Follow
Prof. Dr.  Nilay Gemlik
Prof. Dr. Nilay Gemlik
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kurum imajı analizi ve bir belediye üzerindeki uygulamanın değerlendirilmesi
N Gemlik, Ü Sığrı
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2007
1842007
The relationship between burnout and organizational commitment among health sector staff in Turkey
N Gemlik, FA Sisman, U Sigri
Journal of Global Strategic Management 8 (7), 56, 2010
1052010
Covid-19 pandemisi sürecinde sahada olan sağlık çalışanlarının yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri üzerine nitel bir araştırma
A Gürer, HN GEMLİK
Sağlık Hizmetleri ve Eğitimi Dergisi 4 (2), 45-52, 2020
392020
Sosyal karşılaştırma ve öğrenilmiş güçlülük ilişkisinin yönetsel etkileri hastane yöneticileri ve çalışanları üzerine bir çalışma
HN Gemlik, Ü SIĞRI, H Sur
Yönetim Dergisi: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı …, 2007
382007
Sağlık yönetimi öğrencilerinin girişimcilik özellikleri üzerine bir araştırma
N GEMLİK, R KIRAÇ
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2013
312013
Çalışanların kişilik özellikleri ile müzakerecilik yetenekleri arasındaki ilişkinin analizi: Sigortacılık ve lojistik sektörlerinde bir araştırma
Ü Sığrı, FA Şişman, HN Gemlik
International Journal of Economic and Administrative Studies 3 (5), 101-122, 2010
302010
Geert Hofstede'in Örgüt Kültürü Modeline Göre Sağlık Meslek Gruplarının İncelenmesi ve Kamu Özel Hastanelerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
N Gemlik, R özgür ÇATAR, Y Manioğlu
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
282015
Sağlık meslek gruplarının örgütsel sinizm düzeylerini ölçmeye yönelik bir araştırma: Kamu hastanesi ile özel hastane karşılaştırması
ZK ÜRETEN, HN GEMLİK
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 19 (4), 481-502, 2016
202016
Sağlık kurumlarında yönetim
N Gemlik, F Ayanoğlu Şişman
Ed) Ayşegül Yıldırım Kaptanoğlu, Sağlık Yönetimi, Beşir Kitabevi, İstanbul …, 2011
142011
İdari görevi bulunan hekimlerin sağlık yönetimine bakış açıları
A Akdaş, H Sur, N Şişman, N Gemlik
SD Sağlık Düşüncesi ve Tıp Kültürü Dergisi 5, 41-47, 2008
132008
Özel Hastane Yöneticilerinin Problem Çözme Becerilerini algılama düzeylerine İlişkin Bir İnceleme
N Gemlik, H Sur
Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 11 (2), 2004
122004
İçsel pazarlamanın çalışanların iş tatmini üzerine etkisi
A Arslanoğlu, G BEKTEMÜR, N Gemlik
Sağlık ve Sosyal Refah Araştırmaları Dergisi 2 (2), 22-34, 2020
112020
Y kuşağı orta düzey hastane yöneticilerinin üst yöneticilerinden beklentileri üzerine nitel bir araştırma
N Gemlik, P İlter, G Bektaş
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 5 (2), 154-160, 2018
102018
Hastanelerde çalışan personelin insan kaynakları yönetimi algısı üzerine nitel bir araştırma
HN Gemlik, Ö Soylu, G Bektaş, S Daniç
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 3 (4), 145-154, 2016
102016
ÇALIŞANLARIN ÖRGÜTE GÜVENLERİNİN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (İSTANBUL İLİNE BAĞLI BİR İLÇE BELEDİYESİNDE ARAŞTIRMA)
FA Şişman, HN GEMLİK
Öneri Dergisi 8 (31), 179-190, 2009
102009
A qualitative study on the problems and solution proposals of healthcare employees in the field during the COVID-19 pandemic process
A Gurer, HN Gemlik
Journal of Health Services and Education 4 (2), 45-52, 2020
92020
Yaşlı hastaların yaşlı dostu hastanelerden beklentileri üzerine İçerenköy Bayındır Hastanesi’nde nitel bir araştırma
H Gemlik, E Saruhan, A Arslanoğlu
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 3 (5), 2019
92019
KORONAVİRÜS (COVID-19)’ÜN SAĞLIK ÇALIŞANLARI ÜZERİNE ETKİSİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
B ÇETİN, D DENİZ, N GEMLİK, O YARAR
Journal of Academic Perspective on Social Studies, 45-58, 2021
82021
Covid-19 salgını sürecinde twitter haberciliği üzerine nitel bir araştırma
N GEMLİK, A PEKTAŞ, A ARSLANOĞLU
Sağlık Profesyonelleri Araştırma Dergisi 3 (1), 15-24, 2021
82021
Determination of anger expression and anger management styles and an application on operating room nurses
H Aslan, N Gemlik, G Bektaş
International Journal of Commerce and Finance 2 (2), 27-35, 2016
72016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20