Kimya eğitiminde içeriğe/bağlama dayalı (context-based) öğretim yaklaşımı ve dünyadaki uygulamaları, I M Sözbilir, S Sadi, H Kutu, A Yıldırım Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi 108, 2007 | 124 | 2007 |
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı: Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri S Sibel, A ŞEKERCİ, B Kurban, T Fatma, T Demirel, C Tosun, T Demirci, ... Bilişim teknolojileri dergisi 1 (3), 2008 | 114 | 2008 |
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4‑Heteroarylidenamino-4, 5-dihydro-1 H-1, 2, 4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1H-and … H Yüksek, I Cakmak, S Sadi, M Alkan, H Baykara International Journal of Molecular Sciences 6 (6), 219-229, 2005 | 76 | 2005 |
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment. N İlhan, A Yildirim, SS Yilmaz International Journal of Environmental and Science Education 11 (9), 3117-3137, 2016 | 58 | 2016 |
Compared to different variables of prospective biology teachers’ metacognitive awareness Ş Gül, EÖ Köse, SS Yılmaz Hasan Ali Yücel Journal of Education Faculty 12 (23), 83-91, 2015 | 46* | 2015 |
Kimya Motivasyon Anketi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması/Chemıstry Motıvatıon Questıonnaıre: The Study of Valıdıty and Relıabılıty N İlhan, A Yıldırım, SS Yılmaz Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 297-310, 2012 | 32* | 2012 |
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi SS YILMAZ, O OTHAN, E CANTİMUR e-Kafkas Journal of Educational Research 1 (3), 41-49, 2014 | 30 | 2014 |
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUAR UYGULAMALARI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ N İlhan, S Sadi, A Yıldırım, H Bulut Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 153-160, 2009 | 12 | 2009 |
Effects of the context-based learning approach on the teaching of chemical changes unit S Sadi Yılmaz, A Yıldırım, N İlhan Journal of Turkish Science Education 19 (1), 2022 | 11 | 2022 |
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV G Ekici Pegem Akademi, 2020 | 11* | 2020 |
Kimyada yaşam (bağlam) temelli öğretim uygulamaları N İlhan, SS Yılmaz, H Dede, M Sözbilir, A Yıldırım Pegem Atıf İndeksi, 419-452, 2017 | 10 | 2017 |
STUDENTS’INTEREST TO USAGE OF ORGANIC CHEMISTRY IN DAILY LIFE N İLHAN, S Sibel, A YILDIRIM Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 143-154, 2011 | 8 | 2011 |
Analysis, evaluation, and comparison of the 2007, 2013 and 2018 chemistry curriculum learning outcomes based on the revised Bloom’s taxonomy MD Yaşar, SY Sibel Bartın University Journal of Faculty of Education 9 (2), 264-278, 2020 | 3 | 2020 |
Bazı yeni 4, 5-dihidro-1H-1, 2, 4 triazol-5-on bileşiklerinin sentezi S Sadi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003 | 2 | 2003 |
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları; Bir Eylem Araştırması S SADİ YILMAZ Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 2 (1), 1-18, 2017 | 1 | 2017 |
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı (Use of Web 2.0 … S Sadi-Yılmaz Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi 4 (2), 568-585, 2023 | | 2023 |
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course S Sadi-Yılmaz Shanlax International journal of education 11 (1), 145-152, 2023 | | 2023 |
Effects of Web 2.0 Tools (Kahoot, Quizlet, Google Form Example) on Formative Assessment in Online Chemistry Courses MDY Sibel SADİ-YILMAZ Journal of Science Learning 6 (4), 442-456, 2023 | | 2023 |
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi. İ Ege, SS Yılmaz Turkish Studies-Educational Sciences 16 (4), 2021 | | 2021 |
LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI BOY Arzu, SS YILMAZ, G DURMUŞ Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (21), 251-278, 2020 | | 2020 |