Probleme dayalı öğrenme ve argümantasyona dayalı öğrenmenin öğrencilerin kimya dersi başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve bilimsel muhakeme yeteneklerine etkilerinin … OE Demirel Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 45 | 2014 |
Investigating the effects of argumentation, problem and laboratory based instruction approaches on pre-service teachers’ achievement concerning the concept of “acid and base” C Tüysüz, OE Demirel, B Yildirim Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1376-1381, 2013 | 20 | 2013 |
Probleme ve argümantasyona dayalı öğrenme yöntemlerinin “karışımlar” konusundaki etkilerinin incelenmesi C Tüysüz, OE Demirel Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 43-61, 2020 | 8 | 2020 |
The Effects of Argumentation, Problem and Laboratory Based Learning Methods in Chemistry Lectures on Pre-Service Primary Teachers’ Scientific Process and Critical Thinking Skills C Tuysuz, B Yildirim, OE Demirel Pensee journal 76 (3), 2014 | 3 | 2014 |
Ortak bilgi inşa modeli uygulamalarının fen bilimleri dersinde kullanımına yönelik öğrenci görüşleri OE Demirel, L Türkmen Anadolu Türk Eğitim Dergisi 5 (1), 29-53, 2023 | 2 | 2023 |
6.sınıf “madde ve ısı” ünitesine yönelik ortak bilgi inşa modeli uygulamalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi OE Demirel Uşak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022 | 2 | 2022 |
Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarının Doğasını Anlamak: Fen Eğitimi Kapsamında Bir Analiz OE Demirel Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (17), 75-86, 2024 | | 2024 |
2050’nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor? B Akpınar, B Yıldırım, OE Demirel IIIrd international eurasian educational research congress, 2081-2082, 2016 | | 2016 |
Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin ‘Su’ Kavramına Yönelik Hafıza Elemanları OE Demirel, S Karamustafaoğlu 24. ulusal eğitim bilimleri kongresi, 283-284, 2015 | | 2015 |
Fen ve Teknoloji Derslerinde Fen Defterimin Kullanılması Hakkında Öğretmen Görüşleri. B Yıldırım, B Akpınar, OE Demirel 6th international computer and instructional technologies symposium, 283-284, 2012 | | 2012 |
The Effect of Different Teaching Methods On Students’ Critical Thinking and Scientific Process Skills OE Demirel, C Tüysüz, B Yıldırım New Trends on Global Education Conference., 110, 2012 | | 2012 |
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının üstbiliş düzeylerinin belirlenmesi C Tüysüz, İ Bilgin, B Yıldırım, OE Demirel X. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, 553, 2012 | | 2012 |
İşbirliğine dayalı farklı tekniklerin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin başarılarına etkisinin incelenmesi M Efe, B Yıldırım, OE Demirel, C Tüysüz X. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, 252, 2012 | | 2012 |
İşbirliğine dayalı farklı tekniklerin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi M Efe, OE Demirel, B Yıldırım, H Tüysüz, C Tüysüz X. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, 251, 2012 | | 2012 |