Follow
nagihan imer çetin
nagihan imer çetin
Çanakkale Üniversitesi
Verified email at comu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Effects of a Teacher Professional Development Program on Science Teachers' Views about Using Computers in Teaching and Learning.
NI Cetin
International journal of environmental and science education 11 (15), 8026-8039, 2016
432016
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlikleri: hizmet içi eğitim programinin etkisi
B TİMUR, Nİ ÇETİN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 97-111, 2017
242017
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE “VİRÜS” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
HP N İMER ÇETİN, S TİMUR
International Journal of Eurasia Social Sciences 12 (43), 47-59, 2021
21*2021
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışlarının geliştirilmesinde hipermedyanın kullanılması: Özdüzenleme faktörünün incelenmesi
N İmer Çetin
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2013
122013
Effects of STEM Based Activities on In-Service Teachers' Views.
S Timur, BĆ Timur, N Imer Cetin
Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 102-113, 2019
82019
Developing achievement test on cell subject for 6th grade: A validity and reliability study
S TİMUR, F Doğan, Nİ ÇETİN, B TİMUR, I Rüveyda
Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (2), 1202-1219, 2019
72019
Using concept maps to determine pre service science teachers views about the nature of science
N İmer Çetin, MF Taşar
Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2015
62015
Kelime ilişkilendirme testi ile fen bilgisi öğretmenlerinin bilimin doğasına ilişkin sahip oldukları kavramların incelenmesi
B TİMUR, Nİ ÇETİN, S TİMUR, O ASLAN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (1), 113-137, 2020
52020
6. sınıf hücre konusuna ilişkin başarı testi geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
S Timur, F Doğan, N İmer Çetin, B Timur, R Işık
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (2), 1202-1219, 2019
52019
Examining self-efficacy beliefs and attitudes of pre-service science teachers’ and pedogogical proficiency students’ towards science teaching profession
B TİMUR, Nİ ÇETİN
International Journal of Active Learning 2 (2), 15-27, 2017
52017
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 1
B Timur, N İmer-Çetin
Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2014
52014
Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması
N İmer, S Canbazoğlu Bilici, A Doğan
52009
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının 6. sınıf öğrencilerinin hücre konusundaki akademik başarılarına etkisi
S TİMUR, F DOĞAN, N İMER ÇETİN, B TİMUR, R IŞIK
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (30), 126-138, 2019
4*2019
Adaptation of the Perceived Self Efficacy Toward STEM Knowledge Survey into Turkish
BTST Nagihan İmer Çetin
Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (1), 236-248, 2021
32021
EXAMINATION TEACHERS’OPINIONS ABOUT THE NATURE OF SCIENCE
B Timur, Nİ Çetin
European Journal of Education Studies, 2018
22018
Öğretmen adaylarının Web 2.0 araçlarını kullanabilme yetkinlikleri: Bir karma yöntem araştırması
B Geçim, Nİ ÇETİN
Eğitimde Kuram ve Uygulama 19 (1), 97-122, 2023
12023
Öğretmen adaylarının ders planlarına web 2.0 teknolojilerini entegre etmelerinin incelenmesi
N MUSLU, Nİ ÇETİN, HZ OKULU
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 5 (3), 199-213, 2022
12022
Conceptual analysis of middle school students’ cognitive structure on the concept of “technology” through word association test
Nİ Çetin, B Timur
Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (2), 1098-1125, 2020
12020
TÜRKİYE’DE YAŞLILIK VE YAŞLILIKLA YÜZLEŞME ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
N Çetin
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 13 (29), 236-242, 2020
12020
Assessing pre-service teachers' understandings of the nature of scientific knowledge via media reports
Nİ Çetin, EM Akgül
Sakarya University Journal of Education 4 (1), 137-144, 2014
12014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20