Takip et
Recep Baki Deniz
Recep Baki Deniz
beykent.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yeni Bir Pazarlama Yöntemi Olarak Elektronik Posta Pazarlaması
RB Deniz
İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2002
702002
İşletmelerden tüketiciye internette pazarlama ve Türkiye’deki boyutları
RB Deniz
Beta, 2001
572001
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA AAP” OLUMLU VE OLUMSUZ TAVSİYELERİN TÜKETİCİLERİN ÜRÜN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK ÜNİVERSİTE GENÇLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
U Yozgat, RB Deniz
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 4 (7), 43-63, 2011
512011
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi (E-CRM) Uygulamalarının İşletmelere Sağladığı Yararlar
RB Deniz
Pazarlama Dünyası 6, 16-21, 2002
202002
Türkiye’de İnternet Bankaciliği Ve Sosyal Medya Platformlarinda İnternet Bankaciliği Hizmeti Sunan Yerli Ve Yabanci Mevduat Bankalarinin Veri Zarflama Analizi (VZA) İle …
RB Deniz, S Derici, E Kılıç
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 40 (1), 15-42, 2018
132018
INSTAGRAMDA PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARINA YÖNELİK BİR İRDELEME
RB DENİZ
European Journal Of Managerial Research (Eujmr) 4 (7), 150-167, 2020
102020
Ortak Girişim Stratejisi ile Global Pazarlara Giriş
RB Deniz
Öneri Dergisi 5 (18), 37-40, 2002
92002
The effects of self-concept connection, partner quality and trust on commitment in the elderly segment
RB Deniz, U Yozgat
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 403-412, 2013
82013
Tüketicilerin iyi/mutlu olma durumunun hedonik tüketime etkilerinin araştırılması
RB Deniz, U Yozgat
Kafkas Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi 18, 619-629, 2013
82013
KURUM KÜLTÜRÜ, SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET AVANTAJI, ÇEVRESEL BELİRSİZLİK VE KURUMSAL PERFORMANS İLİŞKİSİ: TÜRK İHRACATÇI FİRMALARI
MF Burak, RB DENİZ
International Journal of Arts And Social Studies 4 (6), 49-83, 2021
72021
EĞLENCELİ PERAKENDECİLİK (RETAILTAINMENT)“İSTANBUL’DA FAALİYET GÖSTEREN BAŞLICA ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE RETAILTAINMENT FAALİYETLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA”
RB Deniz
Öneri Dergisi 8 (30), 115-121, 2008
72008
Türkiye'de özel sermayeli ticaret bankalarında bireysel internet bankacılığı ve diğer alternatif dağıtım kanalları
R DENİZ
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 (1), 97-118, 2003
72003
Kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) faaliyetleri: Amaç-algı farklılıkları analizi. 13
U Yozgat, RB Deniz
Ulusal Pazarlama Kongesi Bildiriler Kitabı, 142-150, 2008
52008
Türkiye'de Ağırlıklı Olarak Gıda Maddeleri Satan Zincir Marketlerin İnternette Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Bir Araştırma
RB Deniz
Marmara Üniversitesi, 2003
52003
Yapay Zeka Bileşenleri ve Pazarlama Uygulamalarında Yapay Zeka Kullanımının İşletmelere Sağladığı Avantajlara İlişkin Bir Değerlendirme–478
RB DENIZ
4. International EMI Entrepreneurship and Social Sciences Congress ABSTRACT …, 2019
32019
The Role of Perceived Supervisor Support on the Link between Knowledge Sharing and Creative Problem Solving Capacity
U YOZGAT, RHS BAHADINLI, RB DENİZ
32014
METAVERSE PAZARLAMADA REKLAMCILIK FAALİYETLERİNİN GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİ AÇISINDAN ÖNEMİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA
MK Yurdabak, RB Deniz
EUropean Journal of Managerial Research (EUJMR) 7 (12), 1-14, 2023
22023
SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ÇABALARININ MARKA DEĞERİ, İLİŞKİ DEĞERİ VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
E Ardahanlıoğlu, RB Deniz
EUropean Journal of Managerial Research (EUJMR) 5 (8), 134-154, 2021
22021
İNTERNET’İN VE İNTERNET YOLUYLA PAZARLAMA’NIN İŞLETMELERE SAĞLADIĞI AVANTAJLAR
RB DENİZ
Öneri Dergisi 4 (15), 81-87, 2001
22001
GELECEĞİN SAĞLIK ÖRGÜTLERİNDE ÇALIŞACAK GENÇLERİN DÜŞÜNME STİLLERİ İLE MESLEK ETİĞİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Y KULOĞLU, RB DENİZ
International Journal of Arts and Social Studies 4 (6), 96-117, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20