Follow
Mehmet Arif ÖZERBAŞ
Title
Cited by
Cited by
Year
Yapılandırmacı öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığına etkisi
MA Özerbaş
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (4), 609-635, 2007
2002007
Yaratıcı düşünme öğrenme ortamının akademik başarı ve bilgilerin kalıcılığa etkisi
MA Özerbaş
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 675-705, 2011
1772011
Mesleki ve teknik eğitimin dünyadaki ve Türkiye’deki konumu
C Uçar, MA Özerbaş
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 242-253, 2013
1692013
Türkiye ve Kazakistan öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeylerinin değerlendirilmesi
MA ÖZERBAŞ, A KURALBAYEVA
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 16-25, 2018
1582018
Öğretmen adaylarinin algiladiklari iletişim becerisi düzeylerinin incelenmesİ
MA Özerbaş, M Bulut
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 123-135, 2007
1462007
The Effect of the Digital Classroom on Academic Success and Online Technologies Self-Efficacy
Ozerbas, M.A. & B.H.Erdogan
Educational Technology & Society, 483 (19 (4)), 203–212., 2016
120*2016
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE KALICILIK ÜZERİNDE ETKİSİ
MA ÖZERBAŞ, Y Öztürk
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (2), 102-110, 2017
612017
Öğretim tasarımı çalışmalarının içerik analizi: ADDIE modeli örneklemi
MA Özerbaş, AB Kaya
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 26-42, 2017
462017
Öğretim ilke ve yöntemleri
S Güven, MA Özerbaş
Ankara: Pegem, 2018
41*2018
İngilizce öğretmen adaylarının web 2.0 kullanımına ilişkin görüş ve kullanım düzeyleri
M ÖZERBAŞ, Ö AKIN MART
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ 18 (3), 2017
362017
Bilgisayar destekli bağlaşık öğretimin öğrenci başarısı, motivasyon ve transfer becerilerine etkisi
MA Özerbaş
Ankara University, Ankara, 2003
322003
WEBQUEST ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
MA ÖZERBAŞ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 299-315, 2012
272012
Eğitim ergonomisi ve sinif içi fiziksel değişkenlerin organizasyonu
A Küçükoğlu, MA Özerbaş
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 2004
272004
Sınıf öğretmenlerinin ilkokuma yazma öğretimi sürecinde eğitim teknolojilerini kullanmaya yönelik görüşleri
MA ÖZERBAŞ, AM GÜNEŞ
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1775-1788, 2015
252015
ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ
MA ÖZERBAŞ, M YALÇINKAYA
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1-21, 2018
202018
Çember alt öğrenme alanına ait kavram yanılgılarının belirlenmesi
MA Özerbaş, Ç Kaygusuz
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 78-94, 2012
192012
Learning and teaching
C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Doğruer, B Erişti, R Eyyam, ...
Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, 2016
172016
SORUMLULUK DEĞERİNİN PROJE TABANLI ÖĞRENMEYLE ÖĞRETİMİNİN İLKÖĞRETİM 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TUTUMLARINA ETKİSİ.
MA ÖZERBAŞ, M GÜNDÜZ
Journal of International Social Research 7 (32), 2014
172014
İngiltere, Japonya, Norveç, Finlandiya, Singapur, Rusya ve Türk eğitim sistemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
MA ÖZERBAŞ, BN SAFİ
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (1), 63-80, 2022
162022
A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital …
M ÖZERBAŞ, A Kuralbayeva
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 2018
152018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20