Follow
Dr. Abdullah AYDIN
Dr. Abdullah AYDIN
Kırşehir Ahi Evran University
Verified email at ahievran.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Turkish student science teachers’ conceptions of sustainable development: A phenomenography
A Kilinc, A Aydin
International Journal of Science Education 35 (5), 731-752, 2013
1142013
Representation of science process skills in the chemistry curricula for grades 10, 11 and 12/Turkey
A Aydın
International journal of Education and Practice 1 (5), 51-63, 2013
872013
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
A Aydın, C Aytekin
International Education Studies 11 (8), 27-38, 2018
552018
Kimya I ders kitabinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
A Aydin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 207-224, 2010
442010
Eğitim bilişim ağı (EBA) platformu hakkında fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
B ÇİFTÇİ, A AYDIN
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 5 (2), 111-130, 2020
422020
2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Y AYYILDIZ, A AYDIN, C NAKİBOĞLU
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 340-376, 2019
262019
6, 7, 8. sınıflar fen ve teknoloji dersi öğretim programındaki soruların yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
Ç Güven
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2014
252014
Cumhuriyet dönemi ortaöğretim kimya öğretim programlarının esnek program ve uygulamaları açısından değerlendirilmesi
A Aydın
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 12 (2), 61-74, 2010
232010
Fen Bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin bazı matematik kavramlarına yönelik hatalarının ve bilgi eksiklerinin tespit edilmesi
A AYDIN
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 13 (1), 78-87, 2011
212011
Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992'den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri
A Aydın
212008
Turkish Science Student Teachers' Conceptions on the States of Matter.
A Aydin, YG Altuk
International Education Studies 6 (5), 104-115, 2013
162013
YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Ç GÜVEN, A AYDIN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 223-233, 2017
142017
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER
FN Öztürk, A AYDIN
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (1), 2013
142013
Learner Acquisition and Its Relationship with Constructivist Learner Roles in a Secondary Education Chemistry Curriculum in Québec/Canada
abdullah aydın
International Education Studies 6 (7), 88-99, 2013
12*2013
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
LN Bilgin
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016
82016
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki
Ö Erbey
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013
82013
Ortaöğretim kimya dersi öğretim programında periyodik sistem ile ilgili kavramların veriliş sırasının incelenmesi (ABD ve Türkiye örneği)
A AYDIN
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 10 (1), 76-84, 2008
82008
ortaöğretim kimya dersi öğretim programında periyodik sistem ile ilgili kavramların veriliş sırasının incelenmesi (ABD ve Türkiye örneği)
abdullah aydın
balıkesir üniversitesi fen bilimleri enstitüsü dergisi 10 (1), 76-84, 2008
82008
Material Development and Meeting Learner's Need
A Aydın
Educational Research and Reviews 8 (17), 1533-1543, 2013
72013
learning approaches and models adopted in the high school chemistry curricula in several nations
abdullah aydın
the jourmal of academic social science studies-jasss 5 (8), 143-169, 2012
62012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20