Derslik Dışı Fen Etkinlikleri Ve Bu Etkinliklere Dayalı Öğretimin Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri S Atmaca Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2012 | 59 | 2012 |
The Correlation between Learning Approaches and Assessment Preferences of Eighth-Grade Students. CD Doğan, S Atmaca, FA Yolcu Ilkogretim Online 11 (1), 2012 | 41 | 2012 |
Problem çözme yönteminin kalıcılığa ve öğrencilerin erişi düzeyine etkisine yönelik deneysel bir çalışma F Kaptan, F Aslan, S Atmaca Web: http://www. fedu. metu. edu. tr/ufbmek5/b_kitabi/PDF/Fen/Poster/t49d. pdf, 2002 | 16 | 2002 |
The use of fables in science laboratory. H Kayhan, B Mohammadzadeh, S Atmaca Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (8 …, 2017 | 11 | 2017 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkin Öğrenme Yaklaşımı Konusundaki Bilgi ve Becerilerinin Değerlendirilmesi. S Atmaca, T Gürkan Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu I, 2007 | 11 | 2007 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkin Öğrenme Yaklaşımı Konusundaki Bilgi ve Becerilerinin Değerlendirilmesi. S Atmaca Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara., 2006 | 11 | 2006 |
Öğretmenlerin Ve Öğretmen Adaylarının Mobil Eğitim Uygulamalarına Yönelik Tutumları H Göksu, S Atmaca Folklor/Edebiyat 25 (97), 105-115, 2019 | 10 | 2019 |
Derslik Dışı Öğretme-Öğrenme Yaklaşımları S Atmaca, A Gökmen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri., 298-316, 2013 | 9 | 2013 |
Outdoor education activities in science education and effects of these activities on pre-service teachers S Atmaca Unpublished doctoral dissertation). University of Hacettepe, Ankara, 2012 | 9 | 2012 |
Journey to natural history museum in perspective of children A Evren-Yapıcıoğlu, S Atmaca, A Akbulut, GD Ceyhan, Y Durmuş, ... European Journal of Science and Mathematics Education 5 (4), 365 ‐ 375, 2017 | 7* | 2017 |
Problem çözme ve düz anlatım yönteminin kalıcılığa ve öğrencilerin erişi düzeylerine etkisinin karşılaştırılması F Kaptan, F Aslan, S Atmaca V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, 2002 | 7 | 2002 |
İlköğretim II B Gücüm, S Atmaca Kademe Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri I …, 2007 | 6 | 2007 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları ve değerlendirme tercihleri arasındaki ilişki CD Doğan, S Atmaca, FA Yolcu İlköğretim Online 11 (1), 264-272, 2012 | 4 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenlik İşaretleri Konusundaki Farkındalıkları A GÖKMEN, S ATMACA Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 6 (2), 426-442, 2019 | 3 | 2019 |
Conformity between the instruction programs: science-technology and mathematics F Ozyildirim, S Atmaca, O Aydin, F Kaptan Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2140-2147, 2012 | 3 | 2012 |
İlköğretim Öğrencilerinin Derinlemesine Öğrenme Yaklaşımını Benimseme Düzeylerini Etkileyen Faktörler S Atmaca, F Aslan, D Doğan Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi 18, 2009 | 3 | 2009 |
Program dışı etkinliklerin tasarlanması: Bir müdahale araştırması S Atmaca Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi (AKEF) 5 (1), 250-275, 2023 | 2 | 2023 |
Teknolojinin Evrimine Yaratıcı Drama Yöntemiyle Yolculuk: Ödemiş Müzesi. S Atmaca Eğitimci Dergisi 3 (9), 2012 | 2 | 2012 |
6. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı, Öğretmen Kılavuz Kitabı ve Öğrenci Çalışma Kitabının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğuna İlişkin Bir İnceleme. S Atmaca, F Kaptan, F. ve Aslan I.Ulusal İlköğretim Kongresi, 2007 | 2 | 2007 |
Designing Extra-curricular Activities: An Intervention Research S ATMACA Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 250-275, 2023 | 1 | 2023 |