Follow
Gökhan Onat
Gökhan Onat
Verified email at erdogan.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Yerel Halkın Gastronomi Turizmi Çağrışımları ve Beklentileri: Göreme Kasabası Örneği (Connotations and Expectations of Local People's Gastronomic Tourism: Case of Göreme Town)
Y Karakuş, G Onat, E Güneren Özdemir
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 8 (3), 2179-2201, 2020
282020
Yöneticilerin, Aşçıların Yetkinliklerine Yönelik Beklentilerinin Değerlendirilmesi
Y KARAKUŞ, G ONAT, ŞA YETİŞ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 6 (4), 299-321, 2018
21*2018
Organik Gıda Kavramının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Analizi (Analysis of Organic Food Concept Throught the Word Association Test)
G ONAT, E KESKİN
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 7 (4), 3275-3289, 2019
20*2019
The impacts of perceived overqualification on employee performance: a case of chefs
G Onat, D Eren
162020
İçsel pazarlama faaliyetlerinin işgören yetkinliği üzerine etkisi: Nevşehir’deki otel işletmelerinde bir uygulama
D Eren, G Onat
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 8 (1), 58-76, 2018
15*2018
Antecedents of the concept of travel intention during the pandemic: A case study from Turkey
G Onat, Y Karakuş, T Pimentel, Y Dogan
Rosa Dos Ventos-Turismo E Hospitalidade 13 (4), 2021
142021
A General Overview on the Far East Cuisine: Cuisines of Thailand, Korea and China
S Balıkçıoğlu Dedeoğlu, Ş Aydın, G Onat
Journal of multidisciplinary academic tourism 4 (2), 109-121, 2019
112019
Yerel Halkın Gastronomi Turizmi Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi
Y Karakuş, G Onat, E Güneren
Conference: 4th International Gastronomy Tourism Studies Conference At …, 2019
82019
EVALUATION OF EMPLOYEE COMPETENCE BY QUALITY FUNCTION DEPLOYMENT METHOD: THE CASE OF HOTELS IN CAPPADOCIA: AVALIAÇÃO DA COMPETÊNCIA DO FUNCIONÁRIO PELO MÉTODO DE IMPLEMENTAÇÃO …
G Onat, DS Yılmaz, Y Karakuş
Revista Turismo Estudos e Práticas-RTEP/UERN 10 (2), 2021
72021
Motivated tourists: Gastronomy image and its implications for destination managers
G Onat
Tourist Destination 1 (1), 33-39, 2023
42023
Using Digital Technologies in Destination Management
G Onat, Y Karakuş
TOURISM STUDIES AND SOCIAL SCIENCES 1, 119-133, 2021
42021
The mediator role of customer satisfaction in the effect of gastronomic image on behavioral intention
G Onat, E Guneren
Tourism & Management Studies 20 (2), 39-54, 2024
32024
Rekreasyon Faaliyetleri Bağlamında Gastronomik Etkinliklerin Değerlendirilmesi
G ONAT
REKREASYON VE TURİZM ARAŞTIRMALARI 16, 281-299, 2021
22021
Azerbaijan and Turkey's Tourism Ties: The Role of Zangezur Corridor
E Kaya, Y Karakuş, G Onat
Journal of Hospitality and Tourism Issues 6 (1), 16-27, 2024
1*2024
Does trust in vaccination affect eating out behavior?: An application on local people
G Onat
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos, 2023
12023
COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN İNCELENMESİ: RİZE ÖRNEĞİ
O Gökhan
Gastronomi Alanında Tematik Araştırmalar I, 64, 2022
1*2022
Gastronomi imajının davranışsal niyete etkisinde müşteri memnuniyetinin aracılık rolü
G Onat, E Güneren
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2022
12022
SEYAHAT SÜRESİNCE GERÇEKLEŞEN YEMEK TÜKETİM DAVRANIŞINDA DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİN ROLÜ
C Çalışkan, Ç Sabbağ, BB Dedeoğlu, G Onat
4th International Gastronomy Tourism Studies Conference At: NEVŞEHİR, Turkey …, 2019
12019
Yerel Gıda İlgileniminin Daha Fazla Ödeme Arzusuna Etkisi: Rize’de Bir Alan Araştırması
G Onat
Tourism and Recreation, 2024
2024
The effect of eating alone on behavioral intention: A case of Rize
G Onat
Journal of multidisciplinary academic tourism 9 (2), 13-21, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20