Yapılandırmacı öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığına etkisi MA Özerbaş Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (4), 609-635, 2007 | 200 | 2007 |
Yaratıcı düşünme öğrenme ortamının akademik başarı ve bilgilerin kalıcılığa etkisi MA Özerbaş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 675-705, 2011 | 177 | 2011 |
Mesleki ve teknik eğitimin dünyadaki ve Türkiye’deki konumu C Uçar, MA Özerbaş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 242-253, 2013 | 169 | 2013 |
Türkiye ve Kazakistan öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeylerinin değerlendirilmesi MA ÖZERBAŞ, A KURALBAYEVA Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 16-25, 2018 | 158 | 2018 |
Öğretmen adaylarinin algiladiklari iletişim becerisi düzeylerinin incelenmesİ MA Özerbaş, M Bulut Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 123-135, 2007 | 146 | 2007 |
The Effect of the Digital Classroom on Academic Success and Online Technologies Self-Efficacy Ozerbas, M.A. & B.H.Erdogan Educational Technology & Society, 483 (19 (4)), 203–212., 2016 | 120* | 2016 |
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE KALICILIK ÜZERİNDE ETKİSİ MA ÖZERBAŞ, Y Öztürk TÜBAV Bilim Dergisi 10 (2), 102-110, 2017 | 61 | 2017 |
Öğretim tasarımı çalışmalarının içerik analizi: ADDIE modeli örneklemi MA Özerbaş, AB Kaya Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 26-42, 2017 | 46 | 2017 |
Öğretim ilke ve yöntemleri S Güven, MA Özerbaş Ankara: Pegem, 2018 | 41* | 2018 |
İngilizce öğretmen adaylarının web 2.0 kullanımına ilişkin görüş ve kullanım düzeyleri M ÖZERBAŞ, Ö AKIN MART AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ 18 (3), 2017 | 36 | 2017 |
Bilgisayar destekli bağlaşık öğretimin öğrenci başarısı, motivasyon ve transfer becerilerine etkisi MA Özerbaş Ankara University, Ankara, 2003 | 32 | 2003 |
WEBQUEST ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ MA ÖZERBAŞ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 299-315, 2012 | 27 | 2012 |
Eğitim ergonomisi ve sinif içi fiziksel değişkenlerin organizasyonu A Küçükoğlu, MA Özerbaş Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 2004 | 27 | 2004 |
Sınıf öğretmenlerinin ilkokuma yazma öğretimi sürecinde eğitim teknolojilerini kullanmaya yönelik görüşleri MA ÖZERBAŞ, AM GÜNEŞ Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1775-1788, 2015 | 25 | 2015 |
ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ MA ÖZERBAŞ, M YALÇINKAYA Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1-21, 2018 | 20 | 2018 |
Çember alt öğrenme alanına ait kavram yanılgılarının belirlenmesi MA Özerbaş, Ç Kaygusuz Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 78-94, 2012 | 19 | 2012 |
Learning and teaching C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Doğruer, B Erişti, R Eyyam, ... Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, 2016 | 17 | 2016 |
SORUMLULUK DEĞERİNİN PROJE TABANLI ÖĞRENMEYLE ÖĞRETİMİNİN İLKÖĞRETİM 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TUTUMLARINA ETKİSİ. MA ÖZERBAŞ, M GÜNDÜZ Journal of International Social Research 7 (32), 2014 | 17 | 2014 |
İngiltere, Japonya, Norveç, Finlandiya, Singapur, Rusya ve Türk eğitim sistemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi MA ÖZERBAŞ, BN SAFİ Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (1), 63-80, 2022 | 16 | 2022 |
A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital … M ÖZERBAŞ, A Kuralbayeva MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 2018 | 15 | 2018 |