Takip et
Engin Tengilimoğlu
Engin Tengilimoğlu
Beyşehir Ali Akkanat Turizm Fakültesi, Selçuk Üniversitesi
selcuk.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turizm alanında yiyecek ve içecek ile ilgili lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
A Tayfun, M Ülker, Y Gökçe, E Tengilimoğlu, Ç Sürücü, M Durmaz
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 6 (2), 2018
872018
Turistik ürün çeşitlendirmenin sürdürülebilir destinasyonlar açısından önemi
E AKGÖZ, R GÖRAL, E TENGİLİMOĞLU
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 397-407, 2016
412016
Online müşteri değerlendirmelerinin tesis özellikleri açısından incelenmesi: Booking.com örneği
E Akgöz, E Tengilimoğlu
16.Ulusal Turizm Kongresi, 2015
34*2015
Applying Flow Theory to the Online Booking Experience: The Role of Utilitarian and Hedonic Features
E Tengilimoglu, A Hassan
Journal of Tourismology 6 (1), 2020
232020
TripAdvisor ziyaretçi yorumlarının içerik analizi: Göbeklitepe örneği
AR Mancı, E Tengilimoğlu
Türk turizm araştırmaları dergisi 5 (2), 1525-1545, 2021
212021
Online Yorumların Faydalı Bulunma Durumunun İncelenmesi: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
E TENGİLİMOĞLU, Y ÖZTÜRK
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (1), 686-698, 2020
142020
Şanlıurfa’daki konaklama işletmelerinin çevrimiçi olumsuz yorumlarının içerik analizi
AR Mancı, E Tengilimoğlu
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 9 (2), 1123-1148, 2021
102021
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Öncesinde ve Eğitim Sürecinde Sektöre İlişkin Algıları
E Tengilimoğlu
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi 2 (7), 491-507, 2019
102019
Kurumsallaşma Düzeylerinin İşletme Yapısına Göre İncelenmesi: Oteller Üzerine Bir Araştırma
E TENGİLİMOĞLU, E AKGÖZ
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 …, 2019
82019
Türk Dünyası Destinasyonlarının Turizm Sektörü Etkinliğinin Karşılaştırılması
R Göral, E Tengilimoğlu
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (2), 230-241, 2018
82018
Online Otel Yorumlarının Metin Madenciliği Teknikleri ile İncelenmesi: Bakü Otelleri Örneği
E Akgöz, E Tengilimoğlu
PROCEEDINGS BOOK 24, 246, 2019
7*2019
Olumlu ve olumsuz geri bildirimlerin memnuniyet düzeylerine göre incelenmesi: Booking.com örneği
E Tengilimoğlu, R Göral, E Akgöz
18. Ulusal Turizm Kongresi, 556-566, 2017
6*2017
Metin Madenciliği Yöntemleri ile Online Yorumların Kümelenmesi: Bakü Otelleri Örneği
E TENGİLİMOĞLU, Y ÖZTÜRK
52019
Gezi ve iş amaçlı seyahatlerde fiyat adaleti ve tüketim duygularının olumlu yorum yapma niyeti üzerine etkisi
E Tengilimoğlu, Y Öztük
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (3), 1815-1832, 2021
42021
Doğa Yürüyüşlerinde Sosyo-Demografik Özellikler ve Katılım Motivasyonları: Beyşehir Doğa Yürüyüşçüleri Üzerine Bir Araştırma
Y Gürsoy, E Tengilimoğlu
Journal of Recreation and Tourism Research 6 (2), 113-129, 2019
32019
Te most important factors which influence satisfaction in hotel industry according to booking.com reviews
RAE TENGİLİMOĞLU
ICWSR, 262, 2016
32016
Müşteri Bağlılığı Oluşum Sürecinin Biliş Duygu Davranış Modeli ile İncelenmesi: Otel İşletmeleri Üzerine bir Araştırma
E TENGİLİMOĞLU, R GÖRAL, E AKGÖZ
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 107-122, 2022
22022
Online Yorumlara Yönetim Tarafından Verilen Cevapların Benzerliği:Tripadvisor Örneği
E TENGİLİMOĞLU, S ŞALVARCI, R GÖRAL, Y GÜRSOY
22020
Döviz kuru oynaklıkları turist başına düşen ortalama harcamayı etkiler mi? 2003-2018 yılları arasında bir nedensellik analizi
E TENGİLİMOĞLU, SC KUZUCU
22019
The Effect of Price Justice and Consumption Emotions on PWOM Intentions in Leisure and Business Travels
E Tengilimoğlu, Y Öztürk
Co-Editors, 65, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20