Takip et
Ozan Emre Demirel
Ozan Emre Demirel
Bursa Uludağ Üniversitesi
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Probleme dayalı öğrenme ve argümantasyona dayalı öğrenmenin öğrencilerin kimya dersi başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve bilimsel muhakeme yeteneklerine etkilerinin …
OE Demirel
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
452014
Investigating the effects of argumentation, problem and laboratory based instruction approaches on pre-service teachers’ achievement concerning the concept of “acid and base”
C Tüysüz, OE Demirel, B Yildirim
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1376-1381, 2013
202013
Probleme ve argümantasyona dayalı öğrenme yöntemlerinin “karışımlar” konusundaki etkilerinin incelenmesi
C Tüysüz, OE Demirel
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 43-61, 2020
82020
The Effects of Argumentation, Problem and Laboratory Based Learning Methods in Chemistry Lectures on Pre-Service Primary Teachers’ Scientific Process and Critical Thinking Skills
C Tuysuz, B Yildirim, OE Demirel
Pensee journal 76 (3), 2014
32014
Ortak bilgi inşa modeli uygulamalarının fen bilimleri dersinde kullanımına yönelik öğrenci görüşleri
OE Demirel, L Türkmen
Anadolu Türk Eğitim Dergisi 5 (1), 29-53, 2023
22023
6.sınıf “madde ve ısı” ünitesine yönelik ortak bilgi inşa modeli uygulamalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
OE Demirel
Uşak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022
22022
Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarının Doğasını Anlamak: Fen Eğitimi Kapsamında Bir Analiz
OE Demirel
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (17), 75-86, 2024
2024
2050’nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor?
B Akpınar, B Yıldırım, OE Demirel
IIIrd international eurasian educational research congress, 2081-2082, 2016
2016
Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin ‘Su’ Kavramına Yönelik Hafıza Elemanları
OE Demirel, S Karamustafaoğlu
24. ulusal eğitim bilimleri kongresi, 283-284, 2015
2015
Fen ve Teknoloji Derslerinde Fen Defterimin Kullanılması Hakkında Öğretmen Görüşleri.
B Yıldırım, B Akpınar, OE Demirel
6th international computer and instructional technologies symposium, 283-284, 2012
2012
The Effect of Different Teaching Methods On Students’ Critical Thinking and Scientific Process Skills
OE Demirel, C Tüysüz, B Yıldırım
New Trends on Global Education Conference., 110, 2012
2012
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının üstbiliş düzeylerinin belirlenmesi
C Tüysüz, İ Bilgin, B Yıldırım, OE Demirel
X. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, 553, 2012
2012
İşbirliğine dayalı farklı tekniklerin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin başarılarına etkisinin incelenmesi
M Efe, B Yıldırım, OE Demirel, C Tüysüz
X. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, 252, 2012
2012
İşbirliğine dayalı farklı tekniklerin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
M Efe, OE Demirel, B Yıldırım, H Tüysüz, C Tüysüz
X. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, 251, 2012
2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14