Toksik liderlik ölçeğinin geliştirilmesi N Çelebi, AGH Güner, V Yıldız Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (1), 249-268, 2015 | 121 | 2015 |
Neoliberal eğitim politikaları ve eğitimde fırsat eşitliği bağlamında uluslararası sınavların (PISA, TIMSS ve PIRLS) analizi H Güner, N Çelebi, GT KAYA, M Korumaz Journal of History Culture and Art Research 3 (3), 33-75, 2014 | 95 | 2014 |
Developing toxic leadership scale N Çelebi, H Güner, V Yildiz Bartin University Journal of Faculty of Education 4 (1), 249-268, 2015 | 26 | 2015 |
İlköğretim birinci ve ikinci kademe öğretmenlerinin toksik liderlik algıları N Çelebi, V Yıldız, H Güner VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi 8, 2013 | 14 | 2013 |
Examining of the Emotional Mood about Their Online Education of First-Year Students Beginning Their University Education with Distance Education Because of COVID-19. H Güner Higher Education Studies 11 (1), 148-159, 2021 | 13 | 2021 |
Eğitim fakülteleri öğretim üyelerinin akademik özgürlük algılarının incelenmesi H Güner Unpublished PhD Thesis) Marmara University, İstanbul, 2017 | 11 | 2017 |
Moderator effect of COVID-19 fear on “mediating role of boredom proneness in relationship between internet addiction and DASS-21” H Güner Educational Process: International Journal (EDUPIJ) 10 (2), 83-99, 2021 | 9 | 2021 |
Sığınmacılara yönelik önyargı ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ve psikometrik yönden incelenmesi AK Sarıkaya, H Güner Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2021 | 6 | 2021 |
Kısa Can Sıkıntısı Eğilimi Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması ve Psikometrik Yönden İncelenmesi H GÜNER, O Nesrullah, S KARDAŞ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 53 …, 2021 | 5 | 2021 |
Amerika, İngiltere, Kanada ve Hollanda yükseköğretim sistemlerinin incelenmesi H Güner, AF Levent Yıldız Journal of Educational Research 2 (1), 1-22, 2017 | 4 | 2017 |
İç göç yaşayan ergenlerin deontik adalet anlayışı ve akran sapmalarının şiddete yönelik tutumlarını yordama düzeyi H Ekşi, H Güner, N Okan Middle East Journal of Refugee Studies 1 (1), 19-41, 2016 | 4 | 2016 |
Analysis of international tests (PISA, TIMSS and PIRLS) in the context of neoliberal education policies and equality of opportunity in education N Celebi, H Guner, G Kaya, M Korumaz TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND …, 2014 | 4 | 2014 |
İlköğretimde görev yapan öğretmenlerin öğretim sürecinde inisiyatif kullanma düzeylerinin belirlenmesi (Elazığ-Muş-Şırnak) H Güner Master’s thesis, Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Elazığ …, 2011 | 4 | 2011 |
Turkish Adaptation and Psychometric Analysis of the Self-Hate Scale. S KARDAŞ, H GÜNER, N OKAN Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021 | 1 | 2021 |
Genç Olumsuz ve Olumlu Stres Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Psikometrik Yönden İncelenmesi N Okan, H Güner, S Kardaş Turkish Studies 16, 1, 2021 | 1 | 2021 |
Examining the Moral Foundations of High School Students. H Güner World Journal of Education 10 (6), 1-13, 2020 | 1 | 2020 |
Turkish primary school teachers' views on taking initiative during the teaching process B Akpinar, H Guner, Y Dugan ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL …, 2012 | 1 | 2012 |
Üniversite-okul ortaklığı H Güner Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 8 (1), 94-100, 2022 | | 2022 |
Kendinden Nefret Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması ve Psikometrik Yönden İncelenmesi S Kardaş, N Okan, H Güner İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 652-673, 2021 | | 2021 |
Etik ve Hesap Verebilirlik Bağlamında Akademik Özgürlük AK Sarikaya Is Ahlakı Dergisi 14 (2), 422-426, 2021 | | 2021 |