical changes unit
S Sadi Yılmaz, A Yıldırım, N İlhan
Journal of Turkish Science Education 19 (1), 2022
112022
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV
G Ekici
Pegem Akademi, 2020
11*2020
Kimyada yaşam (bağlam) temelli öğretim uygulamaları
N İlhan, SS Yılmaz, H Dede, M Sözbilir, A Yıldırım
Pegem Atıf İndeksi, 419-452, 2017
102017
STUDENTS’INTEREST TO USAGE OF ORGANIC CHEMISTRY IN DAILY LIFE
N İLHAN, S Sibel, A YILDIRIM
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 143-154, 2011
82011
Analysis, evaluation, and comparison of the 2007, 2013 and 2018 chemistry curriculum learning outcomes based on the revised Bloom’s taxonomy
MD Yaşar, SY Sibel
Bartın University Journal of Faculty of Education 9 (2), 264-278, 2020
32020
Bazı yeni 4, 5-dihidro-1H-1, 2, 4 triazol-5-on bileşiklerinin sentezi
S Sadi
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003
22003
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları; Bir Eylem Araştırması
S SADİ YILMAZ
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 2 (1), 1-18, 2017
12017
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı (Use of Web 2.0 …
S Sadi-Yılmaz
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi 4 (2), 568-585, 2023
2023
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course
S Sadi-Yılmaz
Shanlax International journal of education 11 (1), 145-152, 2023
2023
Effects of Web 2.0 Tools (Kahoot, Quizlet, Google Form Example) on Formative Assessment in Online Chemistry Courses
MDY Sibel SADİ-YILMAZ
Journal of Science Learning 6 (4), 442-456, 2023
2023
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi.
İ Ege, SS Yılmaz
Turkish Studies-Educational Sciences 16 (4), 2021
2021
LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI
BOY Arzu, SS YILMAZ, G DURMUŞ
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (21), 251-278, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20