Turkish student science teachers’ conceptions of sustainable development: A phenomenography A Kilinc, A Aydin International Journal of Science Education 35 (5), 731-752, 2013 | 114 | 2013 |
Representation of science process skills in the chemistry curricula for grades 10, 11 and 12/Turkey A Aydın International journal of Education and Practice 1 (5), 51-63, 2013 | 87 | 2013 |
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application A Aydın, C Aytekin International Education Studies 11 (8), 27-38, 2018 | 55 | 2018 |
Kimya I ders kitabinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi A Aydin Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 207-224, 2010 | 44 | 2010 |
Eğitim bilişim ağı (EBA) platformu hakkında fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri B ÇİFTÇİ, A AYDIN Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 5 (2), 111-130, 2020 | 42 | 2020 |
2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi Y AYYILDIZ, A AYDIN, C NAKİBOĞLU Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 340-376, 2019 | 26 | 2019 |
6, 7, 8. sınıflar fen ve teknoloji dersi öğretim programındaki soruların yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi Ç Güven Fen Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 25 | 2014 |
Cumhuriyet dönemi ortaöğretim kimya öğretim programlarının esnek program ve uygulamaları açısından değerlendirilmesi A Aydın Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 12 (2), 61-74, 2010 | 23 | 2010 |
Fen Bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin bazı matematik kavramlarına yönelik hatalarının ve bilgi eksiklerinin tespit edilmesi A AYDIN Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 13 (1), 78-87, 2011 | 21 | 2011 |
Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992'den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri A Aydın | 21 | 2008 |
Turkish Science Student Teachers' Conceptions on the States of Matter. A Aydin, YG Altuk International Education Studies 6 (5), 104-115, 2013 | 16 | 2013 |
YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Ç GÜVEN, A AYDIN Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 223-233, 2017 | 14 | 2017 |
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER FN Öztürk, A AYDIN The Journal of Academic Social Science Studies 6 (1), 2013 | 14 | 2013 |
Learner Acquisition and Its Relationship with Constructivist Learner Roles in a Secondary Education Chemistry Curriculum in Québec/Canada abdullah aydın International Education Studies 6 (7), 88-99, 2013 | 12* | 2013 |
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri LN Bilgin Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 8 | 2016 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki Ö Erbey Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 8 | 2013 |
Ortaöğretim kimya dersi öğretim programında periyodik sistem ile ilgili kavramların veriliş sırasının incelenmesi (ABD ve Türkiye örneği) A AYDIN Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 10 (1), 76-84, 2008 | 8 | 2008 |
ortaöğretim kimya dersi öğretim programında periyodik sistem ile ilgili kavramların veriliş sırasının incelenmesi (ABD ve Türkiye örneği) abdullah aydın balıkesir üniversitesi fen bilimleri enstitüsü dergisi 10 (1), 76-84, 2008 | 8 | 2008 |
Material Development and Meeting Learner's Need A Aydın Educational Research and Reviews 8 (17), 1533-1543, 2013 | 7 | 2013 |
learning approaches and models adopted in the high school chemistry curricula in several nations abdullah aydın the jourmal of academic social science studies-jasss 5 (8), 143-169, 2012 | 6 | 2012 |