Effects of a Teacher Professional Development Program on Science Teachers' Views about Using Computers in Teaching and Learning. NI Cetin International journal of environmental and science education 11 (15), 8026-8039, 2016 | 43 | 2016 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlikleri: hizmet içi eğitim programinin etkisi B TİMUR, Nİ ÇETİN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 97-111, 2017 | 24 | 2017 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE “VİRÜS” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ HP N İMER ÇETİN, S TİMUR International Journal of Eurasia Social Sciences 12 (43), 47-59, 2021 | 21* | 2021 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışlarının geliştirilmesinde hipermedyanın kullanılması: Özdüzenleme faktörünün incelenmesi N İmer Çetin Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2013 | 12 | 2013 |
Effects of STEM Based Activities on In-Service Teachers' Views. S Timur, BĆ Timur, N Imer Cetin Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 102-113, 2019 | 8 | 2019 |
Developing achievement test on cell subject for 6th grade: A validity and reliability study S TİMUR, F Doğan, Nİ ÇETİN, B TİMUR, I Rüveyda Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (2), 1202-1219, 2019 | 7 | 2019 |
Using concept maps to determine pre service science teachers views about the nature of science N İmer Çetin, MF Taşar Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2015 | 6 | 2015 |
Kelime ilişkilendirme testi ile fen bilgisi öğretmenlerinin bilimin doğasına ilişkin sahip oldukları kavramların incelenmesi B TİMUR, Nİ ÇETİN, S TİMUR, O ASLAN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (1), 113-137, 2020 | 5 | 2020 |
6. sınıf hücre konusuna ilişkin başarı testi geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması S Timur, F Doğan, N İmer Çetin, B Timur, R Işık Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (2), 1202-1219, 2019 | 5 | 2019 |
Examining self-efficacy beliefs and attitudes of pre-service science teachers’ and pedogogical proficiency students’ towards science teaching profession B TİMUR, Nİ ÇETİN International Journal of Active Learning 2 (2), 15-27, 2017 | 5 | 2017 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 1 B Timur, N İmer-Çetin Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2014 | 5 | 2014 |
Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması N İmer, S Canbazoğlu Bilici, A Doğan | 5 | 2009 |
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının 6. sınıf öğrencilerinin hücre konusundaki akademik başarılarına etkisi S TİMUR, F DOĞAN, N İMER ÇETİN, B TİMUR, R IŞIK Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (30), 126-138, 2019 | 4* | 2019 |
Adaptation of the Perceived Self Efficacy Toward STEM Knowledge Survey into Turkish BTST Nagihan İmer Çetin Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (1), 236-248, 2021 | 3 | 2021 |
EXAMINATION TEACHERS’OPINIONS ABOUT THE NATURE OF SCIENCE B Timur, Nİ Çetin European Journal of Education Studies, 2018 | 2 | 2018 |
Öğretmen adaylarının Web 2.0 araçlarını kullanabilme yetkinlikleri: Bir karma yöntem araştırması B Geçim, Nİ ÇETİN Eğitimde Kuram ve Uygulama 19 (1), 97-122, 2023 | 1 | 2023 |
Öğretmen adaylarının ders planlarına web 2.0 teknolojilerini entegre etmelerinin incelenmesi N MUSLU, Nİ ÇETİN, HZ OKULU Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 5 (3), 199-213, 2022 | 1 | 2022 |
Conceptual analysis of middle school students’ cognitive structure on the concept of “technology” through word association test Nİ Çetin, B Timur Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (2), 1098-1125, 2020 | 1 | 2020 |
TÜRKİYE’DE YAŞLILIK VE YAŞLILIKLA YÜZLEŞME ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME N Çetin Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 13 (29), 236-242, 2020 | 1 | 2020 |
Assessing pre-service teachers' understandings of the nature of scientific knowledge via media reports Nİ Çetin, EM Akgül Sakarya University Journal of Education 4 (1), 137-144, 2014 | 1 | 2014 |