Follow
Sibel Sadi Yılmaz
Sibel Sadi Yılmaz
Sınıf Öğretmenliği, Kafkas Üniversitesi
Verified email at kafkas.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kimya eğitiminde içeriğe/bağlama dayalı (context-based) öğretim yaklaşımı ve dünyadaki uygulamaları, I
M Sözbilir, S Sadi, H Kutu, A Yıldırım
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi 108, 2007
1242007
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı: Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri
S Sibel, A ŞEKERCİ, B Kurban, T Fatma, T Demirel, C Tosun, T Demirci, ...
Bilişim teknolojileri dergisi 1 (3), 2008
1152008
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4‑Heteroarylidenamino-4, 5-dihydro-1 H-1, 2, 4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1H-and …
H Yüksek, I Cakmak, S Sadi, M Alkan, H Baykara
International Journal of Molecular Sciences 6 (6), 219-229, 2005
762005
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment.
N İlhan, A Yildirim, SS Yilmaz
International Journal of Environmental and Science Education 11 (9), 3117-3137, 2016
582016
Compared to different variables of prospective biology teachers’ metacognitive awareness
Ş Gül, EÖ Köse, SS Yılmaz
Hasan Ali Yücel Journal of Education Faculty 12 (23), 83-91, 2015
46*2015
Kimyasal değişimler ünitesinin işlenmesinde yaşam temelli öğrenme yaklaşımının etkileri
S Sadi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
352013
Kimya Motivasyon Anketi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması/Chemıstry Motıvatıon Questıonnaıre: The Study of Valıdıty and Relıabılıty
N İlhan, A Yıldırım, SS Yılmaz
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 297-310, 2012
32*2012
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
SS Yılmaz, O Othan, E Cantimur
e-Kafkas Journal of Educational Research 1 (3), 41-49, 2014
302014
Effects of the context-based learning approach on the teaching of chemical changes unit
S Sadi Yılmaz, A Yıldırım, N İlhan
Journal of Turkish Science Education 19 (1), 2022
122022
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUAR UYGULAMALARI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ
N İlhan, S Sadi, A Yıldırım, H Bulut
Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 153-160, 2009
122009
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV
G Ekici
Pegem Akademi, 2020
11*2020
Kimyada yaşam (bağlam) temelli öğretim uygulamaları
N İlhan, SS Yılmaz, H Dede, M Sözbilir, A Yıldırım
Pegem Atıf İndeksi, 419-452, 2017
102017
STUDENTS’INTEREST TO USAGE OF ORGANIC CHEMISTRY IN DAILY LIFE
N İlhan, S Sadi, A Yıldırım
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 143-154, 2011
82011
Analysis, evaluation, and comparison of the 2007, 2013 and 2018 chemistry curriculum learning outcomes based on the revised Bloom’s taxonomy
MD Yaşar, S Sadi-yılmaz
Bartın University Journal of Faculty of Education 9 (2), 264-278, 2020
32020
Bazı yeni 4, 5-dihidro-1H-1, 2, 4 triazol-5-on bileşiklerinin sentezi
S Sadi
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003
22003
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları; Bir Eylem Araştırması
S SADİ YILMAZ
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 2 (1), 1-18, 2017
12017
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı (Use of Web 2.0 …
S Sadi-Yılmaz
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi 4 (2), 568-585, 2023
2023
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course
S Sadi-Yılmaz
Shanlax International journal of education 11 (1), 145-152, 2023
2023
Effects of Web 2.0 Tools (Kahoot, Quizlet, Google Form Example) on Formative Assessment in Online Chemistry Courses
MDY Sibel SADİ-YILMAZ
Journal of Science Learning 6 (4), 442-456, 2023
2023
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi.
İ Ege, SS Yılmaz
Turkish Studies-Educational Sciences 16 (4), 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20