Takip et
Sevilay Atmaca
Sevilay Atmaca
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Derslik Dışı Fen Etkinlikleri Ve Bu Etkinliklere Dayalı Öğretimin Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri
S Atmaca
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2012
592012
The Correlation between Learning Approaches and Assessment Preferences of Eighth-Grade Students.
CD Doğan, S Atmaca, FA Yolcu
Ilkogretim Online 11 (1), 2012
412012
Problem çözme yönteminin kalıcılığa ve öğrencilerin erişi düzeyine etkisine yönelik deneysel bir çalışma
F Kaptan, F Aslan, S Atmaca
Web: http://www. fedu. metu. edu. tr/ufbmek5/b_kitabi/PDF/Fen/Poster/t49d. pdf, 2002
162002
The use of fables in science laboratory.
H Kayhan, B Mohammadzadeh, S Atmaca
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (8 …, 2017
112017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkin Öğrenme Yaklaşımı Konusundaki Bilgi ve Becerilerinin Değerlendirilmesi.
S Atmaca, T Gürkan
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu I, 2007
112007
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkin Öğrenme Yaklaşımı Konusundaki Bilgi ve Becerilerinin Değerlendirilmesi.
S Atmaca
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara., 2006
112006
Öğretmenlerin Ve Öğretmen Adaylarının Mobil Eğitim Uygulamalarına Yönelik Tutumları
H Göksu, S Atmaca
Folklor/Edebiyat 25 (97), 105-115, 2019
102019
Derslik Dışı Öğretme-Öğrenme Yaklaşımları
S Atmaca, A Gökmen
Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri., 298-316, 2013
92013
Outdoor education activities in science education and effects of these activities on pre-service teachers
S Atmaca
Unpublished doctoral dissertation). University of Hacettepe, Ankara, 2012
92012
Journey to natural history museum in perspective of children
A Evren-Yapıcıoğlu, S Atmaca, A Akbulut, GD Ceyhan, Y Durmuş, ...
European Journal of Science and Mathematics Education 5 (4), 365 ‐ 375, 2017
7*2017
Problem çözme ve düz anlatım yönteminin kalıcılığa ve öğrencilerin erişi düzeylerine etkisinin karşılaştırılması
F Kaptan, F Aslan, S Atmaca
V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, 2002
72002
İlköğretim II
B Gücüm, S Atmaca
Kademe Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri I …, 2007
62007
Sekizinci sınıf öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları ve değerlendirme tercihleri arasındaki ilişki
CD Doğan, S Atmaca, FA Yolcu
İlköğretim Online 11 (1), 264-272, 2012
42012
Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenlik İşaretleri Konusundaki Farkındalıkları
A GÖKMEN, S ATMACA
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 6 (2), 426-442, 2019
32019
Conformity between the instruction programs: science-technology and mathematics
F Ozyildirim, S Atmaca, O Aydin, F Kaptan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2140-2147, 2012
32012
İlköğretim Öğrencilerinin Derinlemesine Öğrenme Yaklaşımını Benimseme Düzeylerini Etkileyen Faktörler
S Atmaca, F Aslan, D Doğan
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi 18, 2009
32009
Program dışı etkinliklerin tasarlanması: Bir müdahale araştırması
S Atmaca
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi (AKEF) 5 (1), 250-275, 2023
22023
Teknolojinin Evrimine Yaratıcı Drama Yöntemiyle Yolculuk: Ödemiş Müzesi.
S Atmaca
Eğitimci Dergisi 3 (9), 2012
22012
6. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı, Öğretmen Kılavuz Kitabı ve Öğrenci Çalışma Kitabının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğuna İlişkin Bir İnceleme.
S Atmaca, F Kaptan, F. ve Aslan
I.Ulusal İlköğretim Kongresi, 2007
22007
Designing Extra-curricular Activities: An Intervention Research
S ATMACA
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 250-275, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20