Follow
Gökhan Onat
Gökhan Onat
Verified email at erdogan.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Yerel Halkın Gastronomi Turizmi Çağrışımları ve Beklentileri: Göreme Kasabası Örneği (Connotations and Expectations of Local People's Gastronomic Tourism: Case of Göreme Town)
Y Karakuş, G Onat, E Güneren Özdemir
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 8 (3), 2179-2201, 2020
242020
Yöneticilerin, Aşçıların Yetkinliklerine Yönelik Beklentilerinin Değerlendirilmesi
Y KARAKUŞ, G ONAT, ŞA YETİŞ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 6 (4), 299-321, 2018
19*2018
Organik Gıda Kavramının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Analizi (Analysis of Organic Food Concept Throught the Word Association Test)
G ONAT, E KESKİN
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 7 (4), 3275-3289, 2019
18*2019
The impacts of perceived overqualification on employee performance: a case of chefs
G Onat, D Eren
152020
İçsel pazarlama faaliyetlerinin işgören yetkinliği üzerine etkisi: Nevşehir'deki otel işletmelerinde bir uygulama
D Eren, G Onat
122018
Antecedents of the concept of travel intention during the pandemic: A case study from Turkey
G Onat, Y Karakuş, TD Pimentel, Y Doğan
Universidade de Caxias Do Sul, 2021
112021
A General Overview on the Far East Cuisine: Cuisines of Thailand, Korea and China
S Balıkçıoğlu Dedeoğlu, Ş Aydın, G Onat
Journal of multidisciplinary academic tourism 4 (2), 109-121, 2019
92019
Yerel halkın gastronomi turizmi kavramına bakış açılarının değerlendirilmesi
Y Karakuş, G Onat, E Güneren Özdemir
Conference: 4th International Gastronomy Tourism Studies Conference At …, 2019
82019
EVALUATION OF EMPLOYEE COMPETENCE BY QUALITY FUNCTION DEPLOYMENT METHOD: THE CASE OF HOTELS IN CAPPADOCIA: AVALIAÇÃO DA COMPETÊNCIA DO FUNCIONÁRIO PELO MÉTODO DE IMPLEMENTAÇÃO …
G Onat, DS Yılmaz, Y Karakuş
Revista Turismo Estudos e Práticas-RTEP/UERN 10 (2), 2021
62021
Using Digital Technologies in Destination Management
G Onat, Y Karakuş
TOURISM STUDIES AND SOCIAL SCIENCES 1, 119-133, 2021
32021
Rekreasyon Faaliyetleri Bağlamında Gastronomik Etkinliklerin Değerlendirilmesi
G ONAT
REKREASYON VE TURİZM ARAŞTIRMALARI 16, 281-299, 2021
22021
Motivated tourists: Gastronomy image and its implications for destination managers
G Onat
Tourist Destination 1 (1), 33-39, 2023
12023
The mediator role of customer satisfaction in the effect of gastronomicimage on behavioral intention
G Onat, E Güneren
Tourism & Management Studies 20 (2), 2024
2024
Does trust in vaccination affect eating out behavior?: An application on local people
G Onat
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos, 2023
2023
CHAPTER XIII
G ONAT, Y KARAKUŞ
Global Concepts in Gastronomy, 227, 2023
2023
Öğütülmüş Taneli Baharat
Y Oğan, G Onat
Detay Yayıncılık, 2023
2023
Perceived Overqualification: Evaluation for Gastronomy Students
O Gökhan, Y KARAKUŞ
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 11 (4), 3128-3148, 2023
2023
DIGITAL GASTRONOMY
G Onat, Y Karakuş
Eğitim Yayınevi, 2023
2023
YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
C YILMAZ, G ONAT
Gastronomi Alanında Tematik Araştırmalar II 3, 28-45, 2022
2022
COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN İNCELENMESİ: RİZE ÖRNEĞİ
O Gökhan
Gastronomi Alanında Tematik Araştırmalar I, 64, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20